تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum

نسخه‌ی کامل: پاور بانک
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شارژر پاور بانک چیست؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و به بازار آمدن گوشی ها و تبلت های هوشمند با صفحه نمایش لمسی، با انکه استفاده از این وسیله ها بسیار آسان و راحت شده و امکانات فراوانی را در اختیار افراد می گذارد اما مشکل اصلی و حل نشده همه این گوشی ها وتبلت های هوشمند مدت زمان استفاده از آنها می باشد.

تقریبا می توان گفت تمامی گوشی های هوشمند جدید نیاز به  یکبار شارژ در 24 ساعت را دارند و در صورتی که کاربر کمی حرفه ای باشد روزی دو بار شارژ نیاز دارند.

با توجه به شغل افراد و گرفتاری های روزمره دسترسی همیشگی به برق برای همگان در همه زمان ها و مکان ها میسر نمی باشد.

راه حل چیست ؟

ساده ترین راه برای کسی که به مسافرت طولانی یا پیاده رو یا کوه نوردی می رود چیست؟ برای رفع تشنگی یک بطری آب همراه خود دارد تا در موقع نیاز از آن استفاده کند.

برای شارژ دستگاه های الکترونیکی نیز دقیقا می توان شارژ مورد نیاز را در یک وسیله مخصوص ذخیره نموده به همراه خود داشته باشیم تا در موقع نیاز از آن استفاده کنیم. نام این وسیلهپاور بانک است.

امروز می خواهیم وسیله جدید به نام پاور بانک یا شارژر سیار  همراه مخصوص انواع موبایل وتبلت به بینندگان معرفی می کنیم.
در ابتدا به معرفی محصول و نحوه کارکرد و کارایی آن می پردازیم و سپس به کیفیت محصول و گارانتی و خدمات پس از فروش محصول

این محصول، پاور بانک ، نام آن از دو لغت لاتین پاور و بانک  گرفته شده که به معنی بانک انرژی می باشد.

نحوه کار این محصول به این صورت است که در ابتدا به وسیله یک شارژر، انرژی برق خود را در خود ذخیره می کند.

جهت شارژ این نوع پاور بانک نیاز به شارژر مخصوص نیست و  شما می توانید به وسیله هر شارژری اعم از انواع شارژر های موبایل و تبلت اقدام به شارژ اولیه پاور بانک خود کنید.

مدت زمان مورد نیاز جهت شارژ این پاور بانک به طور تقریبی 2   ساعت می باشد
امروزه استفاده از پاور بانک تقریبا به امری معمول تبدیل شده است .و به عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل و تبلت و پخش کننده های پرتال شناخته شده است.
شاید بهتر باشه اول بگوئیم پاور بانک چیست؟ پاور بانک ها، قطعه های کوچکی هستند که در نبود پریز برق، به کمک تلفن های هوشمند و تبلت ها می آیند. قطعه های کوچکی که در واقع می شود آن ها را باطری هم، نامگذاری کرد که توانایی ذخیره کردن انرژی الکتریکی را دارا هستند تا در صورت لزوم، اسپیکرهای پرتابل، تلفن های هوشمند، تبلت ها و هرچیزی که نیاز به شارژ داشته باشد را شارژ کنند.
اما پاور بانک تبلیغاتی چیست و به چه منظوری از آن استفاده می شود؟ از جمله جالب ترین هدایای تبلیغاتی، می توانیم به پاور بانک اشاره کرد که به تازگی، اهمیت ویژه ای در معرفی برندها و سازمان ها پیدا کرده است. انواع پاور بانک ها در بازار موجود هستند که مردم می توانند با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه شان آن ها را تهیه نمایند.
یکی از معروف ترین شرکت های ارائه دهنده پاور بانک های تبلیغاتی، سیلیکون پاور است که سال هاست بازار این حوزه را در دست دارد.
ممنون عالی بود