هوشمند سازی فروشگاه های زنجیره ای - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: فناوری اطلاعات و ارتباطات (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=6) +--- موضوع: هوشمند سازی فروشگاه های زنجیره ای (/showthread.php?tid=49780) |
هوشمند سازی فروشگاه های زنجیره ای - مهدی نامدار - 26-02-2021 پردیس فناوری کیش-طرح مشاوره متخصیص صنعت و مدیریت -گروه فناوری اطلاعات [font=yekan, num]هوشمند سازی فروشگاه زنجیره ای به چه منظوری صورت خواهد پذیرفت؟ [/font] در نوشته قبل به موضوع هوشمند سازی خروده فروشی ها پرداختیم،بنیان گذاری این کار شرکت آمازون بود که از سال 2018 رسما فروشگاه amazon go را راه اندازی کرد و تجربه های متفاوت و کاملی از نحوه فروش محصول به شکل هوشمند و نحوه محاسبات قیمت و در مجموع رضایت مشتری را مورد سنجش و ارزیابی قرار داد از همان سال سیستم AI و بیگ دیتا به کمک شرکت آمازون آمد تا این فرآیند به سرعت طی شود. شرکت آمازون با ذخیره نتایج مختلف در برخورد با سرویس های جدید خود و ذخیره آن نتیاج توانست تغییرات گسترده ای در ساختار سیستم ماشین رفتار خود هوش مصنوعی را ارتقا دهد. [font=yekan, num]این ارتقا سبب رفع مشکلات هوش مصنوعی تا درصد بسیار بالایی شد مشخصا به دلیل پیگام بودن شرکت آمازون در ایجاد این تجربه کاربری ، سوپر مارکت های زنجیره آمازون بنام amazon go grocery خواهیم پرداخت.[/font] [font=yekan, num] برای مطالعه ادامه مقاله روی این متن کلیک کنید[/font] |