تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: باشگاه متخصصین و مشاورین صنعت (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=102)
+--- موضوع: بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف (/showthread.php?tid=45642)



بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف - pantea_hk - 18-10-2020

بازاریابی شبکه های اجتماعی چیست؟
اجرای یک کسب و کار اینترنتی نیاز به تکنیک‌های ابتکاری جدید دارد که به صاحبان کسب و کار این امکان را بدهد که در میدان رقابت با رقیبان خود باقی بمانند. امروزه دارندگان مشاغل برای بهبود هر چه بیشتر خدمات و محصولات خود درفضای اینترنت، باید بر روی استراتژی‌ها و تکنیک‌های دیگری سرمایه گذاری کنند. مهم‌ترین و تضمین شده ترین استراتژی‌ موفقیت آمیز که امروزه دارندگان مشاغل می‌توانند از آن استفاده کنند، به عنوان SMM، بازاریابی رسانه‌های اجتماعی شناخته می‌شود.با آژانس بازاریابی دیجیتال آوید همراه باشید.
بازاریابی رسانه های اجتماعی و اهداف آن
SMM به منظور تقویت بیشتر فروش، بازاریابی، خدمات مشتری و سایر مشکلات ارتباطات عمومی به استفاده از انجمن‌های اینترنتی مانند آژانس خلاقین وبسیما، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ‌ها و سایر رسانه‌های مشترک اشاره دارد.این رویکرد که بسیار وابسته به وبسایت‌های مشهور مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب و شبکه اجتماعی اینستاگرام در بین دیگران است ممکان است توسط اکثر مشاغل مورد استفاده قرار گیرد.
در سال 2019، 73% از بازاریان اجتماعی معتقدند که بازاریابی از طریق شبکه‌های اجتماعی در فضای تبلیغات آنلاین رایگان مانند  برای تجارت خود مؤثر یا بهتر بگیم بسیار مؤثر بوده است. رسانه‌های اجتماعی به برندها اجازه می‌دهد تا به بازاریابی مقرون به صرفه دسترسی پیدا کنند، با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و وفاداری به برند را بسازند. اما اندازه گیری دقیق تأثیر  بازار یابی شبکه های اجتماعی دشوار است، زیرا هر بستر رسانه اجتماعی فعالیت‌های متفاوتی را اندازه گیری می‌کند.
مزایای بازاریابی شبکه های اجتماعی
[list]

[*]معرفی برند

[*]بهبود در نرخ تبدیل

[*]برقراری روابط بلند دوسویه با کاربران

[*]تحلیل رقبا و یادگیری استراتژی آنها

[*]افزایش ترافیک سایت

[*]بهبود سئوی سایت

[*]دریافت اطلاعات کاربران

[*]افزایش تعداد مشتریان

[*]ایجاد ارزش افزوده

[*]بهبود بخشیدن اعتبار برند

[*]اثربخشی موثر

[*]تبدیل شدن به منابع برای تولید محتوا

[*]رفتارشناسی کاربران

[*]راه‌اندازی امور مشتریان
[/list]انواع بازاریابی رسانه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی دارای انواع مختلفی است که به صورت کلی عبارتند است:
[list]

[*]‌اشتراک‌گذاری تصویر اینستاگرام، پینترست، اسنپ چت،

[*]به‌اشتراک‌گذاری ویدیو یوتیوب، فیسبوک لایو، پریسکوپ و ویمئو

[*]میکروبلاگینگ تامبلر و توییتر

[*]شبکه‌‌سازی اجتماعی فیسبوک و لینکدین
[/list] 
برای آشنایی با سایر بازاریابی دنیای و بهره مندی از پکیج دیجیتال مارکتینگ آوید ما را دنبال کنید.