تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: اهمیت دسته‌بندی‌ها در سئو
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همان‌طور که میدانیم روند بازاریابی محتوا هرچند سال یک‌بار تغییر می‌کند و همین تغییرات برای این است که افراد راحت تر بتوانند به مطلب و محتوای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند. در اینجاست که بحث اهمیت دسته‌بندی‌ها در سئو مطرح میشود. در ادامه با آژانس دیجیتال مارکتینگ آوید همراه باشید.
اهمیت دسته‌بندی‌ها در سئو
در اینچا جند تا سوال اساسی که بازاریابان تولید محتوا با آن دست و پنجه نرم می کنند، مطرح می‌شود:
[list]
[*]تلاش برای اندازگیری و محاسبه ROI برای محتوای تولیدشده؟
[*]تولید محتوای ارزشمند صورت گرفته اما در رتبه‌های اول گوگل قرار نداریم؟
[*]ما کلمات کلیدی را جست‌وجو کردیم و پیدا کردیم بعد از چه کنیم؟
[/list]در جواب این سؤالات بهتر است که توضیح بدیم که ایجاد محتوای زیاد برای اینکه در صفحات اولیه گوگل قرار بگیریم کاری بس اشتباه است.
استراتژی تولید محتوا
کاهش یا افزایش تعداد مطالب راه‌حل مسئله نیست بلکه تغییر استراتژی تولید محتوا همراه با سازمان‌دهی و توسعه‌ی آن راه‌حل اساسی و بنیادی مسئله است.
پس برای این کار باید روند تغییرات الگوریتم‌های گوگل را همراه آنالیز و جست‌وجو کنند و آن‌ها را به کار بگیر‌ند زیرا ما در دنیای دیجیتال زندگی می‌کنیم و در یک دقیقه میلیون‌ها نفر در موتورهای جست‌وجو در حال وبگردی و جستوجوهستند.
پس این وظیفه‌ی موتورهای جست‌وجو مثل گوگل است که این کاربران را به سمت مرتبط‌ ترین و باکیفیت‌ترین محتوا هدایت کند.همان‌طور که پیش‌تر توضیح دادیم، گوگل برای اینکه بتواند کاربرانش را به سمت مفیدترین مطالب سوق دهد از سال 2012 شروع به‌عوض کردن و تغییر دادن الگوریتم‌هایش کرد.
به‌عنوان‌مثال، اولین الگوریتم قابل‌توجه ای که به‌روزرسانی شد الگوریتم مرغ مگس‌خوار (Huming bird) در سال 2013 بود؛ که این الگوریتم به تجزیه‌وتحلیل متن‌ها می‌پردازد به‌جای اینکه بر روی عبارت تمرکز کند. در اینجا متوجه می‌شویم که از الوات‌های بازاریابان محتوا، این است که کلمات کلید خود را در موضوع بیاورند.بروز رسانی دیگر گوگل که موجب شگفتی زیادشد، بروز رسانی الگوریتم رتبه‌بندی مغزی (Rank Brain) هست.
این الگوریتم همان هوش مصنوعی گوگل است که باید به هد از به‌روزرسانی تلاش می‌کند تا مطالب مرتبط‌تر را به کاربرانش نمایش دهد.همان‌طور که میدانیم تمامی این تغییرات بر اساس ایده‌های مخاطبان اینترنت در فضای آنلاین در حال حکمرانی هست.
محتوای کاربرپسند
محتواهایی که ما در فضای اینترنت تولید می‌کنیم برای موتورهای جست‌وجو نیستند و این موتورهای جست‌وجو نیستند که برگه‌های سایت‌ها را پر می‌کنند و محتوا و مطالب را در شبکه اجتماعی به نمایش می‌گزارند. موتورهای جستجو جو مشتریان ما نیستند.
بلکه انسان‌ها و افراد واقعی مخاطب و مشتری مطالب و محتواهای وب‌سایت ما هستند.پس برای جذب مخاطب می‌بایست دسته‌بندی و خوشه‌بندی سایتمان را سازمان‌دهی کنیم تا الگوریتم‌های گوگل بهتر مطالب و محتویان وب‌سایت ما را به کاوشگران و وبگردان نمایش دهد. برای تماس با شرکت و بهره مندی از پکیج بازاریابی دیجیتال آوید از وب سایت ما دیدن نمایید.
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо