تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
1 2 بعدی »

خدمات It در صنعت نفت

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
خدمات It در صنعت نفت
Vahid Rohollahi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 61
موضوع‌ها: 18
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#1
19-05-2025, 10:25 AM (آخرین ویرایش: 20-05-2025, 08:06 PM، توسط Vahid Rohollahi.)
1. **چه نرم‌افزارهای تخصصی در پژوهشگاه صنعت نفت برای مدل‌سازی و تحلیل فرآیندهای نفتی استفاده می‌شود؟**

2. **سیستم CRM در پژوهشگاه صنعت نفت چه نقشی در مدیریت ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری ایفا می‌کند؟**

3. **چالش‌های اصلی در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در پژوهشگاه صنعت نفت کدامند؟**

4. **پلتفرم داخلی اینترانت پژوهشگاه صنعت نفت چه امکانات و خدماتی را به کارکنان ارائه می‌دهد؟**
باتشکر از دوستان جهت پاسخگویی به سؤالات
وحید روح اللهی


فایل‌(های) پیوست شده
.zip   ‎⁨خدمات it پژوهشگاه نفت⁩.zip (اندازه: 2.47 MB / تعداد دفعات دریافت: 0)
ارسال‌ها
پاسخ
Mohammadamin آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 66
موضوع‌ها: 31
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#2
19-05-2025, 10:40 AM
1. نرم‌افزارهای تخصصی پژوهشگاه:

HYSYS، Aspen Plus، ECLIPSE، MATLAB برای شبیه‌سازی، تحلیل و مدل‌سازی فرآیندهای نفتی.



2. نقش CRM:

مدیریت اطلاعات مشتری، پیگیری پروژه‌ها، بهبود تعامل با شرکا و افزایش رضایت مشتریان.



3. چالش‌های مدیریت خدمات IT:

نبود استانداردسازی، امنیت اطلاعات، کمبود نیروی متخصص و پیچیدگی زیرساخت‌ها.



4. امکانات اینترانت داخلی:

دسترسی به فرم‌ها، منابع آموزشی، ارتباطات داخلی، اطلاعیه‌ها و سامانه‌های اداری.
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 128
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#3
19-05-2025, 12:25 PM
1- نرم‌افزارهای تخصصی پژوهشگاه عبارتند از HYSYS، Aspen Plus، ECLIPSE، MATLAB برای شبیه‌سازی، تحلیل و مدل‌سازی فرآیندهای نفتی.

2- سیستم CRM در پژوهشگاه صنعت نفت در مدیریت اطلاعات مشتری، پیگیری پروژه‌ها، بهبود تعامل با شرکا و افزایش رضایت مشتریان نقش دارد.

3- چالش‌های مدیریت خدمات IT عبارتند از نبود استانداردسازی، امنیت اطلاعات، کمبود نیروی متخصص و پیچیدگی زیرساخت‌ها.

4- دسترسی به فرم‌ها، منابع آموزشی، ارتباطات داخلی، اطلاعیه‌ها و سامانه‌های اداری
ارسال‌ها
پاسخ
AminAzartash آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 6
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#4
22-05-2025, 12:41 PM
(19-05-2025, 10:25 AM)Vahid Rohollahi نوشته است: 1. **چه نرم‌افزارهای تخصصی در پژوهشگاه صنعت نفت برای مدل‌سازی و تحلیل فرآیندهای نفتی استفاده می‌شود؟**

2. **سیستم CRM در پژوهشگاه صنعت نفت چه نقشی در مدیریت ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری ایفا می‌کند؟**

3. **چالش‌های اصلی در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در پژوهشگاه صنعت نفت کدامند؟**

4. **پلتفرم داخلی اینترانت پژوهشگاه صنعت نفت چه امکانات و خدماتی را به کارکنان ارائه می‌دهد؟**
باتشکر از دوستان جهت پاسخگویی به سؤالات
وحید روح اللهی
ارسال‌ها
پاسخ
Majid haghi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 50
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#5
22-05-2025, 10:41 PM
دانشگاه علمی کاربردی کوشا
رشته خدمات فناوری اطلاعات 
استاد رمضانی 
دانشجو مجید حقی
- نرم‌افزارهای تخصصی پژوهشگاه عبارتند از HYSYS، Aspen Plus، ECLIPSE، MATLAB برای شبیه‌سازی، تحلیل و مدل‌سازی فرآیندهای نفتی.

2- سیستم CRM در پژوهشگاه صنعت نفت در مدیریت اطلاعات مشتری، پیگیری پروژه‌ها، بهبود تعامل با شرکا و افزایش رضایت مشتریان نقش دارد.

3- چالش‌های مدیریت خدمات IT عبارتند از نبود استانداردسازی، امنیت اطلاعات، کمبود نیروی متخصص و پیچیدگی زیرساخت‌ها.

