توضیح لینک توضیح لینک
امتیاز موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
۴ نکته مهم که هر فروشنده ای باید در مورد نرم‌افزار باشگاه مشتریان بداند
#1
در سال ۱۹۷۳ یک تاجر آمریکایی با یک نشانی از جنس مس پایه و شالودۀ طرحی را ریخت که امروزه به عنوان خدمات نرم‌افزار باشگاه مشتریان شناخته می شود. بعضی ها امروزه در کسب و کار خود از نرم افزاری استفاده می کنند که نرم‌افزار باشگاه مشتریان نامیده می شود. اگر از مشتریان وفادار باشگاه باشید صاحب امتیازات ویژه ای خواهید شد. در این نوشتار قصد داریم بیشتر در مورد تاریخچه و کلیات طرح نرم افزار باشگاه مشتریان یا نرم افزار لویالتی صحبت کنیم.
[عکس: marketing_methods_5_.jpg]
کلیاتی در باب نرم افزار باشگاه مشتریان
۱-تاریخچۀ کارت باشگاه مشتریان
نرم‌افزار باشگاه مشتریان، قدمتی بیش از چهل سال دارد. صدالبته که شکل و شمایل و نوع خدماتی که ارائه می شد قابل قیاس با الآن نیست. داستان از آن جا شروع شد که یک تاجر آمریکایی در سال ۱۹۷۳، دست به ابتکار جالبی زد. او نشانه هایی از جنس مس درست کرد. وی به مشتریان خود پیشنهاد کرد که هر بار که به فروشگاه او مراجعه می کنند تا خرید کنند، یکی از این نشانه ها را دریافت و آن ها را جمع آوری کنند. او از این طریق مشتریان خود را تشویق نمود تا با جمع آوری بیشتر این نشانه های مسی، با تخفیف های ویژه بتوانند از فروشگاه وی بیشتر خرید کنند.
این اولین کارت باشگاه مشتریان بود. یک روش جذاب که بعدها توسط فروشندگان دیگر نیز به کار گرفته شد. تا این که در سال ۱۹۷۹ در خطوط هواپیمایی ایالت تگزاس، یک روشی مدرن از این روش طرح ریزی شد و با هدف ارایه خدمات خاص به مسافران به کار گرفته شد. این طرح به این شکل بود که مسافران وقتی بلیط خریداری می کردند، یک امتیاز کسب می کردند و از همان امتیازها برای خریدهای بعدی خود همانند پول نقد از آن ها استفاده می کردند.
به تدریج کسب و کارهای دیگر نیز، عنصر اصلی این نوع تجارت، یعنی وفاداری را با این شرکت ترکیب کردند. کار به جایی رسید که مشتریان باشگاه می توانستند از امتیازهای خود درخرید بنزین، بلیط سینما و دیگر اجناس استفاده کنند.
امروزه این شیوه ها در حال گسترش هستند و در حال نفوذ بین مشتریان وفادار هستند. نتیجۀ چنین مبنای ذهنی، افزایش رقابت در تجارت امروزی شده است. بازار ایران نیز این روش را تجربه کرده است و نتیجۀ جالبی داشته است. رشد این روش به شکل نرم افزار باشگاه مشتریان یا نرم افزار وفاداری، مدت ها پیش مورد مطالعه و تحقیق قرار گرفت. نتیجه بسیار جذاب بود. نتیجۀ استفاده از باشگاه مشتریان وفادار، رشد تدریجی و مثبت در زمینۀ فروش کسب و کارهایی شده است که از این قواعد تبعیت می کنند.

نرم افزار باشگاه مشتریان یا همان نرم افزار لویالتی که برخی ها آن را نرم افزار کد تخفیف نیز می خوانند، علاوه بر تأثیر مثبتی که بر کسب و کار ها گذاشته است، این کسب و کارها را بسیار جذاب کرده است. حتی رقابت در این زمینه نیز جذابیت خاصی دارد. ولی خب، در هر حال هر کس به منافع خودش و مشتریان وفادارش فکر می کند. هر کس که امروزه این امتیاز را در قالب نرم افزار وفاداری به کار می گیرد، اگر بتواند خدمات بیشتر و جذاب تری ایجاد کند قطعاً باشگاه وفاداری بزرگ تری خواهد داشت.
برای ادامه کلیک کنید.
https://shokolat.app/
برای دریافت نرم افزار باشگاه مشتریان کلیک کنید.
پاسخ


پیام‌های این موضوع
۴ نکته مهم که هر فروشنده ای باید در مورد نرم‌افزار باشگاه مشتریان بداند - توسط alimosa - 09-04-2020, 07:12 PM

موضوعات مشابه ...
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  نرم افزار ارزیابی عملکرد کارکنان جهان گستر پارس hozoroghiab 0 62 02-03-2021, 01:34 AM
آخرین ارسال: hozoroghiab
Star ۹ مورد از مشاغل پردرآمد مهندسی را بشناسید motlagh 0 103 21-02-2020, 02:38 PM
آخرین ارسال: motlagh
Star ۴ نکته اساسی برای تجارت ایمن با چین motlagh 0 157 11-02-2020, 02:35 PM
آخرین ارسال: motlagh
  رونق کسب و کار با نرم افزار باشگاه مشتریان amir313313 0 176 07-01-2020, 08:11 PM
آخرین ارسال: amir313313
  لیست بهترین نرم افزار های حسابداری با راهنمای خرید sharifi 0 160 11-12-2019, 11:34 AM
آخرین ارسال: sharifi
  همه چیز در مورد حسابداری sharifi 0 267 31-10-2019, 12:58 PM
آخرین ارسال: sharifi
Thumbs Up کارگاه پیشرفته نقشه کشی آسانسور با نرم افزار لیفت دیزاینر motlagh 0 477 16-11-2018, 04:46 PM
آخرین ارسال: motlagh
Thumbs Up كارگاه آموزشي مقدماتی نرم افزار لیفت دیزاینر motlagh 0 261 16-11-2018, 04:36 PM
آخرین ارسال: motlagh
Thumbs Up كارگاه آموزشي مقدماتی نرم افزار لیفت دیزاینر motlagh 0 348 04-11-2018, 10:45 PM
آخرین ارسال: motlagh

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان