14-02-2021, 07:11 PM
۱- کتاب انگلیسی Subprime Attention Crisis (بحران توجه فرعی)
نویسنده این کتاب تیم هوانگ است که با اشاره به تبلیغات در فضای اینترنت و بحران توجه به این فضا، مشکلات را بررسی می کند. این کتاب فوق العاده توسط یکی از معروف ترین نویسندگان به نام رابین اسلوندر توصیه شده است.
۲- کتاب انگلیسی SHOPPER MARKETING DIGITAL MEADIA (بازاریابی خریدار و رسانه های دیجیتال)
این کتاب دیجیتال مارکتینک نوشته شده توسط FM. DADEاست. نویسنده با معرفی روش های شش ستون سعی دارد که برنامه های دیجیتالی را هر چه ساده تر جلوه دهد و بازاریابی مدرن را بیشتر توضیح می دهد.
۳- کتاب انگلیسی digital marketing made easy (بازاریابی دیجیتال آسان است)
بازاریابی دیجیتال آسان است توسط دو نویسنده به نام های کوین و ویلسون نوشته شده است. در این کتاب در رابطه با اصطلاحات و نکات کلیدی دیجیتال مارکتینک صحبت می شود و این که چگونه می توان با استفاده از استراتژی های موجود در فضای دیجیتال به رشد و پیشرفت کسب و کار کمک کرد.
۴- کتاب انگلیسی THE TOOLS ANA MODULES OF DIGITAL MARKETING (ابزار ها و ماژول های بازاریابی دیجیتال)
ویشاو دیپاک نویسنده معروف انگلیسی در این کتاب، به خوبی بازاریابی دیجیتال را برای افراد مبتدی توضیح می دهد.کتاب ابزار ها و ماژول های بازاریابی دیجیتال، برای دانشجویانی که به صورت تخصصی در بازاریابی دیجیتال تحصیل می کنند بسیار مناسب است.
۵- کتاب انگلیسی DIGITAL MARKETING (بازاریابی دیجیتال)
کتاب DIGITAL MARKETING یکی از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود که نوشته شده توسط ساگار سونی است. این کتاب یک راهنمای کامل برای مدیران کسب و کار هایی است که قصد دارند با تمامی مفاهیم و استراتژی های بازاریابی دیجیتال از صفر تا صد آشنا شوند. از طرفی مهارت های لازم جهت موفقیت مشاغل در بازاریابی دیجیتال به خوبی پوشش داده شده است.
۶- کتاب انگلیسی BANKING DIGITAL GROWT (بانک داری در مورد رشد دیجیتال)
جیمز رابرت لی نویسنده کتاب BANKING DIGITAL GROWTH ، در رابطه با موضوعاتی مانند بازاریابی استراتژیک برای تغییر مارک های مالی صحبت می کند.
۷- کتاب انگلیسی B2B DIGITAL MARKETING STRATEGIES (استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B)
نویسنده کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B سیمون هال است. در این کتاب راهنمای استفاده از چارچوب ها و مدل های جدید برای دستیابی به رشد به صورت کامل توضیح داده شده است
۸- کتاب انگلیسی DIGITAL MARKETING ANALYTICS (آنالیز و بررسی بازاریابی دیجیتال)
کوین هارتمن در کتاب DIGITAL MARKETING ANALYTICS به تجزیه و تحلیل داده ها در دنیای دیجیتال می پردازد. این کتاب دیجیتال مارکتینگ برای افرادی که به یک تجزیه و تحلیل کامل و اساسی از بازاریابی دیجیتال نیاز دارند بسیار مناسب است و توصیه می شود حتما مطالعه کنند.
۹- کتاب انگلیسی See You on the internet (شما را در اینترنت می بینم)
See You on the internet توسط اوری سوارتز نوشته شده است. نویسنده در این کتاب توضیح می دهد که چگونه می توان یک تجارت کوچک با دیجیتال مارکتینگ راه اندازی کرد.
۱۰- کتاب انگلیسی DIGITAL MARKETING FOR RESULTS (بازاریابی دیجیتال برای نتایج)
Chris N. Cheetham-West نویسنده کتاب بازاریابی دیجیتال برای نتایج، ایده های جدیدی را معرفی می کند و به بحث بیشتر در رابطه با این موضوع که چگونه می توان روی آنچه که مهم است متمرکز شوید می پردازد.
