08-04-2020, 08:33 AM
En effektiv titel og overskrift vil tiltr?kke l?sere til dit indhold, ligesom en d?rlig titel eller overskrift forhindrer Adidas Hamburg Damen folk i at klikke p? dine artikler. Du kan oprette morderen indhold, men hvis du ikke har smadrende titler og overskrifter til at f?lge med det, genererer du ikke det publikum, din kreativitet fortjener. S?rg Nike Roshe Run Womens for, at du kender reglerne for at oprette fantastiske titler, f?r du sender dine ting online. Start med at stille de samme seks sp?rgsm?l, som journalister stoler p?: Hvem? Hvad? Hvorn?r? Hvor? Hvorfor? Hvordan? Disse sp?rgsm?l f?rer dig til en titel, der giver l?serne en idé om, hvad de f?r, n?r de klikker p? Nike Air Pegasus 89 Hombre overskriften. CopyPress tilbyder en hvidbog om oprettelse af titler og overskrifter, der fort?ller om, hvordan man effektivt besvarer disse sp?rgsm?l. Indholds- og SEO-ekspert Neil Patel tilf?jer fire flere elementer: v?r unik, v?r ultraspecifik, v?r presserende og v?r nyttig. Disse fire U'er hj?lper dig med at tr?kke Nike Air Pegasus 89 Femme l?sere ind.
Start brainstorming
N?r du har disse elementer i tankerne, er det tid til at begynde brainstorming. Start med SVO-formlen: emne, verb, objekt. Inkluder disse tre dele af talen i dine overskrifter for at sikre dig, at du opretter informative ideer. Bare rolig, hvis dine f?rste par ikke er meget gode. Det er derfor, du brainstormer! F? ideerne til at rulle og give dig selv masser af muligheder.
F?rdig din teknik
Oprettelse af kroge tager praksis, men indholdseksperter er enige om flere hovedmetoder, n?r du Asics Gel Lyte 3 Mujer brainstormer kroge. Se p? dine tidligere vellykkede artikler, og brug dem som et springpunkt. Tilf?j lidt pizzazz ved at tale om ber?mtheder, bruge memes eller citerer aktuelle begivenheder. V?r ikke bange for at overdrive! N?r det bruges kreativt, er hyperbole en fantastisk m?de at love fantastisk indhold til potentielle Adidas Tubular Mujer l?sere. Til sidst skal du huske dit publikum. Dine overskrifter og titler skal n? det publikum, du ?nsker. Du bliver muligvis n?dt til at smide gode titler, fordi de ikke resonerer med dine l?sere.
Start brainstorming
N?r du har disse elementer i tankerne, er det tid til at begynde brainstorming. Start med SVO-formlen: emne, verb, objekt. Inkluder disse tre dele af talen i dine overskrifter for at sikre dig, at du opretter informative ideer. Bare rolig, hvis dine f?rste par ikke er meget gode. Det er derfor, du brainstormer! F? ideerne til at rulle og give dig selv masser af muligheder.
F?rdig din teknik
Oprettelse af kroge tager praksis, men indholdseksperter er enige om flere hovedmetoder, n?r du Asics Gel Lyte 3 Mujer brainstormer kroge. Se p? dine tidligere vellykkede artikler, og brug dem som et springpunkt. Tilf?j lidt pizzazz ved at tale om ber?mtheder, bruge memes eller citerer aktuelle begivenheder. V?r ikke bange for at overdrive! N?r det bruges kreativt, er hyperbole en fantastisk m?de at love fantastisk indhold til potentielle Adidas Tubular Mujer l?sere. Til sidst skal du huske dit publikum. Dine overskrifter og titler skal n? det publikum, du ?nsker. Du bliver muligvis n?dt til at smide gode titler, fordi de ikke resonerer med dine l?sere.