تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
رهن و اجاره آپارتمان در صفادشت - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: بازار خودرو و مسکن (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=218)
+--- موضوع: رهن و اجاره آپارتمان در صفادشت (/showthread.php?tid=79616)



رهن و اجاره آپارتمان در صفادشت - lavazemkhanegi - 21-08-2023

گردشگری در هر سال در حال رشد است - بنابراین امسال در مقایسه با سال گذشته تقریباً 8 درصد بیشتر از ورود و اقامت در بوده است. هر سال گردشگران بیشتری به کشور ما می آیند. فراتر رود تخمین زده می شود که درآمد حاصل از گردشگری در سال جاری از رکورد 8 میلیارد یورو . همه اینها انگیزه ای برای اجاره کنندگان مسکن موجود و همچنین برای کسانی است که هنوز هم می خواهند یکی شوند، تا پیشنهادات و دانش خود را در رابطه با اجاره آپارتمان در صفادشت بهبود بخشند تا مهمانان با کیفیت را جذب کنند و ظرفیت های اقامتی خود را برای مدت طولانی پر کنند. و در نتیجه حداکثر سود را بدست آورید.
 
و سایر واحدهای اقامتی را برای شما آورده ایم برای این منظور 38 نکته ارزشمند برای اجاره موفق آپارتمان . برخی از این نکات ممکن است نیاز به سرمایه گذاری اضافی پول و زمان برای بهبود کیفیت محل اقامت شما داشته باشد. با این حال، اگر آنها را اعمال کنید، حداقل برخی از آنها، پیشنهاد خود را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشید، از رقبا متمایز خواهید شد و در اجاره موفق تر خواهید بود. به عبارت دیگر - به اشغال بالاتری از واحدهای اقامتی خود دست خواهید یافت و امتیازات و نظرات مهمانان بهتری دریافت خواهید کرد.
 
1. اجاره به صورت قانونی
 
آپارتمان‌های «روی سیاه» را اجاره نکنید زیرا بسیار بیشتر از آنچه می‌توانید به دست آورید در معرض خطر هستید. اولاً، اجاره آپارتمان در صفادشت بدون ثبت نام برای سایر مستاجرینی که به تمام مقررات احترام می گذارند و کلیه تعهدات تعریف شده قانونی را می پردازند، منصفانه نیست. بنابراین تعجب نکنید اگر همسایه اول که بر خلاف شما اجاره کننده قانونی است شما را به عنوان یک اجاره کننده غیرقانونی معرفی کند. همچنین، جدا از جریمه ای که می توانید بپردازید، بازرسی صالح می تواند کل خانه شما ، نه فقط آپارتمان را مهر و موم کند. اگر هنوز یک اجاره‌دهنده آپارتمان ثبت‌نام نشده‌اید و می‌خواهید یکی شوید، می‌توانید راهنمای دقیق ما برای اجاره‌کنندگان را مشاهده کنید .
 
2. یک قیمت واقعی تعیین کنید - رقابتی باشید
 
در زمانی که بیشتر و بیشتر اجاره‌کنندگان خصوصی آپارتمان‌هایی را برای اجاره ارائه می‌کنند، افزایش عرضه و در نتیجه کاهش طبیعی قیمت‌ها وجود دارد. منطق تجارت ساده است: عرضه بیشتر = قیمت کمتر. به همین دلیل است که نمی توانید انتظار داشته باشید که قیمت اجاره آپارتمان در صفادشت مانند، برای مثال، حفظ شود. 7-8 سال پیش، زمانی که پیشنهاد به طور قابل توجهی کوچکتر بود. بنابراین، قیمت های بالا را که مهمانان را دور می کند، نگه ندارید، زیرا در بیشتر ایام سال آپارتمان خالی خواهید داشت. اگر می خواهید قیمت های بالایی داشته باشید، روی کیفیت، ظاهر و راحتی اقامتگاه سرمایه گذاری کنید که این قیمت ها را توجیه می کند.
 
3. همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر
 
اجاره کنندگان آپارتمان وجود دارد راه های مختلفی برای جذب مهمان به امکانات اقامتی شما . برای مثال می توانید این کار را از طریق خدماتی مانند Booking.com یا Airbnb انجام دهید یا می توانید با آژانس های مسافرتی همکاری کنید. مزیت همکاری با آژانس های مسافرتی این است که آنها معمولاً ظرفیت اقامت شما را برای مدت طولانی (یک یا دو هفته، نه برای مثال فقط یک روز) پر می آورند. می کنند - سپس برای شما مهمانان تأیید شده و با کیفیت و علاوه بر آن سرشناس آژانس های مسافرتی می گیرند کمیسیون بسیار کم . با همکاری با آژانس های مسافرتی به مزیت های اضافی بی شماری پی می برید، مثلاً نیازی به مکاتبه با مهمانان ندارید، نگران شرایط و روش های ورود نیستید، زمان بیشتری برای چیدمان آپارتمان و مواردی از این دست دارید.
 
