تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: کاربرد کامپیوتر درصنعت آسانسوروپله برقی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.

در زندگی صنعتی مردم و پیشرفت صنایع وصنعت از کامپیوتروسیستم های هوشمند در تمامی بخشهای پیش تولیدو تولید و ساخت استفاده می شود.
 
 صنعت آسانسور هم در سالهای اخیر ازاین امرمستثنا نیست.
لذا از مراحل اولیه،حتی سفارش ساخت، قطعات،تولید،نصب وراه اندازی،حتی در مراحل خدمات پس از فروش،نیز از کامپیوتر استفاده مستقیم می شود.
 
برای آنالیز قطعات و محاسبه اندازه و مقدار، کیفیت قطعات، می توان از کامپیوتراستفاده کرد.
امروزه از کامپیوتر برای کنترل گروهی،حتی آسانسورهای یک شهر و یک برند خاص از سیستم کنترل از مرکز ( دیسپاچینگ) استفاده می شود.
 
شرکت "اوتیس” در حال حاضر راه هایی را مهندسی مینماید تا آسانسور برج هایی شبیه به برج خلیفه و برج پادشاهی سعودی را پوشش دهد که بیش از ۸۰۰ متر ارتفاع دارند و به
 
عنوان فوق ابر آسمانخراش! شناخته میشوند. برای برج خلیفه، اوتیس یک آسانسور دو طبقه با کامپیوتر هماهنگ کننده اعزام، و بالابر فشرده، تسمه، موتورها و درایوهایی طراحی
نمود که اندازه اتاق های موتور را کاهش دهد. اما نگرانی اصلی همان مکانیسم ایمنی و سیستم ترمز بود که غلبه بر آن "اوتیس” را چنین مشهور ساخته است.
ملاحظات یک سیستم ترمز در آسانسور که می تواند تا بلندای یک کیلومتر بالا برود چیست؟ بر اساس گفته "داریل ماروین” مدیر اختراعات اوتیس، یک آسانسور وزنه ای می تواند تا
 ۴۵ مایل در ساعت شتاب گیرد و حدود ۵۷۲ درجه فارنهایت گرما تولید نماید. مکانیسمی که این سقوط آزاد را متوقف میکند باید حرارت تولید شده توسط شتاب آن را تحمل نماید و
 قادر به گرفتن سقوط در بدو کار باشد. اوتیس یک برج آزمایشی دارد که اکنون به منظور آزمون گزینه های مختلف برای این نوع سناریو و برای این سرعت در یک سازه به بلندای یک
 کیلومتر، باید بهبود پیدا کند.
 

باسلام واحترام:

امروزه زندگی مردم و پیشرفت تمام صنایع متأثر از حضور کامپیوتر در تمامی بخشهای تولید و ساخت میباشد، وآسانسور هم از این موضوع بری نیست، از مرحله اولیه ساخت قطعات کامپیوتر دخیل است جهت آنالیز قطعات و محاسبه مقدار کیفیت مطلوب، تا زمان نصب قطعات به هم که محاسبات مربوط به میزان توان موتور و قطعات مختلف را برای یک پروژه با تعداد توقف و ظرفیت مشخص انجام میدهند.
در زندگی صنعتی مردم و پیشرفت صنایع وصنعت از کامپیوتروسیستم های هوشمند در تمامی بخشهای پیش تولیدو تولید و ساخت استفاده می شود.
 
 صنعت آسانسور هم در سالهای اخیر ازاین امرمستثنا نیست.
لذا از مراحل اولیه،حتی سفارش ساخت، قطعات،تولید،نصب وراه اندازی،حتی در مراحل خدمات پس از فروش،نیز از کامپیوتر استفاده مستقیم می شود.
 
برای آنالیز قطعات و محاسبه اندازه و مقدار، کیفیت قطعات، می توان از کامپیوتراستفاده کرد.
امروزه از کامپیوتر برای کنترل گروهی،حتی آسانسورهای یک شهر و یک برند خاص از سیستم کنترل از مرکز ( دیسپاچینگ) استفاده می شود.
 
شرکت "اوتیس” در حال حاضر راه هایی را مهندسی مینماید 
شرکت "اوتیس” در حال حاضر راه هایی را مهندسی مینماید تا آسانسور برج هایی شبیه به برج خلیفه و برج پادشاهی سعودی را پوشش دهد که بیش از ۸۰۰ متر ارتفاع دارند و به
 
عنوان فوق ابر آسمانخراش! شناخته میشوند. برای برج خلیفه، اوتیس یک آسانسور دو طبقه با کامپیوتر هماهنگ کننده اعزام، و بالابر فشرده، تسمه، موتورها و درایوهایی طراحی
نمود که اندازه اتاق های موتور را کاهش دهد. اما نگرانی اصلی همان مکانیسم ایمنی و سیستم ترمز بود که غلبه بر آن "اوتیس” را چنین مشهور ساخته است.
ملاحظات یک سیستم ترمز در آسانسور که می تواند تا بلندای یک کیلومتر بالا برود چیست؟ بر اساس گفته "داریل ماروین” مدیر اختراعات اوتیس، یک آسانسور وزنه ای می تواند تا
 ۴۵ مایل در ساعت شتاب گیرد و حدود ۵۷۲ درجه فارنهایت گرما تولید نماید. مکانیسمی که این سقوط آزاد را متوقف میکند باید حرارت تولید شده توسط شتاب آن را تحمل نماید و
 قادر به گرفتن سقوط در بدو کار باشد. اوتیس یک برج آزمایشی دارد که اکنون به منظور آزمون گزینه های مختلف برای این نوع سناریو و برای این سرعت در یک سازه به بلندای یک
 کیلومتر، باید بهبود پیدا کند.
کامپیوتر ها امروزه در تمامی بخش های تولیدی صنعتی و سایر بخش ها نقش به سزایی دارند
از جمله در صنعت آسانسور و پله برقی که در بخش طراحی تولید و راه اندازی آن نقش بسیار عمده ای دارند
برای آنالیز قطعات و محاسبه اندازه و مقدار، کیفیت قطعات، می توان از کامپیوتراستفاده کرد.
امروزه از کامپیوتر برای کنترل گروهی،حتی آسانسورهای یک شهر و یک برند خاص از سیستم کنترل از مرکز ( دیسپاچینگ) استفاده می شود.
 
شرکت "اوتیس” در حال حاضر راه هایی را مهندسی مینماید تا آسانسور برج هایی شبیه به برج خلیفه و برج پادشاهی سعودی را پوشش دهد که بیش از ۸۰۰ متر ارتفاع دارند و به
 
عنوان فوق ابر آسمانخراش! شناخته میشوند. برای برج خلیفه، اوتیس یک آسانسور دو طبقه با کامپیوتر هماهنگ کننده اعزام، و بالابر فشرده، تسمه، موتورها و درایوهایی طراحی
نمود که اندازه اتاق های موتور را کاهش دهد. اما نگرانی اصلی همان مکانیسم ایمنی و سیستم ترمز بود که غلبه بر آن "اوتیس” را چنین مشهور ساخته است.