تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
مشاور املاک: 5 نکته برای سازماندهی وقت خود - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: بازار خودرو و مسکن (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=218)
+--- موضوع: مشاور املاک: 5 نکته برای سازماندهی وقت خود (/showthread.php?tid=81195)



مشاور املاک: 5 نکته برای سازماندهی وقت خود - lavazemkhanegi - 14-01-2024

مشاور املاک: 5 نکته برای سازماندهی وقت خود
 
وقتی شغل حرفه ای خود را به عنوان یک مشاور املاک شروع می کنید، در عمل در حال راه اندازی یک کسب و کار هستید. بنابراین، مهمترین منبعی که باید مدیریت کنید زمان خودتان خواهد بود. در اینجا ما یک سری نکات را برای سازماندهی بهتر به شما ارائه می کنیم. املاک صفادشت
5 نکته برای سازماندهی زمان
1. روزهای خود را به صورت موضوعی تقسیم کنید
 
با تقسیم تقویم خود به هفته ها، ماه ها، ربع ها و البته سال ها شروع کنید. بر این اساس، مدتی را صرف نوشتن تمام رویدادهایی کنید که می توانید، مانند جشن فارغ التحصیلی، عروسی، تعطیلات و رویدادهای کاری بزرگ (مثلاً نمایشگاه ها). این به شما کمک می کند تا از قبل برنامه ریزی کنید.
 
در مرحله بعد، به این فکر کنید که مهمترین عناصر کار شما به عنوان یک عامل چیست. به عنوان مثال: تولید سرنخ، بررسی مالی، روابط با مشتری، رویه ها و غیره. وقتی همه چیز را آماده کردید، آنها را در طول هفته توزیع کنید. به عنوان مثال: دوشنبه های هر هفته را به برنامه ریزی، سه شنبه ها را به تعامل با مشتریان و غیره اختصاص دهید. به این ترتیب شما بر روی یک موضوع متمرکز خواهید شد و به شما کمک می کند تا بهتر روی اولویت های خود تمرکز کنید.
2. یک تقویم واقعی ایجاد کنید
 
چه فیزیکی و چه دیجیتال، داشتن یک تقویم واقعی که در آن بتوانید تعهدات و سایر وظایف را تجسم کنید برای مدیریت زمان بسیار مهم است. علاوه بر این، می‌توانید از ابزارهایی مانند استفاده کنید تا فهرستی از فعالیت‌هایی را که باید در یک روز خاص انجام دهید، نگه دارید و آنها را به روز موضوعی خود اختصاص دهید.[font='Arial', sans-serif]املاک صفادشت[/font]
 
 
به عنوان مثال، اگر در مثال قبلی بر روی تماس با مشتریان در روزهای سه شنبه تمرکز داشتید، لیستی از تمام مشتریانی که باید با آنها تماس بگیرید ایجاد کنید و آن را به تقویم خود اضافه کنید.
 
اگر رویدادی است که برای آن باید چندین کار انجام دهید، آنها را تقسیم کنید و به قسمت های کوچک تقسیم کنید. به این ترتیب کار آسان تر خواهد بود و در نهایت کار انباشته نمی شوید.
3. انجام کار و پروژه در زمان کم فعالیت
 
بسته به بازاری که در آن هستید، نرخ فروش ممکن است به صورت فصلی متفاوت باشد. اگر این در مورد منطقه شما صدق می کند، باید در مورد فصول با تقاضای کمتر شفاف باشید و وظایف سالانه را برای آن ماه ها برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال، می توانید از مزیت ها استفاده کنید و برنامه ریزی محتوا برای شبکه های خود را شروع کنید، یا یک بررسی عمیق از نتایج خود در ماه های گذشته انجام دهید. فقط به این دلیل که ژانویه است به این معنی نیست که نمی توانید ایده های خود را برای ماه های بعدی توسعه و ذخیره کنید.
4. عملکرد خود را به صورت دوره ای مرور کنید
 
برای اطمینان از اینکه عملکرد خوبی دارید، حداقل یک بار در ماه می توانید مدتی را برای بررسی چگونگی نتایج ماه قبل خود اختصاص دهید. شما می توانید بر اساس یک معیار شروع کنید و بر اساس آن مشخص کنید که آیا در این ماه از نتایجی که انتظار داشتید بالاتر بودید یا پایین تر. با این کار می‌توانید آنچه را که باید حفظ شود و چه چیزی برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده برای ماه آینده باید بهبود یابد را مرور کنید تا خودتان در زمان خود کارآمدتر باشید.
5. امور پیش بینی نشده را مدیریت کنید
 
وقتی با چندین مشتری کار می کنید و املاک مختلف را مدیریت می کنید، واقعاً غیرممکن است که یک هفته را بدون مواجهه با حوادث غیرقابل پیش بینی از همه نوع به پایان برسانید. چه تماسی باشد، چه مشتری جدید یا رویه‌ای که بیش از حد طول می‌کشد و نمی‌توانید کنترل کنید، همیشه این احتمال وجود دارد که چیز جدیدی به وجود بیاید و مجبور شوید روال خود را کاملاً تغییر دهید.
 
 
این کاملاً طبیعی است و لازم نیست اگر برایتان اتفاق افتاد به خودتان سخت بگیرید: فقط سعی کنید فهرستی از این فعالیت‌هایی را که نتوانسته‌اید انجام دهید نگه دارید و مطمئن شوید که به محض انجام آن‌ها را اولویت‌بندی کنید. زمان بیشتری داشته باشید
 
موفقیت در این کسب و کار مستلزم نظم و انضباط شخصی است و هر چه زودتر مدیریت زمان خود را بهینه سازی کنید، در کوتاه مدت و بلند مدت به نتایج بهتری دست خواهید یافت.