4. با کلیه مقررات مربوط آشنا باشد
 
برای اینکه یک مستأجر موفق باشید باید تمام مقررات و قوانین مربوط به اجاره قانونی آپارتمان را بدانید. اینها مقررات مربوط به مثلاً صدور صورتحساب، مالیات بر ارزش افزوده برای اجاره دهندگان گردشگری، بیمه مهمان، خدمات غذا با محل اقامت، مجوزهای ماهیگیری تفریحی یا ورزشی برای گردشگران، پرداخت مالیات و موارد مشابه است. از آشنایی با تمامی مقررات مربوط به فعالیت خود دریغ نکنید تا بعداً جریمه های گرانی پرداخت نکنید و خود و مهمانانتان را به دردسر نیندازید.
 
5. پیشنهاد خود را با کیفیت ارائه دهید
 
به عنوان یک صاحبخانه، می توانید پیشنهاد اقامت خود را به چند روش به مهمانان احتمالی ارائه دهید. می توانید در پورتال های تخصصی آژانس های مسافرتی، سپس از طریق خدماتی مانند Booking.com، Airbnb و مانند آن، از طریق شبکه های اجتماعی، خبرنامه ها و مواردی از این دست، تبلیغ کنید. صرف نظر از روش ارائه ای که انتخاب می کنید، آن را به خوبی انجام دهید - زمان و منابع لازم را سرمایه گذاری کنید تا پیشنهاد خود را با جذابیت بصری آن برجسته کنید و دعوت به عمل (بررسی، پرس و جو، رزرو) در مقابل پیشنهادات دیگر، و متمایز شدن از آنها انبوه پیشنهادهای مشابه
 
6. روی عکس های جذاب محل اقامت خود سرمایه گذاری کنید
 
ضرب المثل قدیمی می گوید که یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. پیشنهاد اقامت شما توسط مهمانان احتمالی بیشتر بر اساس تصاویر یا عکس هایی که محل اقامت شما را نشان می دهد ارزیابی می شود. پیشنهاد خود قرار ندهید بنابراین، تصاویر آماتور را در گالری های ارائه ، بلکه روی عکاسی با کیفیت سرمایه گذاری کنید، ترجیحاً توسط یک عکاس حرفه ای یا شخصی که حداقل یک عکاس آماتور باشد و اطلاعات زیادی در مورد عکاسی از شما داشته باشد.
 
بزرگترین اشتباه این است که تصاویر سطحی و پردازش نشده ای را که با تلفن همراه گرفته شده اند، ارسال کنید. چنین تصاویر بی کیفیتی تاثیر قابل توجهی نخواهند داشت. از طرف دیگر، تصاویر حرفه ای گرفته شده و کیفیت پردازش شده در یک برنامه تخصصی پردازش عکس می تواند بازدیدهای قابل توجهی از آگهی و رزرو مهمان برای شما به ارمغان بیاورد.
 
اجاره آپارتمان در صفادشت
 
7. توضیح جالب اما واقعی از پیشنهاد ارائه دهید
 
توضیحات محل اقامت باید به صورت جالب و جذاب اما صادقانه و بدون اغراق نوشته شود . اگر آپارتمان شما 2 کیلومتر با دریا فاصله دارد ننویسید که نزدیک دریا است. اگر آپارتمان در حومه شهر واقع شده است ننویسید که "نزدیک به مرکز" است. اگر ساختمان دیگری از جلوی بالکن شما بیرون زده است و دریا فقط تا حدی قابل مشاهده است، ننویسید که بالکن با منظره دریا دارید. اگر تلویزیون شما فقط 3-4 کانال را به زبان کرواتی نشان می دهد و آنهایی که تصویر بدی دارند، ننویسید که تلویزیون ارائه می دهید. اگر مهمانان بر اساس توضیحات شما انتظارات بالایی داشته باشند و بعداً ناامید شوند، نظرات منفی را برای شما به جا می گذارند که به طور قابل توجهی شانس شما را برای جذب مهمانان جدید تضعیف می کند.
 
8. ترجمه توضیحات محل اقامت را به چند زبان انجام دهید
 
اگر می‌خواهید مهمانان خارجی را جذب کنید، می‌خواهید روی ترجمه‌ای با کیفیت از توضیحات اقامتگاه خود حداقل به انگلیسی و ترجیحاً به برخی از زبان‌های دیگر سرمایه‌گذاری کنید: آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، روسی، لهستانی و غیره. ترجمه را توسط افراد غیر حرفه ای و آماتور انجام ندهید، بهتر است با یک دارالترجمه تماس بگیرید که ترجمه ای با کیفیت و حرفه ای را ارائه می دهد. با ترجمه پیشنهاد خود به زبان های خارجی چه چیزی به دست خواهید آورد؟ اول از همه، پیشنهاد شما حرفه ای به نظر می رسد، یعنی شما تصور شخصی را به جای می گذارید که به مهمانان و کیفیت اقامت اهمیت می دهد. و مهمانان احتمالی زودتر پیشنهادی را به زبان مادری خود انتخاب خواهند کرد تا اینکه پیشنهاد فقط به زبان کرواتی و احتمالاً انگلیسی نوشته شود.
 
