تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: ویژگی های برنامه پیکس آرت را بنویسید ؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
چند برنامه ویرایش عکس در موبایل می شناسید که قابلیت اضافه کردن فونت فارسی را دارند ؟
ویژگی های برنامه پیکس آرت را بنویسید ؟
(13-04-2018, 09:36 AM)روشن نوشته است: [ -> ]چند برنامه ویرایش عکس در موبایل می شناسید که قابلیت اضافه کردن فونت فارسی را دارند ؟
ویژگی های برنامه پیکس آرت را بنویسید ؟

1- اپلیکیشن مذکور مجموعه متنوعی از فیلترهای گوناگون و ابزارهای ویرایشی مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت های اپلیکیشن پیکس آرت (PicsArt) می‌توان به امکان ساخت عکس کلاژ اشاره کرد.
2- و برنامه هایی نظیر Cymera -Line camera- عکس نوشته ساز  نیز قابلیت اضافه کردن فونت فارسی را دارند
(13-04-2018, 09:36 AM)روشن نوشته است: [ -> ]چند برنامه ویرایش عکس در موبایل می شناسید که قابلیت اضافه کردن فونت فارسی را دارند ؟اپلیکیشن پریزما برای اندروید و ios . اپلیکیشن اینستا گرام برای اندروید و ios . اپلیکیشن وسکو برای اندروید و اپلیکیشن اسنپ سید برای اندروید و ios . اپلیکیشن ادوبی فتوشاپ فیکس برای انروید و ios . اپلیکیشن دارک روم برای ios . اپلیکیشن فونت کندی برای ios . اپلیکیشن گوگل فوتوز برای اندروید و ios . اپلیکیشن ری پیکس برای اندروید و ios . 
ویژگی های برنامه پیکس آرت را بنویسید ؟ piksart collage maker . piksart photo editor . piksart effects . piksart photo camera d
۱- متن نگار اندروید استار
۲-نرم افزار ایرانیمتن
۳-ویرایشگر عکس
(13-04-2018, 09:36 AM)روشن نوشته است: [ -> ]چند برنامه ویرایش عکس در موبایل می شناسید که قابلیت اضافه کردن فونت فارسی را دارند ؟ اينستاگرام . ووسكو .اسنپ سيد .پريزما.
ویژگی های برنامه پیکس آرت را بنویسید ؟
(13-04-2018, 09:36 AM)روشن نوشته است: [ -> ]چند برنامه ویرایش عکس در موبایل می شناسید که قابلیت اضافه کردن فونت فارسی را دارند ؟
ویژگی های برنامه پیکس آرت را بنویسید ؟
Adobe Photoshop Express
PicsArt 
ویژگیهای خوب و خاص این برنامه استفاده از فونت فارسی است
اینستاگرام.

فعالیت‌هایی که در این برنامه می‌توانید انجام دهید، شامل سه قسمت طراحی، ویرایش و ساخت Collage است. در قسمت طراحی شما با استفاده از ابزارهای متنوع توانایی خلق تصاویر دلخواه خودتان را دارید. در قسمت ویرایش، تعداد بسیار زیادی از ابزار‌های ویرایشی در اختیار شما قرار دارد که در ویرایش عکس‌ها بسیار کمک می‌کنند. قسمت Collage هم مربوط به ساخت گالری‌های عکس در کنار هم با افکت‌ها و قالب‌های مختلف است.
چند برنامه ویرایش عکس در موبایل می شناسیدکه قابلیت اضافه کردن فونت فارسی را دارداپلیکیشن پریز مابرای اندروید و iosاپلیکیشن اینستگرام برای اندروید و ios اپلیکیشن وسکوبرای اندرویدو اپلیکیشن اسنب سبد برای اندرویدو ios اپلیکیشن ادوبیفتوشاب فیکس برای انرویدو iosاپلیکیشندارک رومبرای iosاپلیکیشن فونت کندی برای ios اپلیکیشن گوگل فوتور برایاندروید و ios اپلیکیشن ری پیکسبرای اندروید و ios
پلیکیشن پریزما برای اندروید و ios . اپلیکیشن اینستا گرام برای اندروید و ios . اپلیکیشن وسکو برای اندروید و اپلیکیشن اسنپ سید برای اندروید و ios . اپلیکیشن ادوبی فتوشاپ فیکس برای انروید و ios . اپلیکیشن دارک روم برای ios . اپلیکیشن فونت کندی برای ios . اپلیکیشن گوگل فوتوز برای اندروید و ios . اپلیکیشن ری پیکس برای اندروید و ios .

piksart collage maker . piksart photo editor . piksart effects . piksart photo camera d
باسلام 1_ اپلیکیشن مذکور مجموعه متنوعی از فیلترهای گوناگون و ابزارهای ویرایشی مختلف را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت های اپلیکیشن پیکس آرت (PicsArt) می‌توان به امکان ساخت عکس کلاژ اشاره کرد.

2- و برنامه هایی نظیر Cymera -Line camera- عکس نوشته ساز  نیز قابلیت اضافه کردن فونت فارسی را دارند.باتشکر فراوان مظفری
صفحه‌ها: 1 2