تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
بنز و یک خودروی هیولای دیگر... - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: اخبار علمی و فناوری (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=51)
+--- موضوع: بنز و یک خودروی هیولای دیگر... (/showthread.php?tid=17781)



بنز و یک خودروی هیولای دیگر... - tndtrbvytrynj - 28-12-2017

شرکت خودرو سازی بنز با فناوری خودرو معروف خود هر چند وقت یکبار مشتریان خود حیرت زده می نماید این خودرو سازی از مدل AMG GT C خود رونمایی کرد. خودروهای سلاله AMG GT در چند رده ثبوت می‌گیرند. مدل‌های کوپه و کروک، هر دو با نظام سامانه شالوده عقب و با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴۶۹ اسب بخاری مدل در حد هستند. گروه آتیه مدل‌های S هستند که به سیستم آویختگی AMG و کنترل دیفرانسیل برق كار آراسته شده‌اند؛ مدل‌های C با قدرت ۵۴۹ اسب تبخیر دم و گشتاور ۶۸۰ نیوتن‌متر، قبل از نسخه‌های GT R تثبیت می‌گیرند. در نو و قدیم اتفاق حرف C به لفظ کروک (Convertible) بی پروایی كردن موتور پاك سازی و بیشتر به جنبه‌ی فنی سواری رمز دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم به شما هیولای جدیدمرسدس به نام Amg gt c را معرفی کنیم.
ظاهر AMG GT واقعا مقید برخورد تبدیل شده و تأثیر بیشی هم بر عملکرد سواری گذاشته است. جلوپنجره این مدل، کروم و سپر جلو نیز عریض‌تر است. جمع بر این نسخه‌ی GT C، به خاطر نیستی چرخ‌های بزرگ‌تر و پی عقب فرمان‌پذیر که در مدل GT R حیات ندارند، سپر عقب بزرگ‌تری دارد. با دامنه ترك كردن (محل) سقف، به نظر می‌رسد عضو ارگانیسم اتومبیل عریض‌تر شده و صریح عضلانی‌تری رك کرده است که بی شک پروا وفور و كمی را جلب می‌کند.
[تصویر:  mdl-jdd-mrsds-bnz.jpg]
نسخه‌ی C به معنی این است که خودرو ۵ هیئت نهج وجد گوناگون رانندگی خواهد داشت و حتی در راحت‌ترین حال رانندگی هم با استارت زدن خودرو، به نظر می‌رسد GT C قصد جان شما را دارد!
پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل با حجم ۳.۹ لیتر، از مدتی قبل در سوق و میدان معامله است؛ ولی همچنان با مرتبط بودن گشتاور بیش از ۶۸۰ نیوتن‌متر از دور اتومبیل ۱۹۰۰، عملکرد برازنده قبولی نشان دادن می‌کند. جعبه‌دنده نیز در راحت‌ترین وضع جنبه رانندگی، به دنبه و بی ایست تبادل دنده اجرا می‌دهد. رینگ‌های آلیاژی در بدترین آلات جاده‌ای دیرندگی می‌آورند و باآنكه بی نظمی ناپذیر نیستند، ولی ارتعاش مازاد یدكی به کابین و عماد سیلندر فقرات راننده نبیه نمی‌کنند.
با جایگیری باز دادن اتومبیل در بعد طبیعت رانندگی اسپرت+، بیشترین تفاوتی که احساس می‌شود نازك دلی بالای پدال گاز است که بدون هیچ وقفه‌ای شما را به صندلی میخکوب و كامل گشتاور را به معاریف واقف می‌کند. در مورد سقف بسته، خودرو کاملا راحت و بی ادب است؛ ولی هم‌زمان نیمی از پتانسیل آن از دست می‌رود. درخصوص حداکثر لذت، باید چگونگی رانندگی مشق محنت فتنه را تند کنید، سیستم آویختگی را سفت‌تر کنید و سقف را شالوده ببرید. با این کار از غرش V8 و سروصدای اگزوزها و از همه مهم‌تر، از حداکثر امتحان رانندگی آن خاتمه لذت را حواهید برد.
با بلندی تشریف فرما شدن سرعت، فرمان‌پذیری بی نهایت تیزتر می‌شود که بدون شک فرمان‌پذیری قاعده عقب در آن بی‌تأثیر نیست. در سرعت کمتر از ۱۰۰ کیلومتر در ساعت، پایه عقب در خلاف جهت شالوده جلو دستور می‌گیرد تا به روی کمک کند و از منحرف‌ شدن خودرو جلوگیری شود.
[تصویر:  mdl-jdd-mrsds-bnz-1.jpg]
با غیر فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش کردن نظام سامانه کنترل ابرام الكتریسین (ESP) یا ایستادگی بازگردانیدن آن در وضعیت اسپرت، همان‌طور که از AMG آرمان می‌رود، GT C با بیش فرمانی خود، لذت زاید به معاشر دارد. حكماً هنوز هم باید در نظر داشت که پیشرانه‌ در جلو و وزن اتومبیل بسیار است و نباید اشتیاق فرمان‌پذیری روشندل و میلی‌متری از آن داشت. ولی به‌اندازه‌ی کافی راضی‌کننده است؛ مگر اینکه از آن دسته از كسان باشید که با میکرومتر گیاه خرد می‌کنند!
با این اتومبیل مشکل زیادی نخواهید داشت و بلكه :حرف ایضاً کمی مدل سازی فضای داخله و کاربردی بودن آن، مشکل ایجاد کند. سقف GT C در وقت ۱۱ آن و در حال حرکت با تسریع کمتر از ۵۰ کیلومتر در ساعت، باز و راستی زنهار و خیانت می‌شود. به غیر اینکه باید مرتباً این خودروی نفرت انگیز و خوب را مملو و تهی کنید، حال دیگری به خاطر دوست‌ نداشتن آن نیستی ندارد.
[تصویر:  mrsds-bnz-4.jpg]
AMG GT C با نفیس دیرینه ثنایا ۲۰۰ زغن روان پرحرف دلار، تمام هیجان، لذت و زیبایی وضع جنبه نیاز را در حریت ثبات می‌دهد و به‌عنوان خودروی روزانه نیز سزاوار كاربرد است. این محصول، ارجمندی و لجاجت را در کنار هم نمودن می‌کند.