تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
۱۰ کلید برای اینکه در محیط کار بدرخشید - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: مجموعه مشاوره روانشناسی، تحصیلی و مددکاری (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=110)
+--- موضوع: ۱۰ کلید برای اینکه در محیط کار بدرخشید (/showthread.php?tid=40261)



۱۰ کلید برای اینکه در محیط کار بدرخشید - motlagh - 20-03-2020

پردیس فناوری کیش_طرح مشاوره متخصصین صنعت و مدیریت_گروه مدیریت
۸ ساعت ، حداقل زمانی است که هر یک از ما در محیط کار سپری می کنیم به عبارت روشن تر بخشی از زندگی ما در محیط کار و در کنار همکارانمان می گذرد. پس کار و پیشه ما علاوه بر منبع در آمد مشخص کننده سبک زندگی مان هم هست.
درخشش و موفقیت در محل کار، هم در عرصه اجتماعی اهمیت دارد و هم در پذیرش اجتماعی مان تاثیر گذار است در این گزارش به شما می آموزیم که چطور در محیط کار بدرخشید و علاوه بر هماهنگی و زندگی مسالمت آمیز با همکارانتان بتوانید به پیشرفت های شغلی هم دست یابید.


جهت مشاهده ادامه مطالب به سایت زیر مراجعه نمایید



RE: ۱۰ کلید برای اینکه در محیط کار بدرخشید - farafekr - 15-05-2020

[font=Iransans]افزایش اعتماد به نفس در محیط کار[/font]
انسان زمان زیادی از روز را در محیط کار می گذارند. بنابراین افزایش اعتماد به نفس در محیط کار اهمیت زیادی دارد. ایجاد یک رابطه دوستانه همراه با احترام و ادب با رئیس میتواند اعتماد به نفس شما را بالا ببرد. هر چند که ممکن است رییس شما آدم خشک و منتقد و سرسختی باشد و شما را در جمع مورد نقد قرار دهد (مانند مسعود جان فراستی). اما شما تلاش خود را برای ایجاد که رابطه توام با احترام با رییستان انجام دهید. سعی کنید مواردی که رییستان از شما نقد می کند را بهبود دهید. اما اگر تمام تلاش خود را کردید و نشد، پیشنهاد می کنیم که به ادامه فعالیت در شرکت مذکور نه بگویید.
اما رابطه کاری شما در محیط کاریتان با سایر کارمندان رابطه بهتری خواهد بود. توجه کنید که زیر آب همکاران را در محیط های کاری زدن، از نشانه های اعتماد به نفس بالا نیست. چرا که آنها به توانمندی های خود واقف اند. پس برای پیشرفت دست از زیر آب زدن و تضعیف سایر همکارانتان خودداری کنید. بلکه انرژی خود را صرف بهبود نقاط ضعف و قوت خود کنید.
فارغ از روابط بین افراد در محیط کار شما با خودتان نیز در محیط کار ارتباط دارید. پس همانطور که رییس شما به شما تشویقی میدهد، شما هم به خودتان تشویقی بدهید و پیروزی های هر چند کوچک خود را جشن بگیرید.
جشن گرفتن برای پیروزی های کوچک، اعتماد به نفس شما را برای انجام کار های بزرگتر افزایش می دهد. همچنین پس از رسیدن به یک پیروزی و جشن گرفتن آن، بلافاصله هدف دیگری را برای خود تبیین کنید و خود را برای چالش بزرگتر بعدی آماده کنید.