اگرچه امروزه انگلیسی زبان غالب جهان در مقیاس جهانی است، اما تعداد زیادی از مردم مناطق غیرانگلیسی زبان هنوز درک کمی از انگلیسی دارند یا اصلاً درک نمی کنند. از خود بپرسید، آیا ترجیح می دهید آپارتمانی را در آلمان اجاره کنید که فقط توضیحاتی به زبان آلمانی و انگلیسی داشته باشد یا آپارتمانی که توضیحاتی به زبان کرواتی نیز داشته باشد؟
 
9. در وب سایت خود سرمایه گذاری کنید
 
امروزه، ایجاد حرفه ای یک وب سایت خیلی گران نیست و وب سایت بدون در نظر گرفتن جایی که تبلیغ می کنید، به عنوان «کارت شناسایی» آپارتمان های شما عمل می کند. مطلوب است که وب سایت آپارتمان ها جذاب و ساده باشد، با توضیح کوتاهی از محل اقامت، موقعیت مکانی، قیمت ها، ایمیل تماس و تلفن همراه شما و گالری عکس. وب سایت اهمیت ویژه ای دارد اگر چندین آپارتمان یا خانه یا ویلای لوکس برای تعطیلات دارید، . با یک وب سایت می توانید در مقابل پیشنهاداتی که وب سایت خود را ندارند متمایز شوید و در نتیجه مهمانان جدیدی را جذب کنید. ایجاد یک وب سایت با کیفیت برای ارائه محل اقامت شما بین 4 تا 7 هزار کرون کرون هزینه دارد، بسته به اینکه کدام گزینه را می خواهید پیاده سازی کنید، اما در دراز مدت می تواند بسیار ارزشمند باشد.
 
گردشگران در کرواسی
 
همچنین بخوانید مقاله رهن و اجاره آپارتمان در صفادشت
10. در شبکه های اجتماعی فعال باشید
 
فعالیت در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند بازدید از آگهی‌ها و رزروهای مهمانان داخلی و خارجی را برای شما به ارمغان بیاورد که اقامتگاهی را که ارائه می‌دهید دوست دارند. شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و غیره به اشتراک بگذارید و مطمئناً آن عکس ها توجه و پرس و جو را به خود جلب خواهند کرد. کافی است چند عکس جذاب و باکیفیت از آپارتمان های خود را با لینک آگهی خود در
 
11. مراقب نظافت محل اقامت باشید
 
یک آپارتمان بی عیب و نقص یکی از مهمترین موارد در هنگام اجاره است. بسیاری از مهمانان به طرز ناخوشایندی از برخورد سطحی برخی از مستاجران ما نسبت به تمیزی فضای اقامتگاه شگفت زده می شوند. بنابراین، قبل از آمدن مهمانان، تمام سطوح حمام و آشپزخانه را کاملا تمیز و تمیز کنید، کاشی ها را جلا دهید و حتما ملحفه های تمیز بپوشید. اگر نمی خواهید خودتان آپارتمان را تمیز کنید، یک آژانس استخدام کنید . امروزه آژانس های نظافتی زیادی در بازار وجود دارند که قیمت های بسیار مناسبی را برای نظافت حرفه ای آپارتمان ها، آپارتمان ها و سایر فضاها ارائه می دهند.
 
به یاد داشته باشید: تمیزی آپارتمان شرط لازم برای اجاره موفقیت آمیز آن است و اگر از آن غفلت کنید، می توانید نظرات بدی از مهمانان دریافت کنید که در دراز مدت به شما آسیب زیادی می رساند. اجازه ندهید محل اقامت شما با نقدی مانند آنچه که یک توریست بریتانیایی برای یکی از مستاجران ما گذاشته است توصیف شود: "فرش های کثیف، حمام کثیف، حوله های بدبو، لایه های گرد و غبار زیر تخت و پشت میز."
 
12. وای فای
 
امروزه زندگی بدون وای فای یعنی اتصال اینترنت نامحدود چیست؟ حتی گردشگرانی که قایق‌های بادبانی و قایق‌های تفریحی کرایه می‌کنند، نیاز دارند که هنگام قایقرانی در دریا، اتصال اینترنت داشته باشند تا بتوانند پروفایل‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی مشاهده کنند، ارتباط برقرار کنند، عکس‌ها، سلفی‌ها را به اشتراک بگذارند، برای دوستان پیام ارسال کنند و مواردی از این قبیل. بنابراین، اگر آپارتمان شما Wi-Fi ندارد، حتماً مشترک یک اتصال اینترنت نامحدود و پایدار شوید . نظرات بهتری را برای شما به ارمغان می آورد و به رضایت مهمانان کمک می کند.
 
خسته کننده ترین چیز برای مهمانان این است که در طول تعطیلات به دنبال اتصال به اینترنت باشند و اغلب مجبور می شوند به کافه های پر سر و صدا بروند فقط به این دلیل که می خواهند نامه ها و سایر پیام های خود را بررسی کنند. و به خاطر داشته باشید که امروزه بسیاری از مشاغل مبتنی بر اینترنت هستند، بنابراین اگر مهمان شما تاجری باشد که در تعطیلات لپ تاپ آورده است، اگر نتواند در آپارتمان یا اتاق شما به اینترنت وصل شود، بسیار ناراضی خواهد بود.
گردشگران در کرواسی
میهمانان خود را به اینترنت متصل کنید
 
13. کولر – مصرف نامحدود
 
آپارتمان های شما حتما باید تهویه هوا داشته باشند تا مهمانان هنگام بازگشت از دریا دچار گرما و رطوبت نشوند. در مورد استفاده از تهویه مطبوع به مهمانان محدود یا اعتراض نکنید. تهویه مطبوع مدتهاست که دیگر نمادی از تجمل نیست و به چیزی بدیهی تبدیل شده است ، به ویژه در گردشگری. در صورت امکان، تهویه مطبوع را در هر اتاق آپارتمان نصب کنید.
 
14. تلویزیون ماهواره ای بگیرید
 
مهمانان شما گهگاه می خواهند در اتاق خود استراحت کنند، مثلاً بعد از یک روز شنا، شام دیرهنگام یا یک شب مهمانی. و با باران و هوای بد می توان از انجام فعالیت های معمول توریستی جلوگیری کرد. آن وقت او چه خواهد کرد؟ آنها مطمئناً می خواهند چیزی را در تلویزیون تماشا کنند، بنابراین عاقلانه است که تلویزیون های مدرن با کانال های ماهواره ای را در آپارتمان ها نصب کنید . این سرمایه گذاری است که هزینه زیادی ندارد و می تواند تحسین ها و توصیه های بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد.
 
15. وسایل کمکی آشپزخانه را تهیه کنید
 
هر آپارتمانی باید یک آشپزخانه کوچک برای تهیه غذاهای ساده یا حداقل برای تهیه قهوه داشته باشد. در طیف ظروف غذاخوری، حتما یک قابلمه قهوه، مجموعه کوچک قابلمه، تابه، لیوان، بشقاب و کارد و چنگال را پیدا کنید.
 
16. قفسه خشک کن لباس بخرید
 
تعداد کمی از مردم فکر می کنند که مهمانان به یک قفسه خشک کن و چند گیره لباس نیز نیاز دارند. به خاطر داشته باشید که مهمانان شما هنگام بازگشت از ساحل می خواهند حداقل مایو و حوله خود را خشک کنند. لازم نیست آنها را روی دیوار بالکن یا روی زمین قرار دهید. قفسه خشک کن لباس یک سرمایه گذاری نسبتاً ارزان است که استراحت مهمانان شما را راحت تر می کند.
 
گردشگری-خارجی-مهمانان
 
17. وسایل نظافتی تهیه کنید
 
در آپارتمان، وسایل نظافتی اولیه مانند مواد شوینده و اسفنج ظرفشویی را برای مهمانان خود فراهم کنید. جارو و خاک انداز و همچنین یک پارچه یا حوله برای شستن زمین بعد از دوش گرفتن مفید است. همانطور که دوست دارید در محیطی دلپذیر و تمیز بمانید و در صورت کثیف شدن یا ریختن چیزی تمیز کنید، مهمانانتان هم همینطور.
 
18. تخت های راحت
 
اگر برای مهمانان خود تخت خواب های ارزان و ناراحت کننده فراهم کنید، مطمئناً پس از یک خواب بد شبانه، روحیه خوبی نخواهند داشت. در واقع، اگر آنها نتوانند یک شب راحت بخوابند، کل تعطیلات آنها خراب می شود، به خصوص اگر یک یا دو هفته در آپارتمان شما بمانند. برخی از رایج ترین شکایاتی که میهمانان از محل اقامت دارند عبارتند از: «تخت خواب های ناراحت کننده، کمر و گردنم درد می کرد...» بنابراین، حتما تخت خواب های باکیفیت و راحت را از تولیدکنندگان مورد اعتماد خریداری کنید.
تبلیغات آپارتمان
برای میهمانان تخت خواب راحت و راحت فراهم کنید
 
19. بلبرینگ اضافی
 
یک تخت اضافی یا اضافی در آپارتمان به شما امکان انعطاف پذیری می دهد و برای حداقل یک نفر دیگر محل اقامت اضافی را فراهم می کند. به این ترتیب می توانید تعداد بیشتری از افراد معمولی را در خود جای دهید و رقابت پذیری امکانات اقامتی خود را افزایش دهید.
 
20. دانش خود را در مورد زبان های خارجی بهبود بخشید
 
برای اینکه بتوانید آزادانه با مهمانان خود ارتباط برقرار کنید، باید زبان آنها را بدانید. البته، شما نمی توانید به ده زبان دنیا به طور کامل صحبت کنید، اما مطلوب است که حداقل برخی از کلمات و عبارات اساسی را در پرکاربردترین زبان ها یاد بگیرید، و به ویژه مطلوب است که انگلیسی را به خوبی بدانید - زبان. که امروزه اکثر مردم می توانند در آن ارتباط برقرار کنند.
 
با این حال، اگر حداقل برخی از عبارات را در زبان مادری آنها می دانید، از برقراری ارتباط با مهمانان خجالت نکشید. آنها از شنیدن استفاده از زبان شما بسیار خوشحال خواهند شد و شما تأثیر یک میزبان دلپذیر و صمیمی را به جا خواهید گذاشت.
 
