تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
مدیریت تبلیغات شهری - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: گروه رشته های مدیریت (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=57)
+--- موضوع: مدیریت تبلیغات شهری (/showthread.php?tid=13857)



مدیریت تبلیغات شهری - سمیه صفشکن - 17-06-2017

مدیریت تبلیغات شهری یکی از مدیریت های زیر مجموعه سازمان است که به موازات تبلیغات فرهنگی در سطح شهر ، به عنوان تنها مدیریت درآمدزای سازمان ، ضمن همسویی و هم جهت بودن با نظام[font=Calibri] …[/font]
مدیریت تبلیغات شهری یکی از مدیریت های زیر مجموعه سازمان است که به موازات تبلیغات فرهنگی در سطح شهر ، به عنوان تنها مدیریت درآمدزای سازمان ، ضمن همسویی و هم جهت بودن با نظام بهره وری و مهندسی سیستم ، نسبت به ساماندهی ، ممیزی و نظارت بر تابلوهای صنفی و تبلیغات سطح شهر اقدام می نماید .
عمده فعالیتهای مدیریت تبلیغات و آرایه های شهری عبارتنداز :
۱) ساماندهی و زیباسازی وضع موجود تبلیغات سطح شهر

۲) نظارت بر انجام تبلیغات سطح شهر

۳) باز مهندسی و نظارت بر سیستم تبلیغات شهری در حوزه تابلوهای صنفی ، تجاری

۴) شناسایی ، اخذ عوارض و صدور مجوز تابلوهای صنفی

۵) تنظیم قرارداد تابلوهای تبلیغاتی ، اخذ مبلغ و نظارت بر عملکرد آنان

۶) جمع آوری و طبقه بندی کلیه قواعد فنی ، مواضع حقوقی ، اصول فرهنگی ، اطلاعات مربوط به شناخت بازار و اصول روانی تبلیغات شهری

برخی از وظایف مدیریت تبلیغات و آرایه های شهری

تدوین خط مشی ها و چشم انداز های تبلیغاتی و زیباسازی شهر .
تدوین پیش نویس آیین نامه ها و دستورالعملهای مالی مربوط به تبلیغات شهری و اعمال آن در فعالیت های سازمان .
تنظیم قرارداد و اخذ مبلغ تابلوهای تبلیغاتی با افراد حقیقی و حقوقی و نظارت بر حسن عملکرد آنان .
اجرای طرحهای فرهنگی به مناسبت های ملی و مذهبی
تهیه و تنظیم طرح جامع تبلیغات شهری و زیباسازی ، متناسب با مناطق مختلف شهری و ارائه آن به مراجع ذیربط .

شناسایی و تأسیس بانک اطلاعات شامل :

آمار مربوط به سازمانها ، ارگانها ، واحدها و بنگاههای تبلیغی دولتی و خصوصی .

تهیه و تدوین پیش نویس دستورالعملها و آیین نامه های زیباسازی و تبلیغات شهری به منظور پیشبرد اهداف سازمان و نظارت بر حسن اجرای آن.

گسترش ارتباط و تبادل افکار و نظرات با متخصصین امور تبلیغی و بهره مندی از نظرات آنان در بهبود و توسعه کمی و کیفی برنامه ها .

شناسایی ، برداشت محلی اطلاعات و اخذ عوارض تابلوهای واحدهای صنفی ( اعم از سردرب و ارتفاع ) بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر .

#پردیس_فناوری_کیش
#مدیریت _ مدیریت شهری _ تبلیغات مدیریت شهری _ فعالیت تبلیغات مدیریت شهری _وضایف مدیریت تبلیغات
# شناسایی و تأسیس بانک اطلاعات



 [تصویر:  908548-night_over_tehran-Tehran.jpg]