تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
خدمات پس از فروش شرکت آسیابرج - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5)
+--- موضوع: خدمات پس از فروش شرکت آسیابرج (/showthread.php?tid=14391)



خدمات پس از فروش شرکت آسیابرج - بالابر - 11-07-2017

کلیه محصولات شرکت آسیا برج از زمان تحویل دارای 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

کارشناسان فنی واحد خدمات پس از فروش بعنوان مشاوردر خدمت خریداران محترم می باشند .
از آنجایی که یکی از اهداف اصلی واحد خدمات پس از فروش شرکت آسیا برج ، ایجاد رضایتمندی کامل مشتری می باشند  لذا کارکنان این واحد ارتقاء سطح خدمات پس از فروش را در دستور خود قرار داده اند و سعی در پیاده سازی استاندارد های موجود نمودند. بدیهی است در صورت ایجاد خسارات یا خرابی بیش از حد و عدم امکان تعمیر بالابر در محل ، محصول به کارخانه ارسال و در بخش خدمات پس از فروش، بصورت بنیادین در قسمتهای هیدرولیک ، برق ، ریلها . و سازنده های فلزی و دیگر اجزاء تعمیر و پس از بازسازی کامل به محل استفاده ارسال می گردد. از مشتریان عزیز تقاضا میگردد، در صورت خرابی محصولات این شرکت با یکی از دفاتر یا نمایندگی های این شرکت تماس حاصل فرمائید و مشکلات دستگاه خریداری شده را کتباً برای آنها ارسال نمائید، تا سریعاً پس از ارسال فرم درخواست و همچنین هماهنگیهای لازم ، کارشناسان باتجربه به همراه کلیه تجهیزات و لوازم یدکی ، در هر نقطه از ایران و کشورهای همجوار حاضر گردیده و تعمیرات را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد .با توجه به بهینه سازی و ارتقاء سیستم محصولات ، شرکت آسیا برج امتیاز خرید بالابرهای قدیمی و جایگزین آن با بالابرهای جدید را به خریداران محترم اعطا می نماید.این امتیاز به خریدارانی تعلق می گیرد که حداقل دو دستگاه از شرکت آسیا برج خریداری کرده باشند 

بالابر آسیابرج-http://asiabalabar.com