ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه پیام نور (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=8) +--- موضوع: ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی (/showthread.php?tid=50712) |
ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی - heyvagp1 - 04-04-2021 داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 ممکن است که بنا به دلایل مختلفی در هنگام نام نویسی در این آزمون دچار خطا شده و مغایرت هایی در اطلاعات ثبت شده ایجاد شود . این دسته از داوطلبان می توانند در مهلت ارائه شده همزمان با مهلت ثبت نام آزمون استخدامی ادارات دولتی ۱۴۰۰ ، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند . نهمین دوره آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سال 1400 و زیر نظر سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می شود . مانند دوره قبلی نام نویسی این آزمون ، سازمان سنجش و آموزش کشور مجری ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی سازمان های دولتی سال ۱۴۰۰ می باشد . داوطلبان برای شرکت در این آزمون موظف هستند در مهلت تعیین شده برای ثبت نام خود اقدام کرده و اطلاعات و مدارک لازم را در سامانه وارد کنند . گاهی بنا به دلایل مختلف داوطلبان هنگام تکمیل فرم ثبت نام و وارد کردن اطلاعات مندرج در مدارک خواسته شده ، مرتکب برخی خطاها و اشتباهات می شود . سازمان سنجش نیز به منظور برطرف کردن این مسئله ، این امکان را برای داوطلبان فراهم کرده که داوطلبان در مهلت مشخص شده نسبت به ویرایش مغایرت های موجود در فرم ثبت نام خود اقدام کنند . در ادامه این مقاله به منظور تسهیل روند ویرایش اطلاعات آزمون سال جاری و هم چنین برای آگاه سازی داوطلبان ، جزئیات زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم . زمان ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 همانطور که پیش از این اشاره شده ، داوطلبانی که در هنگام تکمیل فرم های الکترونیکی ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ دچار اشتباه شده اند می توانند در مهلت معین شده از سوی سازمان سنجش برای ویرایش و تغییر اطلاعات مورد نظر خود اقدام کنند . معمولا ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی ادارات دولتی هم زمان با آغاز ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شروع می شود و تا پایان مهلت ارائه شده برای نام نویسی در آزمون ادامه می یابد . طبق اظهارات برخی از مسئولین ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی 1400 احتمالا از ۲۳ اردیبهشت آغاز می شود. ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 همزمان با مهلت ثبت نام آغاز می شود هم چنین داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ مطلع شوند . بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی نحوه ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 مانند ثبت نام این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود . داوطلبان برای ویرایش اطلاعات خود می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، وارد سامانه ثبت نام آزمون سال جاری شده و سپس با ورود به لینک ویرایش اطلاعات ، تغییرات مورد نظر را انجام دهند . داوطلبان معمولا به 2 روش می توانند وارد سامانه ویرایش اطلاعات شوند که روش اول با شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام بوده و روش دوم با شماره پرونده و کد ملی ( یا شماره شناسنامه ) می باشد . در ادامه مراحل ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ ارائه شده است . ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انتخاب گزینه " استخدام متمرکز دستگاه های اجرایی " از منوی سمت راست ورود به سامانه " ثبت نام نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1400 " انتخاب گزینه ورود به سامانه ( یا ویرایش اطلاعات ) از منوی سمت راست ورود به صفحه ویرایش با استفاده از اطلاعات ثبت نامی انجام و اعمال تغییرات مورد نظر و تایید نهایی داوطلبان دقت داشته باشند که معمولا در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ۱۴۰۰ نیز امکان اصلاح برخی از اطلاعات به صورت الکترونیکی و یا با مراجعه به باجه های رفع نقص فراهم می شود . در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اگر پس از مطالعه مقاله ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1400 در ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود نیاز به کمک دارید ، کارشناسان و مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند با استفاده از تجربیات خود شما را در این امر راهنمایی نمایند . سوالات متداول 1- ✔️ چه زمانی می توان اطلاعات ثبت نامی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را ویرایش کرد ؟ ✔️ معمولا لینک ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی همزمان با آغاز مهلت ثبت نام این آزمون فعال می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود . 2- ✔️ آیا در صورت بروز خطا در وارد کردن اطلاعات و مدارک آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی ، امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟ ✔️ بله ، همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان می توانند در مهلت ارائه شده برای ویرایش اطلاعات مورد نظر خود اقدام کنند . 3- ✔️ به چه صورتی باید اطلاعات ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی را ویرایش کرد ؟ ✔️ داوطلبان می بایست به صورت اینترنتی به لینک فعال شده در سامانه ثبت نام آزمون سال جاری مراجعه کنند که به محض آغاز مهلت ویرایش اطلاعات ، لینک ورود به سامانه در این مقاله فعال می شود . منبع : ویرایش ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه اجرایی |