تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: مشاور ایزو ۹۰۰۱
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مشاوره ایزو

مشاور ایزو ۹۰۰۱
ISO ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت چیست ؟ ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت (QMS) است.
این سازمان با مجموعه ای از اصول که اطمینان حاصل شود متمرکز، آگاه، علمی و روش های اثبات شده برای مدیریت فعالیت های کسب و کار خود را به طور مداوم دستیابی به رضایت مشتری و بهبود مستمر اثربخشی عملیاتی را فراهم می کند. ادامه مطلب
[font=datis, Roboto, tahoma, sans-serif]سیستم مدیریت کیفیت در چارچوب شما نیاز به نظارت و بهبود عملکرد در هر منطقه شما انتخاب می کنید به شما می دهد. ISO ۹۰۰۱ تا بیشتر تاسیس چارچوب کیفیت در جهان، در حال حاضر حدود ۸۹۷۰۰۰ سازمان در ۱۷۰ کشور در سراسر جهان استفاده می شود، و مجموعه استاندارد نه تنها برای سیستم های مدیریت کیفیت، اما سیستم های مدیریت به طور کلی. این کمک می کند تا انواع سازمان ها از طریق بهبود رضایت مشتری، انگیزه کارکنان و بهبود مستمر، موفق شوند.[/font]
۲۰۰۸: هر سازمان می تواند از اجرای ISO ۹۰۰۱ بهره مند شوند.
مهم نیست که چه اندازه آنها و یا آنچه انجام می دهند. این می تواند کمک به هر دو سازمان محصولات و خدمات دستیابی به استانداردهای کیفیت است که به رسمیت شناخته شده و در سراسر جهان مورد احترام است.
ISO ۹۰۰۱ سیستم مدیریت کیفیت بر هشت اصل مدیریت کیفیت بر اساس: یک سازمان مشتری محور رهبری دخالت مردم حصول اطمینان از رویکرد فرآیند یک رویکرد سیستماتیک به مدیریت یک رویکرد واقعی برای تصمیم گیری روابط متقابل سودمند با عرضه کننده کالا بهبود مستمر الزامات استاندارد ISO ۹۰۰۱ چیست؟ الزامات اصلی از ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ استاندارد در بخش ۴.۱ را از طریق ۸.۵.۳ از استاندارد واقعی از بند ۴ به بند ۸ شرح داده شده پوشیده شده. بند ۴. سیستم مدیریت کیفیت بند ۵. مسئولیت مدیریت بند ۶. مدیریت منابع بند ۷. محصولات / خدمات اجرای پروژه بند ۸. اندازه گیری، تجزیه و تحلیل و بهبود خلاصه ای از اسناد / مدارک مورد نیاز ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ مدارک مورد نیاز توسط این سازمان برای اطمینان از برنامه ریزی موثر، بهره برداری و کنترل پروسه های آن: به منظور برای یک سازمان برای نشان دادن اجرای موثر سیستم مدیریت کیفیت آن، ممکن است لازم باشد برای توسعه سایر اسناد از روش مستند شده است.
با این حال، تنها اسناد به طور خاص در ISO ۹۰۰۱ اشاره شده است: ۲۰۰۸: »خط مشی کیفیت (۴.۲.۱.a بند) »اهداف کیفیت (۴.۲.۱.a بند) »راهنمای کیفیت (۴.۲.۱.b بند) چندین الزامات ISO ۹۰۰۱ وجود دارد: سال ۲۰۰۸ که یک سازمان می تواند ارزش به QMS خود را مطابق با تهیه اسناد دیگر را اضافه کنید و نشان می دهد، حتی اگر آنها را به طور خاص استاندارد نیاز ندارد. نمونه هایی ممکن است شامل: »نقشه فرآیند، نمودار جریان فرایند و / یا توصیف فرآیند» نمودار سازمانی »مشخصات» کار و / یا دستورالعمل تست »اسناد شامل ارتباطات داخلی» برنامه تولید »لیست منبع مصوب» تست ها و برنامه های بازرسی »برنامه های کیفیت اظهارات مستند از خط مشی کیفیت و اهداف: کیفیت دستی: روش مستند: ۴.۲.۳ کنترل اسناد ۴.۲.۴ کنترل از سوابق ۸.۲.۲ ممیزی داخلی ۸.۳ کنترل محصول نامنطبق ۸.۵.۲ اقدام اصلاحی ۸.۵.۳ اقدام پیشگیرانه ادغام ISO ۹۰۰۱ با سایر استانداردهای سیستم مدیریت ISO ۹۰۰۱ طراحی شده است که سازگار با دیگر سیستم های مدیریت استانداردها و مشخصات، مانند OHSAS 18001، ISO 22000، ISO 17025، ISO 27001، ISO ۱۴۰۰۱ و سایر استانداردهای محیط زیست ISO.
