طراحی لوگو در شیراز - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: کارگاه ، سمینار و دوره های آموزشی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=101) +--- موضوع: طراحی لوگو در شیراز (/showthread.php?tid=56672) |
طراحی لوگو در شیراز - سپهریونسی - 10-07-2021 لوگو چیست؟ اول از همه سلام شیرازی):
آرم یا لوگو به نشانهای میگویند که به صورت علامت یا سمبل به منظور هویت بخشیدن به یک سازمان استفاده میشود که در صورتی که خلاقانه و منحصر به فرد طراحی شود میتواند نتایج چمشگیری را در موفقیت برندتان داشته باشد.
معرفی انواع لوگوطراحی لوگو در شیراز معمولا در سه حالت طراحی میشود. به صورت نشانه تصویری، نشانه نوشتاری و یا ترکیبی از هردو.
نشانه نوشتاری: لوگو تایپ یا لوگوی نوشتاری به لوگویی گفته میشود که در طراحی آن از فونت های نگارشی زیبا و منحصر به فرد در طراحی نام کامل کلمه یا حروف خاصی از نام برند استفاده شده است و طراح لوگو با بکارگیری خلاقیت و تجربه خود با استفاده از نام و حروف شرکت لوگوتایپ را طراحی میکند که به حالت های مختلفی طراحی میشود
نشانه های کلمه ای یا لوگوتایپ : طراحی یک نشانه با نوشته کامل، مانند Nestle / VAIO / ASUS
نشانه های حرفی یا مونوگرام :طراحی نشانه با استفاده از حروف اول کلمات، مانند/ CNN / IBM / KFC نشانه تصویری: لوگو مفهومی یا لوگو تصویری به این گونه است که در طراحی سعی بر این است که با خلق المان گرافیکی منحصر به فرد گویای برند شما باشد.این سبک از لوگو میتواند به گونه های مختلف طراحی شود مانند
نشانه ترکیبی: لوگوی ترکیبی لوگویی است که از ترکیب لوگوی گرافیکی و لوگوی نوشتاری حاصل میشود و در صورت ترکیب آنها نمیتوان المان و یا نام را بصورت جداگانه استفاده نمود.رابطه مفهومی: مانند نقش یک پرنده برای شرکتی فعال در زمینه هوانوردی ارتباط مستقیم با نام برند: مانند نشانه سیب برای شرکت اپل Apple و یا اسب برای خودرو سمند بدون ارتباط: بطوری که به تدریج معرف موضوع گردد، مانند لوگو شرکت نایک مانند لوگو puma سفارش طراحی لوگو در شیراز در شرکت طراحی لوگو و هویت بصری کالر اِسپیس پس از مشاوره و تکمیل فرم سفارش طراحی لوگو و دریافت نیمی از هزینه، پروژه شروع خواهد شد؛ در ابتدا پس از بررسی رقبا و خط فکری کسبو کار، اتاق فکری متشکل از ایده پردازان و طراحان حرفه ای به منظور خلق کارآمد ترین ایده تشکیل خواهد شد. پس از انتخاب بهترین ایده آن را از ابعاد مختلف بررسی کرده و در آخر به مرحله طراحی نهایی لوگو میپردازیم.شما میتوانید فرم سفارش را ثبت و ارسال کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند یا مستقیم از صفحه تماس با ما، با ما در تماس باشید ویژگی های لوگوی ایده آل منحصر به فرد بودن لوگو یک اصل مهم در برندسازی وجود دارد که میگوید متمایز بودن بر زیبایی اولویت دارد. لوگوی شما باید قدرت حضور در بازار را داشته و بلافاصله توسط مخاطبان شما تشخیص داده شود. طراحی لوگو باید به گونه ای باشد که مخاطب فقط با دیدن لوگوی شما تمامی برند شما را در ذهن خود تداعی کند سادگی لوگو بهترین طرح ها،ساده ترین طرح ها هستند.لوگویی موفق است که در عین سادگی هویت برند را بازگو کند. استفاده از افکت یا متن های غیر ضروی ارزش لوگو را کاهش میدهد انعطاف پذیر بودن لوگو یک طراحی لوگو قوی باید بتواند به خوبی و بدون تغییر ماهیت و هدف خود در رسانه های مختلف جای بگیرد. همچنین لوگو نباید وابسته به رنگ باشد یعنی در چاپ سیاه سفید و یا مهر رسمی شرکت با همان قدرت پیام را منتقل کند نسبت طلایی در طراحی لوگو عدد فی یا نسبت طلایی یکی از عوامل تعیین کننده زیبایی، اثر بخشی و قیمت طراحی لوگو است.به طور کلی هر چیزی که نسبت طول به عرض آن برایر 1.618 باشد این نسبت در آن رعایت شده است. گویا بودن لوگو در طراحی لوگو یکی از مهم ترین معیار ها گویا بودن لوگو است به گونه ای که لوگو در هر اندازه و محیط گویای فعالیت و خط فکری آن سازمان باشد منبع: طراحی لوگو در شیراز |