21. ثبت نام مهمان در هیئت گردشگری
 
اشخاص حقوقی و حقیقی که خدمات شبانه روزی را در محل اقامت ارائه می دهند موظفند حداکثر تا 24 ساعت پس از ورود میهمانان را به انجمن گردشگری گزارش دهند . برای این منظور، یک سیستم اطلاعاتی منحصر به فرد eVisitor وجود دارد که به عنوان یک سیستم مرکزی ثبت نام الکترونیکی و لغو ثبت نام برای مهمانان یا گردشگران در جمهوری عمل می کند. از مزایای این سیستم می توان به ورود و خروج راحت تر و سریعتر مهمانان و محاسبه خودکار مالیات اقامت برای شما به عنوان مستاجر اشاره کرد. کاربران eVisitor می‌توانند کلیه تعهدات و پرداخت‌های خود را مشاهده کنند و فیش پرداخت مالیات مسکن را به صورت آنلاین دانلود و چاپ کنند. ثبت نام به موقع مهمانان خود را از دست ندهید!
 
نمایشگر تصویر
 
22. لیست قیمت را برجسته کنید
 
لیست قیمت خدمات اقامتی را ایجاد و برجسته کنید. هنگام تعیین قیمت مقررات قانونی خاصی وجود ندارد و شما می توانید قیمت های مورد نظر خود را تعیین کنید. با این حال، ما توصیه می کنیم که قیمت های شما نسبت به رقبا جهش زیادی داشته باشد. نمونه ای از لیست قیمت آپارتمان را می توانید از اینجا دانلود کنید .
 
لیست قیمت الزامی نیست که توسط نهادهای ذیصلاح تایید شده باشد، بلکه باید در مکانی قابل مشاهده در هر اتاق یا آپارتمان نمایش داده شود. لیست قیمت باید شامل موارد زیر باشد:
 
    اطلاعات اولیه مستاجر (نام محل اقامت، نام و نام خانوادگی مالک، آدرس و شماره تامین اجتماعی)
    نام سرویس (به عنوان مثال اقامت یک نفره شبانه، تخت و صبحانه، اجاره کل آپارتمان)
    روش پرداخت (شبی، هر نفر، هر نوع اقامت)
    قیمت اجاره، مالیات مسکن و مالیات بر ارزش افزوده (اگر مالیات و مالیات بر ارزش افزوده اقامت در قیمت لحاظ شده است، حتما آن را برجسته کنید. اگر نه، مبلغ هر کدام را بنویسید)
    امکان خدمات اضافی (حیوان خانگی، نظافت، اتو، صبحانه...)
    تاریخ معتبر بودن لیست قیمت را مشخص کنید
    امضای مالک
 
23. تعریف خدمات اضافی (مانند حیوانات خانگی، صبحانه، نظافت، رانندگی...)
 
اگر خدمات اضافی مانند صبحانه، حیوانات خانگی، شستن و اتو کردن لباس ها و لباسشویی، حمل و نقل به آپارتمان، کرایه دوچرخه، خدمات راهنمای تور و غیره را برای مهمانان خود ارائه می دهید و می خواهید هزینه دریافت کنید، مطمئن باشید که برای همه این خدمات شما دارای پوشش قانونی هستید. همچنین، این خدمات اضافی را به طور واضح تعریف کنید و قیمت‌های آن‌ها را برجسته کنید تا برخی از مهمانان وقتی جداگانه از آنها شارژ می‌کنید تعجب ناخوشایند نکنند، مثلاً حمل‌ونقل تا فرودگاه یا صبحانه در قیمت پایه گنجانده شده است یا از روی مهربانی خالص می توانید آن را انجام دهید.
 
بیخود نیست که می گویند "قبض پاک - عشق طولانی". باشید . کاملاً صادق و شفاف بنابراین، برای جلوگیری از شکایت مهمانان و نقدهای منفی، با هر گونه خدمات اضافی که ارائه می دهید و قیمت آنها
آپارتمان با خدمات اضافی
خدمات اضافی و قیمت آنها را به وضوح تعریف کنید
 
24. قوانین خانه را وضع کنید
 
خانه داری در آپارتمان ها بسیار مهم است زیرا باعث می شود تا اقامتی دلپذیر برای مهمانان تضمین شود و سوءتفاهم های احتمالی برطرف شود . قوانین خانه تعیین می کند که مهمانان چه زمانی باید ورود و خروج کنند، چه زمانی سر و صدا به طور خاص ممنوع است، چه کسی می تواند از آپارتمان استفاده کند و چگونه، سپس قوانین مربوط به دفع زباله، تعویض ملحفه، حیوانات خانگی و موارد مشابه. بهتر است قوانین خانه به زبان کرواتی و چندین زبان خارجی نوشته شود. می توانید نمونه ای از قوانین خانه را به زبان های کرواتی، انگلیسی، آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و چکی از اینجا دانلود کنید .
 
25. یک سپرده امنیتی بگیرید (اگر فکر می کنید لازم است)
 
به عنوان "وثیقه"، صاحبخانه های ما اغلب از اسناد شخصی که برای ثبت نام مهمان مورد نیاز است استفاده می کنند و حداقل یکی از این اسناد را تا زمان خروج نگه می دارند. با این حال، گرفتن سپرده تضمینی از طریق پیش پرداخت یا به محض ورود مهمان، بهترین راه برای بیمه کردن خود در برابر آسیب های احتمالی است که میهمانان ممکن است وارد کنند. در صورت وجود آسیب، تمام یا بخشی از آن سپرده را نگه می دارید و در غیر این صورت، کل مبلغ واریزی را به مهمانان برمی گردانید.
 
