تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: بازاریابی خدمات بانکی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
1_تعریف بازاریابی؟
2_ارکان بازاریابی خدمات بانکی؟
3_مزایای رغابتی بانکها؟
4_ویژگی خدمات و انواع بازاریابی؟؟؟

1-انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2_بازارشناسی - بازار سازی-بازار داری
3_ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرف جویی در وقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیکبودن عیر همگن بودن(متغییر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
1-انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2_بازارشناسی - بازار سازی-بازار داری
3_ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرف جویی در وقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیکبودن عیر همگن بودن(متغییر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
1)انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2)بازارشناسی- بازارسازی- بازار داری
3)ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرفه جویی در وقت و هزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از آنچه رقبا عرضه میکنند
4) غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیک بودن غیر همگن بودن (متغیر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
(15-08-2019, 02:26 PM)محسن بشارتی نوشته است: [ -> ]1_تعریف بازاریابی؟
2_ارکان بازاریابی خدمات بانکی؟
3_مزایای رغابتی بانکها؟
4_ویژگی خدمات و انواع بازاریابی؟؟؟

1-انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2_بازارشناسی - بازار سازی-بازار داری
3_ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرف جویی در وقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیکبودن عیر همگن بودن(متغییر بودن) غیر قابل ذخیره بودن

1-انجام فعالیت تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات ازتولید کننده به مصرف کننده یاکاربرجریان دارد
2-بازارشناسی-بازارسازی-بازارداری
3-اراعی فئاید بیشتروپاسخگویی به نیاز مشتریان صرفجویی دروقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4-غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیک غیر همگن بودن غیر قابل ذخیره بودن
1-انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2_بازارشناسی - بازار سازی-بازار داری
3_ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرف جویی در وقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیکبودن عیر همگن بودن(متغییر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
1-انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2_بازارشناسی - بازار سازی-بازار داری
3_ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرف جویی در وقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیکبودن عیر همگن بودن(متغییر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
(15-08-2019, 02:26 PM)محسن بشارتی نوشته است: [ -> ]1_تعریف بازاریابی؟
2_ارکان بازاریابی خدمات بانکی؟
3_مزایای رغابتی بانکها؟
4_ویژگی خدمات و انواع بازاریابی؟؟؟

1-انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2_بازارشناسی - بازار سازی-بازار داری
3_ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرف جویی در وقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیکبودن عیر همگن بودن(متغییر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
1-انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2_بازارشناسی - بازار سازی-بازار داری
3_ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرف جویی در وقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیکبودن عیر همگن بودن(متغییر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
(15-08-2019, 02:26 PM) pid=\73086' نوشته است:
1-انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2_بازارشناسی - بازار سازی-بازار داری
3_ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرف جویی در وقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیکبودن عیر همگن بودن(متغییر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
1-انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها وخدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند
2_بازارشناسی - بازار سازی-بازار داری
3_ارائه فواید بیشتر و پاسخگویی به نیاز مشتریان صرف جویی در وقت وهزینه جایگاه یابی یعنی متمایز کردن خدمات بانک از انچه رقبا عرضه میکنند
4غیر ملموس بودن غیر قابل تفکیکبودن عیر همگن بودن(متغییر بودن) غیر قابل ذخیره بودن
صفحه‌ها: 1 2