نویسنده این کتاب تیم هوانگ است که با اشاره به تبلیغات در فضای اینترنت و بحران توجه به این فضا، مشکلات را بررسی می کند. این کتاب فوق العاده توسط یکی از معروف ترین نویسندگان به نام رابین اسلوندر توصیه شده است.
۲- کتاب انگلیسی SHOPPER MARKETING DIGITAL MEADIA (بازاریابی خریدار و رسانه های دیجیتال)
این کتاب دیجیتال مارکتینک نوشته شده توسط FM. DADEاست. نویسنده با معرفی روش های شش ستون سعی دارد که برنامه های دیجیتالی را هر چه ساده تر جلوه دهد و بازاریابی مدرن را بیشتر توضیح می دهد.
۳- کتاب انگلیسی digital marketing made easy (بازاریابی دیجیتال آسان است)
بازاریابی دیجیتال آسان است توسط دو نویسنده به نام های کوین و ویلسون نوشته شده است. در این کتاب در رابطه با اصطلاحات و نکات کلیدی دیجیتال مارکتینک صحبت می شود و این که چگونه می توان با استفاده از استراتژی های موجود در فضای دیجیتال به رشد و پیشرفت کسب و کار کمک کرد.
۴- کتاب انگلیسی THE TOOLS ANA MODULES OF DIGITAL MARKETING (ابزار ها و ماژول های بازاریابی دیجیتال)
ویشاو دیپاک نویسنده معروف انگلیسی در این کتاب، به خوبی بازاریابی دیجیتال را برای افراد مبتدی توضیح می دهد.کتاب ابزار ها و ماژول های بازاریابی دیجیتال، برای دانشجویانی که به صورت تخصصی در بازاریابی دیجیتال تحصیل می کنند بسیار مناسب است.
۵- کتاب انگلیسی DIGITAL MARKETING (بازاریابی دیجیتال)
کتاب DIGITAL MARKETING یکی از بهترین کتاب های دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود که نوشته شده توسط ساگار سونی است. این کتاب یک راهنمای کامل برای مدیران کسب و کار هایی است که قصد دارند با تمامی مفاهیم و استراتژی های بازاریابی دیجیتال از صفر تا صد آشنا شوند. از طرفی مهارت های لازم جهت موفقیت مشاغل در بازاریابی دیجیتال به خوبی پوشش داده شده است.
۶- کتاب انگلیسی BANKING DIGITAL GROWT (بانک داری در مورد رشد دیجیتال)
جیمز رابرت لی نویسنده کتاب BANKING DIGITAL GROWTH ، در رابطه با موضوعاتی مانند بازاریابی استراتژیک برای تغییر مارک های مالی صحبت می کند.
۷- کتاب انگلیسی B2B DIGITAL MARKETING STRATEGIES (استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B)
نویسنده کتاب استراتژی بازاریابی دیجیتال B2B سیمون هال است. در این کتاب راهنمای استفاده از چارچوب ها و مدل های جدید برای دستیابی به رشد به صورت کامل توضیح داده شده است
۸- کتاب انگلیسی DIGITAL MARKETING ANALYTICS (آنالیز و بررسی بازاریابی دیجیتال)
کوین هارتمن در کتاب DIGITAL MARKETING ANALYTICS به تجزیه و تحلیل داده ها در دنیای دیجیتال می پردازد. این کتاب دیجیتال مارکتینگ برای افرادی که به یک تجزیه و تحلیل کامل و اساسی از بازاریابی دیجیتال نیاز دارند بسیار مناسب است و توصیه می شود حتما مطالعه کنند.
۹- کتاب انگلیسی See You on the internet (شما را در اینترنت می بینم)
See You on the internet توسط اوری سوارتز نوشته شده است. نویسنده در این کتاب توضیح می دهد که چگونه می توان یک تجارت کوچک با دیجیتال مارکتینگ راه اندازی کرد.
۱۰- کتاب انگلیسی DIGITAL MARKETING FOR RESULTS (بازاریابی دیجیتال برای نتایج)
Chris N. Cheetham-West نویسنده کتاب بازاریابی دیجیتال برای نتایج، ایده های جدیدی را معرفی می کند و به بحث بیشتر در رابطه با این موضوع که چگونه می توان روی آنچه که مهم است متمرکز شوید می پردازد.