با این حال، روش سپرده گذاری وثیقه در رایج نیست و توسط اجاره کنندگان بسیار کمی از آن استفاده می شود، زیرا اگر مهمان از او چنین ودیعه ای بخواهید ممکن است آزرده شود زیرا به او اطلاع می دهید که به او اعتماد ندارید و فکر می کنید که او می تواند آسیبی وارد کند با این حال، اگر مهمانان متضادی دارید که فکر می‌کنید ممکن است باعث ایجاد مشکل و آشفتگی در آپارتمان شما شوند، از درخواست وثیقه دریغ نکنید. گم شدن وسایل، مبلمان آسیب دیده، پارکت پاره شده، فرورفتگی در دیوارها و موارد مشابه - اینها همه نمونه هایی از آسیب هایی هستند که میهمانان بی وجدان می توانند ایجاد کنند و برای شارژ آنها بدون وثیقه مشکلی خواهید داشت.
 
26. ایجاد آیین نامه مسئولیت در قبال خسارت وارده
 
تعریف آیین نامه مسئولیت خسارت ناشی از آن بسیار مهم است . «مسئول خسارات و خسارات وارده به آپارتمانی که در آن اقامت داشته‌اند و اطراف آن بر عهده مهمانان است» - نمونه‌ای از متنی است که باید در پیشنهادی که برای مهمان ارسال می‌کنید وارد کنید و آن را در قوانین خانه قرار دهید.
 
27. اشیاء با ارزش را بردارید
 
تمام اقلام با ارزش را از آپارتمان ها و اتاق هایی که اجاره می کنید، به خصوص آنهایی که شخصاً به آنها وابسته هستید، حذف کنید. در مورد ارزش اقلام موجود در دسترس مهمانان منطقی باشید. اگر یک آپارتمان را با ۷۰ یورو در روز اجاره کنید، یک گلدان سلسله مینگ به ارزش یک میلیون دلار در آن نگه ندارید. آپارتمان های خود را زیبا و شیک تزئین کنید، اما در قیمت چیزهایی که میهمانان می توانند بدزدند یا از بین ببرند اغراق نکنید.
 
28. اموال و مهمانان خود را ایمن کنید
 
در طول اقامت مهمانان در آپارتمان شما، حوادث و موقعیت های ناگواری مختلفی ممکن است رخ دهد: نفوذ به آپارتمان در زمان اقامت مهمان، سرقت، آسیب به بدن یا سلامتی مهمان، تخریب اشیاء متعلق به مهمان، آسیب به آپارتمان. ناشی از مهمان، آتش سوزی و غیره است. همه اینها می تواند خاطره یک تعطیلات خوب را برای مهمان خراب کند و تجارت اجاره آپارتمان در صفادشت شما را به خطر بیندازد.
 
بیمه مهمانان در اقامتگاه های خصوصی اجباری نیست، اما اگر در طول اقامت مهمان در آپارتمان شما حادثه ای برای مهمانان رخ دهد و مشخص شود که مسئولیت آن بر عهده شماست، شما موظف به پرداخت غرامت خواهید بود. بنابراین، ما قطعا توصیه می کنیم که اموال خود را بیمه کنید، یعنی. آپارتمان ها و همچنین مهمانانی که به شما مراجعه می کنند. مختلف برای آپارتمان های توریستی وجود دارد چندین بیمه نامه ، و شما یکی را انتخاب می کنید که فکر می کنید به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. بیمه نامه پایه آپارتمان از جمله 50 متر مربع را می توان با حداقل 80 کرون در ماه ترتیب داد.
 
29. trendove را دنبال کنید
 
برای اجاره‌کنندگان بسیار مهم است که روندهای گردشگری را دنبال کنند، یعنی تغییرات و رویدادهای جاری در بازار اجاره مسکن خصوصی. اگر همه همسایه‌های شما که آپارتمان اجاره می‌کنند وای‌فای رایگان و اینترنت تخت ارائه می‌کنند و شما همچنان سرسختانه از معرفی آن و ارائه آن به مهمانان خودداری می‌کنید، رقابتی نخواهید بود.
 
علاوه بر این، گردشگران امروزی رویکردی شخصی می خواهند و از شما به عنوان یک مستاجر انتظار استقبال گرم و داستانی کامل و همچنین ارائه ویژگی های خاص مکان شما، تجربه فرهنگ محلی را دارند.
 
روندهای گردشگری
 
همچنین، به عنوان یک اجاره‌کننده، می‌توانید خود را به سمت خانواده‌ها یا گردشگرانی که با حیوانات خانگی سفر می‌کنند، یا به سمت موتورسواران یا دوچرخه‌سواران یا به سمت گروه هدف دیگری هدایت کنید. گذشت آن روزها که همه همه چیز را دریافت کردند. میهمانان امروزی نسبت به قبل آگاه تر و خواستارتر هستند و اگر می خواهید رقابتی باشید باید روندها را دنبال کنید.
 
