تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
چه چیزهایی در غرفه سازی کاربردی‌تر و مؤثرتر است؟ - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: همایش بین المللی نقش مشاوره در راهبرد مدیریت توسعه و رشد اقتصادی و صنعتی در ایران (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=123)
+--- موضوع: چه چیزهایی در غرفه سازی کاربردی‌تر و مؤثرتر است؟ (/showthread.php?tid=41331)



چه چیزهایی در غرفه سازی کاربردی‌تر و مؤثرتر است؟ - ashkantorabi - 19-05-2020

نقل‌قول: [تصویر:  8a27MO7IwuK5fvCjmzdjfrgjQEe9PtRoa850Tp3H...I0quNIOxYE]

در طول سال نمایشگاه های مختلفی در همه جای دنیا برگزار می‌شود که هر کدام هدف خاصی را دنبال می‌کنند. شرکت های زیادی در این نمایشگاه ها شرکت می‌کنند تا محصول یا خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند. در این نمایشگاه یک جو قوی رقابتی حاکم است به همین دلیل غرفه سازی جایگاه ویژه ای دارد. اگر بتوانید در غرفه سازی از ایده های خاص بهره بگیرید قطعاً حضور موفق تری در نمایشگاه خواهید داشت.



کف سازی مناسب و خلاقانه

یکی از ایده هایی که می‌تواند در غرفه سازی به خصوص برای غرفه های کوچک تأثیرگذاری خوبی داشته باشد کف سازی خلاقانه است. در غرفه های کوچک نباید از قفسه ها و استند ها بیش از حد استفاده شود چون باعث بسته شدن راه و سخت شدن رفت و آمد می‌شود به همین دلیل باید از کف سازی خلاقانه برای جذب بازدیدکنندگان استفاده شود تا افراد زیادی برای دیدن غرفه مسیرشان را به سمت غرفه ی شما تغییر دهند.



استفاده ی محدود از تصاویر

ایده ای که شما را تشویق به استفاده ی بیش از حد از تصاویر بکند اصلاً ایده ی خوب و جالبی نیست. اینکه بخواهید لوگوی شرکت را روی دیوار غرفه داشته باشید بسیار خوب و ضروری است اما سعی کنید استفاده از تصاویر ثابت را در
غرفه سازی ایمن به حداقل برسانید. برای نمایش محصولات خود راه بهتر این است که از کاتالوگ استفاده کنید.



استفاده از فضاهای پر و خالی

در این روش باید غرفه سازی را جوری انجام دهید که میدان دید بازدیدکنندگان محدود باشد تا حس کنجکاوی آن ها را برانگیزد و آن ها را مجبور کند که نگاهی به غرفه ی شما بکنند. برای اجرایی کردن این ایده باید از فضاهای پر و خالی درست استفاده کنید.



نور پردازی مناسب

یک نورپردازی خلاقانه و مناسب باعث می‌شود غرفه ی ساده ی شما بسیار شیک و جذاب به نظر بیاید. در صورتی که اگر از یک نورپردازی نامناسب برای غرفه سازی استفاده کنید غرفه ی شما به غرفه ای تبدیل می‌شود که از سایرین کمتر بازدیدکننده خواهد داشت.



استفاده از صفحه نمایش بزرگ

می‌توانید از صفحه نمایش ها برای اطلاع رسانی بیشتر و بهتر استفاده کنید. این صفحه نمایش ها می‌توانند باعث جذب بازدیدکنندگان شوند بنابراین یک راه بسیار عالی برای افزایش تعداد بازدیدکنندگان غرفه ی شما محسوب می‌شود.



استفاده از محصولات شرکت

اینکه از محصولات شرکت برای فضاسازی و طراحی غرفه سازی
آرمان استفاده کنید یک ایده ی بسیار خلاقانه است که باعث قلقک دادن حس کنجکاوی در بازدیدکنندگان می‌شود و آن ها را به غرفه ی شما جذب می‌کند. برای این کار می‌توانید محصولات خود را به طور خلاقانه روی دیوار غرفه استفاده کنید.



طراحی خلاقانه استندها

معمولاً در همه ی غرفه هایی که در نمایشگاه وجود دارند از استندها استفاده می‌کنند تا به راحتی بتوانند محصولات خود را نمایش دهند. حال اگر استفاده از این استندها خلاقانه باشد علاوه بر راحت نمایش دادن محصولات، غرفه را نیز زیباتر می‌کند.



استفاده از رنگ و نقاشی مناسب

یکی از راه هایی که می‌توانید از آن برای خاص و منحصر به فرد کردن غرفه تان استفاده کنید به کار بردن رنگ ها و نقاشی هاست. یکی از مواردی که امروزه در غرفه سازی بسیار به آن توجه می‌شود شناخت قوانین رنگ ها می‌باشد. آشنایی با این قوانین به طراحان غرفه کمک می‌کند تا با توجه به حوزه ی فعالیت شما از بهترین ترکیب رنگ استفاده کنند تا بتوانند توجه بازدیدکنندگان را جلب کنند.
شرکت‌های غرفه سازی نمایشگاهی چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

یک طراحی مناسب برای غرفه سازی چه مزیت هایی دارد؟

مهم ترین و اصلی ترین مزیت غرفه سازی مناسب جذب هرچه بیشتر بازدیدکنندگان به سمت شماست.

مزیت مهم دیگرش هویت سازی برای شرکت و آوردن اعتبار برای آن است.

مزیت دیگرش یکپارچه شدن غرفه و در نتیجه افزایش بازدیدکنندگان می‌باشد.