تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اپلیکیشن شیپور
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سوال 2_تفاوت اپلیکیشن شیپور با دیوار در چیست؟
دیوار این امکان را به شما داده که با جستجوی صوتی به نتیجه دلخواهتان برسید.با شیپور می توانید جستجو را در میان تمام آگهی های کشور انجام بدهید، نه بر خلاف دیوار در یک شهر یا یک منطقه.با توجه به رتبه بالاتر در اینترنت و جمعیت کاربری بیشتر، حدس می زنیم که تعداد آگهی ها در دیوار بیشتر باشند.
(08-11-2020, 09:55 PM)Massoud Valinejadi نوشته است: [ -> ]سوال 2_تفاوت اپلیکیشن شیپور با دیوار در چیست؟

به طور کلی، کار در محیط شیپور به آسانی کار با دیوار نیست و به خاطر جزئیات بیشتر و شلوغی، کمی کندتر از آن عمل می کند. با این حال، وجود بعضی از این جزئیات مفید هستند. مثلا در کنار هر آگهی در فهرست، قیمت آن هم ثبت شده است.

با اشاره روی هر آگهی، به صفحه مشخصات آن رفته و با اطلاعات ارائه شده توسط فروشنده مواجه می شوید. آیکن های تماس، مورد علاقه و اشتراک در پایین صفحه قرار داده شده اند و اطلاعات فروش به صورت مجزا در بالای آن به نمایش درآمده اند.
اسلایدشویی از عکس های آگهی در بالای همین صفحه وجود دارد، اما گاهی در بارگذاری عکس ها کند عمل می کند. ضمن اینکه در اطلاعات تماس، گزینه ای برای پیامک مستقیم به فروشنده در نظر گرفته نشده است.

به طور کلی، دیوار از لحاظ طراحی رابط کاربری بسیار بهتر از شیپور عمل کرده و استفاده از آن برای مخاطب راحت تر و لذت بخش تر است.
یکی از مهم ترین قابلیت های یک اپلیکیشن خرید و فروش، امکان جستجو بین کالاهای موجود در آن است. بخش جستجو در شیپور بهتر و سازمان یافته تر است و به شما امکان جستجوی دقیق تری را می دهد.

بر خلاف سیستم جستجوی ساده دیوار که تنها شامل جستجو در یک موضوع خاص و فیلتر کردن آگهی ها با عکس و بدون عکس است، شیپور به شما اجازه می دهد تا جستجوی کالای خود را در استانی خاص انجام داده و برای آن محدوده قیمت هم تعیین کنید.
(08-11-2020, 09:55 PM)Massoud Valinejadi نوشته است: [ -> ]سوال 2_تفاوت اپلیکیشن شیپور با دیوار در چیست؟
درمحیط شیپور کار به آسانی کار با دیوار نیست و به خاطر جزئیات بیشتر و شلوغی، کمی کندتر از آن عمل می کند. با این حال، وجود بعضی از این جزئیات مفید هستند. مثلا در کنار هر آگهی در فهرست، قیمت آن هم ثبت شده است.با اشاره روی هر آگهی، به صفحه مشخصات آن رفته و با اطلاعات ارائه شده توسط فروشنده مواجه می شوید. آیکن های تماس، مورد علاقه و اشتراک در پایین صفحه قرار داده شده اند و اطلاعات فروش به صورت مجزا در بالای آن نمایش داده شده است.
 دیوار از لحاظ طراحی رابط کاربری بسیار بهتر از شیپور عمل کرده و استفاده از آن برای مخاطب راحت تر و لذت بخش تر است.بر خلاف سیستم جستجوی ساده دیوار که تنها شامل جستجو در یک موضوع خاص و فیلتر کردن آگهی ها با عکس و بدون عکس است، شیپور به شما اجازه می دهد تا جستجوی کالای خود را در استانی خاص انجام داده و برای آن محدوده قیمت هم تعیین کنید.