30. با مهمانان مهربان باشید
 
برای بسیاری از مستاجران، مهمانان فقط اعداد و ارقام ارز خارجی در روزهای رزرو شده آپارتمانشان هستند. حتی بسیاری از مهمانان خود متنفرند و ترجیح می دهند که مهمان نیاید، بلکه پول بدهد. "مهمانان ما چه می خواهند، آنها فقط یک دردسر و یک تعهد هستند!" چنین نگرشی بدترین نگرشی است که می توانید داشته باشید زیرا مهمان نوازی ویژگی اساسی یک میزبان خوب و یک صاحبخانه موفق است .
 
با مهمانان خود مهربان باشید، با هر یک از آنها آشنا شوید و آنها را در   فضایی که در آن اقامت خواهند داشت به گشت و گذار ببرید. با حوصله به سوالات آنها پاسخ دهید و می توانید یک میان وعده کوچک یا حتی شام به نشانه خوش آمدگویی برای آنها تهیه کنید. مهمانان محبت شما را احساس می کنند و به یاد می آورند و از اینکه دوباره بازگردند یا شما را به دوستان خود توصیه کنند بسیار خوشحال خواهند شد.
 
31. تمام خانواده را درگیر کنید
 
کسب و کار اجاره و ایجاد فضای خوب خانه چرا نباید تمام خانواده شما درگیر شوند؟ همسر می تواند کیک های اصیل و ساده (از نوع uščipka یا kroštula) درست کند یا یک میان وعده آماده کند، بچه ها می توانند مرکز شهر، سواحل و مناظر محلی را به مهمانان نشان دهند... اگر تمام خانواده درگیر اجاره خانه هستند. آپارتمان، برای شما به عنوان مستاجر راحت تر خواهد بود و مهمانان مهربانی و فضای واقعی خانه شما را احساس می کنند، گویی در خانه هستند.
 
32. خوش آمدید و مهمانان را بدرقه کنید
 
اجازه ندهید مهمانتان به فرودگاه یا مثلاً با کشتی به جزیره برسد و نداند کجا باید برود یا چگونه به شما برسد. در صورت امکان، از مهمانان خود استقبال کنید و به آنها کمک کنید تا به شما برسند ، تا ساعت ها در جستجوی مکان مناسب سرگردان نباشند. حتی اگر میهمان زبان یا حتی انگلیسی را به خوبی بلد نباشد، ممکن است تمام بعدازظهر را به جای باز کردن چمدان، استراحت و شنا رفتن به دنبال آپارتمان شما هدر دهد.
 
میزبان صفحه
 
همچنین، مهمانان خود را در هنگام خروج از خانه بدرقه کنید، از آنها تشکر کنید و برای آنها سفری امن آرزو کنید. از آنها دعوت کنید که یک روز دوباره بیایند، به خصوص اگر می دانید که از تعطیلات و مهمان نوازی شما لذت برده اند.
 
33. میهمانان را از جاذبه ها و مکان های مطلوب آگاه کنید
 
مهمان‌ها احتمالاً نمی‌دانند جاذبه‌ها و مکان‌های دیدنی محلی، سواحل خوب، مناظر دیدنی، رستوران‌های باکیفیت، کلوپ‌های شبانه برای بیرون رفتن و مواردی از این دست کجا هستند. بنابراین بهترین مکان هایی را که می توانند از آن بازدید کنند و در خاطرشان باقی بماند را به مهمانان خود توصیه کنید. این تا حد زیادی به شما به عنوان میزبان بستگی دارد که مهمان در تعطیلات اوقات خوشی را سپری کند یا به دلیل ناآگاهی از دیدن مهمترین چیزها غافل شود.
 
34. به مهمانان خود هدیه دهید (هدیه خوش آمدگویی و/یا هدیه خروج)
 
هدیه به مهمانانلازم نیست به مهمانان خود هدایای گران قیمت بدهید. آنها چیزهای کوچکی را نیز سرو می کنند، زیرا ارزش هدیه مهم نیست، توجه شما و اینکه مهمان احساس خوش آمدید می کند و می خواهد روزی برگردد یا شما را به دوستان توصیه کند مهم است.
 
در بدو ورود، می توانید به مهمانان مقداری کیک خانگی و اتوکتون ارائه دهید یا یک غذا درست کنید و در هنگام خروج می توانید یک بطری شراب محلی، براندی یا روغن، یک شیشه عسل محلی، چند سوغاتی کوچک، بشقاب، آویز و مواردی از این دست به آنها بدهید. .
 
همچنین بخوانید مقاله رهن و اجاره آپارتمان در صفادشت
هدایا را به عنوان بخشی از تبلیغات و به عنوان بازتابی از احترام شما به مهمان برای انتخاب شما به عنوان میزبان در نظر بگیرید.
 
35. به رتبه بندی مهمانان احترام بگذارید
 
رتبه بندی مهمانان آنلاین مربوط به کیفیت اقامتگاه و اجاره آپارتمان در صفادشت امروزه زمانی که بیشتر رزروها به صورت آنلاین انجام می شود محبوبیت فزاینده ای دارد.   تخمین زده می شود که حدود 50 درصد از تمام گردشگرانی که به صورت آنلاین رزرو می کنند، امتیازات و نظرات خود را به خصوص از طریق خدماتی مانند Booking.com، TripAdvisor و موارد مشابه اعلام می کنند، اما مهمانان می توانند نظرات خود را از طریق وب سایت، شبکه های اجتماعی و پروفایل و غیره نیز بیان کنند. . .
 
