سئوال1: كارتابل الكترونيكي - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: مرکز علمی و کاربردی امام خمینی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=41) +----- انجمن: خدمات الکترونیکی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=95) +----- موضوع: سئوال1: كارتابل الكترونيكي (/showthread.php?tid=15612) |
سئوال1: كارتابل الكترونيكي - dramezani - 11-10-2017 در چه مواردي كارتابل الكترونيكي كاربرد دارد ؟شرح دهيد RE: سئوال1: كارتابل الكترونيكي - aliteh1997 - 25-10-2017 کارتابل الکترونیکی کلیه روال های دسترسی و ثبت فرم های الکترونیکی، ارجاع و خاتمه گردش کار، مشاهده، پیگیری سابقه و درخت ارجاعات، آرشیو و طبقه بندی اسناد خدمات الکترونیکی، گزارش گیری و بسیاری دیگر از قابلیت ابزار مدیریت فرآیند های سازمانی در بخشی مدیریت میشود که به ان کارتابل الکترونیک میگویند. RE: سئوال1: كارتابل الكترونيكي - mohamadfatolahi - 08-11-2017 (11-10-2017, 06:06 PM)dramezani نوشته است: در چه مواردي كارتابل الكترونيكي كاربرد دارد ؟شرح دهيد یه روال های دسترسی و ثبت فرم های الکترونیکی، ارجاع و خاتمه گردش کار، مشاهده، پیگیری سابقه و درخت ارجاعات، آرشیو و طبقه بندی اسناد خدمات الکترونیکی، گزارش گیری و بسیاری دیگر از قابلیت ابزار مدیریت فرآیند های سازمانی در بخشی مدیریت میشود که به ان کارتابل الکترونیک میگویند. RE: سئوال1: كارتابل الكترونيكي - 0021435251 - 05-01-2018 کترتابل کارهادرکل سیستم_یکپارچه باکل سیستم_نمایش کارهای زیرنطر RE: سئوال1: كارتابل الكترونيكي - 0011384621 - 05-01-2018 اداره دانشگاه برای ارسال نامه وکاربرده متفاوت از ان استفاده می کنند RE: سئوال1: كارتابل الكترونيكي - ku.sharifi - 25-07-2021 (11-10-2017, 06:06 PM)dramezani نوشته است: در چه مواردي كارتابل الكترونيكي كاربرد دارد ؟شرح دهيد مزایای استفاده از کارتابل در اتوماسیون اداری • امکان تعریف کارتابل برای مدیران، کارشناسان و کارمندان • توزیع سریع نامه های وارده بین گیرندگان داخلی سازمان (ارجاع سریع) • امکان ارجاع همزمان یک نامه وارده به چندین واحد یا شخص • امکان ارجاع گروهی نامه ها به یک شخص • امکان تعریف کارتابل برای هر واحد • نمایش سریع نامه های مرتبط با نامه • امکان ثبت نامه های داخلی، پیش نویس و جواب نامه • پاسخ به نامه های وارده و نامه های داخلی جهت تسریع در عملکرد پاسخگویی • نمایش مشخصات نامه های ارجاعی بدون باز نمودن نامه ها در صفحه اصلی کارتابل • ارجاع نامه توسط یک پرسنل برای پرسنل یا واحدهای دیگر با رعایت سطح دسترسی • امکان مرتب نمودن نحوه نمایش نامه ها درکارتابل به دلخواه بر حسب،تاریخ ثبت، تاریخ ارجاع، موضوع، شماره نامه ، ... • تهیه فهرستی از عبارت های پر استفاده هر مدیر در سرویس ارجاعات نامه به منظور نوشتن سریع دستورات با استفاده از کلید های میانبر • امکان پیگیری نامه های ارجاعی به افرادی که روی نامه ارجاع شده اقدام ننموده اند و ... • گزارش کارکرد و کنترل حضور و غیاب پرسنل از طریق کارتابل • امکان ارسال و دریافت گروهی فاکس و ایمیل از طریق کارتابل • امکان ارسال پیام کوتاه (SMS) از طریق کارتابل |