ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎﯼ ﺿﻌﯿﻒ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: مالی،اقتصاد و حسابداری (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=77) +--- موضوع: ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎﯼ ﺿﻌﯿﻒ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ (/showthread.php?tid=13846) |
ﻭﯾﮋﮔﯽ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﻫﺎﯼ ﺿﻌﯿﻒ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ - motlagh - 15-06-2017 ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﻓﺮﺍﺩ، ﻧﯿﺮﻭﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﯿﺎﺯ ﺷﺮﮐﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺩﺭ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﯾﮏ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﮐﻤﮏ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ . ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﯾﺎﺏﻫﺎ ﯾﺎ ﻫﻤﺎﻥ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﺍﻥ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺧﯿﺮﺍ ﺍﺯ ﺭﻭﺵﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﺄﻣﯿﻦ ﻧﯿﺮﻭﯼ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ . ﺁﻥﻫﺎ ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞﻫﺎﯼ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﻣﻮﺭﺩ ﻧﯿﺎﺯ ﺷﺮﮐﺖ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻃﺮﯾﻖ ﭘﯿﺪﺍ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ . ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻥ ﺷﻐﻞ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻫﺴﺘﯿﺪ، ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺭﻭﯼ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﺧﻮﺩ ﮐﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺕ ﺭﺍﯾﺠﯽ ﮐﻪ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺷﺒﮑﻪﯼ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ، ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﮐﻨﯿﺪ . ﻣﺎ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻘﺎله ﺑﻪ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﺎﺕ ﺭﺍﯾﺞ ﻭ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﺩﺭ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞﻫﺎﯼ ﺿﻌﯿﻒ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﻣﯽﭘﺮﺩﺍﺯﯾﻢ ﻭ ﺭﺍﻩﻫﺎﯼ ﺟﻠﻮﮔﯿﺮﯼ ﺍﺯ ﺁﻥﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻣﯽﺩﻫﯿﻢ . ۱ - ﺑﻪﺭﻭﺯﺭﺳﺎﻧﯽ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﭼﻪ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺷﻐﻠﯽ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﭼﻪ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺭﺍ ﭘﯿﮕﯿﺮﯼ ﻧﮑﻨﯿﺪ، ﯾﮏ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺑﻪﺭﻭﺯ ﺷﺪﻩ ﻭ ﮐﺎﻣﻞ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﻓﺮﺻﺖﻫﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩ ﻭ ﺟﺪﯾﺪﯼ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﻫﺪ . ﺑﺮﻋﮑﺲ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﻧﯿﺰ ﺻﺎﺩﻕ ﺍﺳﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ ﯾﮏ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺑﻪﺭﻭﺯ ﻧﺸﺪﻩ ﺷﺎﻧﺲﻫﺎﯼ ﺟﺪﯾﺪ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ . ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﺑﻪﻋﻨﻮﺍﻥ ﺭﺯﻭﻣﻪ ﯼ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﮔﻬﮕﺎﻩ ﺍﮔﺮ ﻧﯿﺎﺯ ﺑﺎﺷﺪ، ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﻪﺭﻭﺯﺭﺳﺎﻧﯽ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ؛ ﺩﺭﺻﻮﺭﺗﯽﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺳﺖ . ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﻣﻌﺮﻓﯽﻧﺎﻣﻪﯼ ﺁﻧﻼﯾﻦ ﺷﻤﺎ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻧﻤﻮﻧﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎﺑﻪﺣﺎﻝ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩﺍﯾﺪ، ﺩﺭ ﺁﻧﺠﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ؛ ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺑﺎﯾﺪ ﺍﺭﺍﺋﻪﺍﯼ ﭘﻮﯾﺎ ﺍﺯ ﺗﺠﺮﺑﻪﻫﺎﯼ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺑﺎﺷﺪ . ﺟﺰﺋﯿﺎﺕ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﮐﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯽﮐﻨﯿﺪ ﺩﺭ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺘﺎﻥ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﮐﻨﯿﺪ، ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﻓﺮﺻﺖﻫﺎﯼ ﺯﯾﺎﺩ ﻭ ﺧﻮﺑﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺑﺒﺮﻧﺪ . ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺷﻐﻞ ﺟﺪﯾﺪ ﻫﻢ ﻧﺒﺎﺷﯿﺪ، ﺍﯾﺮﺍﺩﯼ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﮐﻪ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺗﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻣﻬﺎﺭﺕﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﯾﺎﺩ ﮔﺮﻓﺘﻪﺍﯾﺪ ﺑﻪﺭﻭﺯ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ . ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺑﺎﻋﺚ ﺷﻮﺩ ﺣﺘﯽ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺗﺼﻮﺭ ﻫﻢ ﻧﻤﯽﮐﻨﯿﺪ، ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩﺍﺕ ﺧﻮﺏ ﻭ ﻏﯿﺮ ﻣﻨﺘﻈﺮﻩﺍﯼ ﺍﺯ ﻃﺮﻑ ﺷﺮﮐﺖﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﮐﻨﯿﺪ . ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﻪﺭﻭﺯﺭﺳﺎﻧﯽ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﻫﺸﺪﺍﺭﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﺭﻓﺮﻣﺎﯼ ﻓﻌﻠﯿﺘﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ . ۲ - ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﯾﺎﺏﻫﺎ ﺩﺭ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ، ﺑﺎ ﻟﯿﺴﺖ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺍﺯ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪﺍﻫﺎ ﺭﻭﺑﻪﺭﻭ ﻣﯽﺷﻮﻧﺪ . ﻫﻤﺎﻥﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﻣﯽﺩﺍﻧﯿﺪ، ﺟﺰﺋﯿﺎﺕ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ ﺩﺭ ﻧﺘﯿﺠﻪﯼ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﻧﻤﯽﺷﻮﺩ ﻭ ﺍﺯ ﺁﻧﺠﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﯾﺎﺏﻫﺎ ﺯﻣﺎﻥ ﮐﺎﻓﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺑﺮﺭﺳﯽ ﻫﻤﻪﯼ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ، ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞﻫﺎ ﺑﺴﻨﺪﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞﻫﺎﯾﯽ ﺭﺍ ﺑﺎﺯ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﮐﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻨﺎﺳﺒﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ . ﭘﺲ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺍﮐﺘﻔﺎ ﻧﮑﻨﯿﺪ . ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺍﺯ ﮐﻠﻤﺎﺗﯽ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﺍ ﺟﻠﺐ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺁﻥﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﻮﺍﻧﺪﻥ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻠﺘﺎﻥ ﻋﻼﻗﻪﻣﻨﺪ ﮐﻨﺪ . ﺍﮔﺮ ﻧﺘﻮﺍﻧﯿﺪ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭ ﺭﺍ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﻫﯿﺪ، ﻫﯿﭻ ﺗﻔﺎﻭﺗﯽ ﺑﺎ ﺻﺪﻫﺎ ﻧﻔﺮ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﮐﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺷﻐﻠﯽ ﻣﺸﺎﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻧﺨﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖ . ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﯾﮏ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﺍﺳﺖ؛ ﺑﻨﺎﺑﺮﺍﯾﻦ ﺍﺻﻮﻝ ﺍﻭﻟﯿﻪﯼ ﺳﺌﻮ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺫﻫﻨﺘﺎﻥ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻋﯿﻦ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺧﻼﻗﯿﺖ، ﯾﮏ ﯾﺎ ﭼﻨﺪ ﮐﻠﻤﻪﯼ ﮐﻠﯿﺪﯼ ﺩﺭ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺷﻐﻠﯽ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﮐﺎﺭ ﺑﺒﺮﯾﺪ. ۳- ﺑﻪﻫﻢﭘﯿﻮﺳﺘﮕﯽ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﺍﺯ ﻗﺴﻤﺖ ﺧﻼﺻﻪ ﻭ ﺗﺠﺮﺑﯿﺎﺕ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯﺗﺎﺏ ﺭﺯﻭﻣﻪﯼ ﺧﻮﺩ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖﻫﺎ ﻭ ﺩﺳﺘﺎﻭﺭﺩﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪﺍﻧﺪ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ . ﺍﯾﻦ ﺭﻭﺵ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺗﺎﺑﻪﺣﺎﻝ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩﺍﯾﺪ ﻣﻔﯿﺪ ﺍﺳﺖ؛ ﺍﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﻧﻤﯽﮐﻨﺪ . ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﻪﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﻮﺍﻧﻨﺪﮔﺎﻥ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺧﻮﺩ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﻫﯿﺪ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﺑﻪ ﯾﮏ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﻓﺘﻪﺍﯾﺪ . ﺍﺯ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﻋﻠﺖﻫﺎﯼ ﺟﺰﺋﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﺮﮎ ﻣﺤﯿﻂ ﮐﺎﺭ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺷﻬﺮ ﻭ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﺑﻪ ﺷﻬﺮ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻮﺩﻥ ﺑﻪ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﭘﺮﻫﯿﺰ ﮐﻨﯿﺪ . ﻧﯿﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺍﯾﻦ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎﺕ ﻧﯿﺴﺖ . ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﺍﻃﻼﻋﺎﺕ ﺧﻼﺻﻪ ﻫﻢ ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﻧﯿﺴﺖ . ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﮐﻠﻤﺎﺗﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﭼﺮﺍ ﻭ ﭼﮕﻮﻧﻪ، ﮐﻤﯽ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩﯼ ﺗﺠﺮﺑﯿﺎﺕ ﺧﻮﺩ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﻫﯿﺪ . ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻋﺒﺎﺭﺍﺕ ﻧﻪﺗﻨﻬﺎ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ، ﺑﻠﮑﻪ ﺧﻼﻗﯿﺖ ﻭ ﺍﻧﮕﯿﺰﻩﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﻧﺸﺎﻥ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ . ۴- ﺭﺑﻂ ﺩﺍﺩﻥ ﻫﻤﻪﭼﯿﺰ ﺑﻪ ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ ﺭﺑﻂ ﺩﺍﺩﻥ ﻫﻤﻪﭼﯿﺰ ﺑﻪ ﮐﺴﺐﻭﮐﺎﺭ ﻭ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﺎﺭﯼ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﮐﻤﯽ ﺧﺸﮏ ﻭ ﺑﯽﺭﻭﺡ ﻣﯽﮐﻨﺪ . ﺷﻤﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﯾﺎﺏﻫﺎ ﻭ ﻣﺪﯾﺮﺍﻥ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﺷﺎﻧﺲ ﺭﺍ ﺑﺪﻫﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﻮﺿﻮﻋﺎﺕ ﻣﺸﺘﺮﮎ ﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ ﻣﺸﺎﻫﺪﻩ ﮐﻨﻨﺪ . ﺷﻤﺎ ﻧﻤﯽﺩﺍﻧﯿﺪ ﭼﻪ ﺍﺷﺨﺎﺻﯽ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽﮐﻨﻨﺪ ﯾﺎ ﺍﺯ ﻃﺮﯾﻖ ﭼﻪ ﺑﺨﺶﻫﺎﯼ ﻣﺸﺘﺮﮐﯽ ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺷﻤﺎ ﻫﺪﺍﯾﺖ ﺷﻮﻧﺪ . ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻭﻗﺎﺕ ﻓﺮﺻﺖﻫﺎﯼ ﺷﻐﻠﯽ ﺍﺯ ﺭﺍﻩﻫﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﭘﯿﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﯽﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﺼﻮﺭ ﻫﻢ ﻧﻤﯽﮐﺮﺩﯾﺪ . ﺁﯾﺎ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎﯼ ﯾﮏ ﻣﺮﮐﺰ ﺧﯿﺮﯾﻪ ﻋﻼﻗﻪﻣﻨﺪ ﻫﺴﺘﯿﺪ ﯾﺎ ﺑﻪﺻﻮﺭﺕ ﺩﺍﻭﻃﻠﺐ ﺩﺭ ﺁﻧﺠﺎ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﮐﻨﯿﺪ؟ ﭘﺲ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﺭﺍ ﻧﯿﺰ ﺩﺭ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺧﻮﺩ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﮐﻨﯿﺪ . ﺁﯾﺎ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥﻫﺎﯼ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺻﺤﺒﺖ ﻣﯽﮐﻨﯿﺪ؟ ﭘﺲ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺧﻮﺩ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﻨﯿﺪ . ﺩﺭ ﻫﺮ ﻗﺴﻤﺘﯽ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﺧﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻣﮑﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺩﺍﺷﺘﯿﺪ، ﺳﻌﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎﯼ ﮐﺎﺭﯼ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎﯼ ﻏﯿﺮ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼﺗﺎﻥ ﻧﯿﺰ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﻨﯿﺪ . ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺳﺮﮔﺮﻣﯽﻫﺎ ﻭ ﻋﻼﻗﻪﻣﻨﺪﯼﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺗﻮﺿﯿﺢ ﺩﻫﯿﺪ ﻭ ﺑﮕﻮﯾﯿﺪ ﭼﺮﺍ ﺩﺭ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺷﻐﻠﯽ ﻓﻌﻠﯽ ﺧﻮﺩ ﮐﺎﺭ ﻣﯽﮐﻨﯿﺪ . ﺗﻨﻬﺎ ﺻﺤﺒﺖ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺯ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖﻫﺎﯼ ﮐﺎﺭﯼ، ﭼﻬﺮﻩﯼ ﮐﺎﻣﻠﯽ ﺍﺯ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﯾﮏ ﮐﺎﺭﻓﺮﻣﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﻧﻤﯽﺩﻫﺪ . ۵- ﻣﻨﺘﺸﺮ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﭘﻠﺘﻔﺮﻡ ﺍﻧﺘﺸﺎﺭ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﺩﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻋﻀﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ . ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﭘﻠﺘﻔﺮﻡ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩﻫﺎ ﻭ ﺑﻼﮔﺮﻫﺎ ﺭﺍﺣﺖ ﺍﺳﺖ؛ ﺍﻣﺎ ﮐﺎﺭﺑﺮﺍﻥ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﻤﯽﮐﻨﻨﺪ . ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﻧﯿﺎﺯﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﯾﮏ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﻩﯼ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼ کسب و کار#ﺑﺎﺷﯿﺪ . ﮐﺎﻓﯽ ﺍﺳﺖ ﯾﮏ ﯾﺎ ﭼﻨﺪ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﺭﺷﺘﻪﯼ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﯾﺎ ﺯﻣﯿﻨﻪﯼ ﮐﺎﺭﯼ ﺧﻮﺩ ﯾﺎ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﺁﻥ ﺭﺍ ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﻨﯿﺪ . ﻃﻮﻻﻧﯽ ﯾﺎ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﺑﻮﺩﻥ ﻣﻘﺎﻻﺕ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺑﺴﺘﮕﯽ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﻫﯿﭻ ﺑﺎﯾﺪ ﯾﺎ ﻧﺒﺎﯾﺪﯼ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﺩ . ﻣﻨﺘﺸﺮ ﮐﺮﺩﻥ ﻣﻘﺎﻻﺕ ۲ ﻧﺘﯿﺠﻪﯼ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﻬﻢ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻤﺎ ﺩﺍﺭﺩ؛ ﯾﮑﯽ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺩﯾﺪ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﺪﻩﻫﺎﯼ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﯾﺎﺏﻫﺎ ﻧﺸﺎﻥ ﻣﯽﺩﻫﺪ ﻭ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﺎﯾﯽ ﺟﺴﺘﺠﻮﯼ ﺷﻤﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻣﯽﮔﺬﺍﺭﺩ . ﺍﺟﺘﻨﺎﺏ ﮐﺮﺩﻥ ﺍﺯ ۵ ﺍﺷﺘﺒﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻣﻘﺎﻟﻪ ﺑﻪ ﺁﻥﻫﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺷﺪ، ﺑﺎﻋﺚ ﻗﻮﯼ ﻭ ﺣﺮﻓﻪﺍﯼﺗﺮ ﺷﺪﻥ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﻟﯿﻨﮑﺪﯾﻦ ﺷﻤﺎ ﻣﯽﺷﻮﺩ . ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻧﮑﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﯾﮏ ﭘﺮﻭﻓﺎﯾﻞ ﻗﻮﯼ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﺭ ﻧﺘﺎﯾﺞ ﺟﺴﺘﺠﻮ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺗﻮﺟﻪ ﺍﺳﺘﻌﺎﺩﯾﺎﺏﻫﺎ ﺭﺍ ﺟﻠﺐ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﮐﺮﺩ . منبع : FASTCOMPANY #شبکه اجتماعی#لینکدین#پروفایل#مقاله#بروزرسانی#کسب و کار#عنوان نامنا |