واقعیت این است که هر مستأجری - صرف نظر از اینکه چقدر تلاش می کند و مهم نیست که اقامتگاه چقدر با کیفیت باشد - دیر یا زود یک نوع ارزیابی منفی از مهمان دریافت می کند . از نظر آماری، هرچه تعداد مهمانان شما بیشتر باشد، شانس دریافت نظرات یا نقدهای منفی بیشتر است . از نظرات و امتیازات منفی عصبانی نشوید، بلکه به آنها احترام بگذارید. در همه این موارد به شما کمک کند بگذارید ضرب المثل "همیشه حق با مهمان است" . آن رتبه های منفی که شما آنها را بی اساس و ناشی از هوا و هوس مهمانان می دانید، به سادگی از آنها چشم پوشی کنید و به آنها پاسخ ندهید. مشاجره با مهمانان بسیار غیرحرفه ای و بد برای تجارت به خصوص در گردشگری است. آن دسته از ارزیابی های منفی که مبتنی بر اظهارات واقعی است باید در نظر گرفته شود و سعی کنید کیفیت اقامتگاه خود را بهبود بخشید.
 
36. فصل را فراموش کنید، در طول سال اجاره کنید
 
بیشتر اجاره‌کنندگان بر فصل تمرکز می‌کنند و خوشحال هستند که آپارتمان‌هایشان 60 یا 90 روز در سال پر باشد. بعد از پایان فصل با خیال راحت دست هایشان را می مالند و فکر می کنند سود خوبی به دست آورده اند و نمی توانند منتظر فرا رسیدن فصل جدید باشند. با این حال، صاحبخانه‌های موفق می‌دانند که می‌توانند آپارتمان‌ها را حتی در فصل خارج از فصل پر کنند، در پیش فصل و در فصل خارج از فصل و حتی در زمستان مهمان داشته باشند. آنها می دانند که اجاره یک آپارتمان فقط برای سه ماه اوج تابستان نیست .
 
راه های مختلفی برای رسیدن به این هدف وجود دارد. اول از همه، در خارج از فصل شما باید قیمت اجاره خود را کاهش دهید - حداقل 20٪، اگر نه بیشتر. همچنین با آژانس‌های مسافرتی معروفی که مدت‌هاست در بازار حضور داشته‌اند و به‌ویژه با آژانس‌هایی که در بازارهای خاص مانند گردشگری سلامت، تجاری، مذهبی، ورزشی، ماجراجویی و غیره مشارکت فعال دارند، همکاری کنید. به طور انحصاری نسبت به زمان فصل گرا نیستند. به عنوان مثال، آژانس های مسافرتی بیشتر و بیشتر برنامه های رفتینگ، دره نوردی، پیاده روی، پاراگلایدر و سایر برنامه های ماجراجویی را ارائه می دهند.
 
اجاره آپارتمان در صفادشت
 
علاوه بر این، وب سایت های با کیفیت برای تبلیغ آپارتمان ها را پیدا کنید. فقط روی Booking.com و موارد مشابه تمرکز نکنید، بلکه خدمات منطقه ای را برای تبلیغات محل اقامت امتحان کنید.
 
37. مهمان های قدیمی را به خاطر بسپارید
 
که در آپارتمان شما اقامت داشته اند را نگه دارید اطلاعات تماس مهمانانی و برای آنها کارت پستال، کارت تولد یا تعطیلات مهم ارسال کنید، از طریق شبکه های اجتماعی و موارد مشابه با آنها ارتباط برقرار کنید. شما می توانید به صورت دوره ای آخرین اخبار مربوط به پیشنهاد، کمپین یا تخفیف های لحظه آخری خود را برای تاریخ های خاص مربوط به اجاره آپارتمان در صفادشت از طریق ایمیل یا خبرنامه برای آنها ارسال کنید . به این ترتیب یک مهمان قدیمی می تواند مهمان دائم شما شود. اما در تبلیغات زیاده روی نکنید و میزان داشته باشید.
 
38. همیشه بخشی از درآمد خود را برای بهبود کیفیت سرمایه گذاری کنید
 
صرف نظر از اینکه تاکنون چقدر در آپارتمان ها سرمایه گذاری کرده اید، مهم است که همیشه بخشی از درآمد را در بازسازی و بهبود کیفیت اقامتگاه سرمایه گذاری کنید . به این ترتیب رقابت و کیفیت بلندمدت ایجاد خواهید کرد که بعداً نتیجه خوبی خواهد داشت. سود حاصل از اجاره یک آپارتمان را صرفاً صرف ایجاد سوراخ در بودجه خانوار نکنید یا مثلاً یک ماشین لوکس جدید بخرید، بلکه مانند یک کارآفرین فکر کنید. اگر چیزی سرمایه گذاری نکنید و پیشنهاد خود را بهبود بخشید، دیر یا زود از رقابت عقب خواهید افتاد.
////////////////////////////////