آنها می توانند به صورت یکپارچه از طریق رویکرد سیستم مدیریت یکپارچه یکپارچه شده است.
آنها اصول بسیاری بنابراین انتخاب یک سیستم مدیریت یکپارچه می تواند ارزش بسیار خوبی برای پول ارائه و روش ساده تر برای پیاده سازی، مدیریت و بهبود استانداردهای متعدد به طور همزمان به اشتراک بگذارید.
آنچه ما در زمینه استاندارد ISO ۹۰۰۱ و اخذ گواهینامه ارائه می دهیم .
به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های مشاوره و صدور گواهینامه سیستم مدیریت ISO در ایران ، دانش و تجربه ما از استانداردهای بینظیر است. ما درک می کنیم که چگونه به طور کامل بهره برداری از مزایای سیستم مدیریت کیفیت خود را برای اطمینان از شما را باز کند پتانسیل واقعی در سازمان شما.
ما با ارائه تخصص و شایستگی های بی همتا فنی به اطمینان حاصل شود که ISO ۹۰۰۱ پروژه صدور گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت شما می افزاید: ارزش به سازمان شما. ما با ارائه مشاوره، آموزش، ممیزی داخلی، ممیزی پیش ارزیابی و تسهیل در طول ISO ۹۰۰۱ ممیزی و صدور گواهینامه. پیشنهاد ما دانش جهانی تولیدات محلی در بهترین نتایج را برای مشتریان و شریک ما سفر خود از استاندارد، انطباق، رشد، موفقیت و بهبود مستمر. تماس با ما در حال حاضر، برای به دست آوردن سازمان شما ISO ۹۰۰۱: ۲۰۰۸ گواهی در صورت موثر و کارآمد در حالی که متوجه منافع واقعی صدور گواهینامه با استفاده از روش اجرای ما تخصصی ISO است که زمان کمتری مصرف، سریع، آسان برای درک و پیاده سازی، نتیجه گرا ، زمان محدود و مقرون به صرفه. دریافت ISO ۹۰۰۱ در حال حاضر با ما گواهی …. مشاور ایزو ۹۰۰۱
مشاور ایزو ۱۴۰۰۱

ISO14000 یک خانواده از استانداردهای بین المللی سیستم مدیریت زیست محیطی است که قابل انطباق با هر کسب و کار و یا سازمان، بدون توجه به اندازه، محل و یا درآمد است. این استانداردها توسط سازمان بین المللی استاندارد (ISO)، که دارای نمایندگی از کمیته های سراسر جهان توسعه یافته است. خانواده ISO14001 مهمترین آنها شامل استاندارد ISO ۱۴۰۰۱، که نشان دهنده هسته مجموعه ای از استانداردهای توسط سازمان برای طراحی و پیاده سازی یک سیستم مدیریت زیست محیطی موثر استفاده می شود. ادامه مطلب
مشاور Ohsas 18001
OHSAS 18001 چیست? OHSAS 18001: ۲۰۰۷ استاندارد بهداشت و مدیریت ایمنی بین المللی می باشد. OHSAS 18001: ۱۹۹۹ در جولای ۲۰۰۷ منتشر شد، و در نظر گرفته شده برای رسیدگی به ایمنی محصول ایمنی و سلامت شغلی به جای (OH & S). OHSAS 18001 یک چارچوب برای مدیریت موثر OH & S شامل انطباق با قانون است که به فعالیت های خود و خطرات شناسایی شده اعمال می شود را فراهم می کند.