4- دسترسی به فرم‌ها، منابع آموزشی، ارتباطات داخلی، اطلاعیه‌ها و سامانه‌های اداری
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 15
موضوع‌ها: 3
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#6
24-05-2025, 01:41 PM
1- نرم‌افزارهای تخصصی پژوهشگاه عبارتند از HYSYS، Aspen Plus، ECLIPSE، MATLAB برای شبیه‌سازی، تحلیل و مدل‌سازی فرآیندهای نفتی.

2- سیستم CRM در پژوهشگاه صنعت نفت در مدیریت اطلاعات مشتری، پیگیری پروژه‌ها، بهبود تعامل با شرکا و افزایش رضایت مشتریان نقش دارد.

3- چالش‌های مدیریت خدمات IT عبارتند از نبود استانداردسازی، امنیت اطلاعات، کمبود نیروی متخصص و پیچیدگی زیرساخت‌ها.

4- دسترسی به فرم‌ها، منابع آموزشی، ارتباطات داخلی، اطلاعیه‌ها و سامانه‌های اداری
ارسال‌ها
پاسخ
علی رحیمی آفلاین
Ali.Rahimi
**
ارسال‌ها: 39
موضوع‌ها: 2
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#7
26-05-2025, 08:05 PM
۱. نرم‌افزارهای تخصصی مدل‌سازی و تحلیل فرآیندهای نفتی 
   در پژوهشگاه صنعت نفت معمولاً از نرم‌افزارهایی مثل Aspen HYSYS، MATLAB، Petrel، ECLIPSE و نرم‌افزارهای تخصصی شبیه‌سازی و مدل‌سازی فرآیندهای نفت و گاز استفاده می‌شود.

۲. نقش سیستم CRM 
   سیستم CRM در پژوهشگاه صنعت نفت برای مدیریت ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری، دریافت بازخورد، پایش قراردادها، مدیریت پروژه‌ها و افزایش رضایت مشتریان نقش کلیدی دارد و باعث بهبود فرآیندها و چابکی بیشتر می‌شود.

۳. چالش‌های اصلی مدیریت خدمات IT 
   چالش‌ها شامل یکپارچه‌سازی سیستم‌ها، امنیت داده‌ها، پاسخگویی سریع به نیازها، به‌روزرسانی فناوری‌ها و مدیریت هزینه و زمان پروژه‌ها است.

۴. امکانات پلتفرم داخلی اینترانت 
   اینترانت پژوهشگاه امکاناتی مثل دسترسی به منابع سازمانی، مدیریت مستندات، ارتباطات داخلی، اطلاع‌رسانی، ثبت درخواست‌ها و پیگیری فرآیندهای اداری را برای کارکنان فراهم می‌کند.
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Asghar khond آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 32
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#8
26-05-2025, 11:53 PM
(19-05-2025, 10:25 AM)Vahid Rohollahi نوشته است: 1. **چه نرم‌افزارهای تخصصی در پژوهشگاه صنعت نفت برای مدل‌سازی و تحلیل فرآیندهای نفتی استفاده می‌شود؟**

2. **سیستم CRM در پژوهشگاه صنعت نفت چه نقشی در مدیریت ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری ایفا می‌کند؟**

3. **چالش‌های اصلی در مدیریت خدمات فناوری اطلاعات در پژوهشگاه صنعت نفت کدامند؟**

4. **پلتفرم داخلی اینترانت پژوهشگاه صنعت نفت چه امکانات و خدماتی را به کارکنان ارائه می‌دهد؟**
باتشکر از دوستان جهت پاسخگویی به سؤالات
وحید روح اللهی

1- نرم‌افزارهای تخصصی پژوهشگاه عبارتند از HYSYS، Aspen Plus، ECLIPSE، MATLAB برای شبیه‌سازی، تحلیل و مدل‌سازی فرآیندهای نفتی.

2- سیستم CRM در پژوهشگاه صنعت نفت در مدیریت اطلاعات مشتری، پیگیری پروژه‌ها، بهبود تعامل با شرکا و افزایش رضایت مشتریان نقش دارد.

3- چالش‌های مدیریت خدمات IT عبارتند از نبود استانداردسازی، امنیت اطلاعات، کمبود نیروی متخصص و پیچیدگی زیرساخت‌ها.

4- دسترسی به فرم‌ها، منابع آموزشی، ارتباطات داخلی، اطلاعیه‌ها و سامانه‌های اداری
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  خدمات فناوری اطلاعات در شرکت(Hiweb) davood.kogir chegini 3 57 10 ساعت پیش
آخرین ارسال: m.mirahmadi
  خدمات بیمارستان Hooman homapour 8 217 26-05-2025, 11:56 PM
آخرین ارسال: Ali Asghar khond
  خدمات فناوری اطلاعات ITSM service now Mohammadamin 7 210 26-05-2025, 11:55 PM
آخرین ارسال: Ali Asghar khond
  سوال۲ خدمات فناوری itsm service now Mohammadamin 1 74 26-05-2025, 05:36 PM
آخرین ارسال: o.karvandi
  سوال ۱ خدمات فناوری Itsm service now Mohammadamin 1 74 26-05-2025, 05:30 PM
آخرین ارسال: o.karvandi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 30-05-2025، 08:20 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.