تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو

صفحه‌ها (2): « قبلی 1 2
امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو
aminkhedri1 آفلاین
عضو فعال
****
ارسال‌ها: 263
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: Apr 2022
اعتبار: 0
#11
19-12-2023, 11:07 PM
جواب ۱ - به دلیل گسترش اینترنت بسیاری از خدمات هم اینترنتی شده اند شرکت ایران خودرو هم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان در جهت کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتری ایران خودرو را راه اندازی کرده است که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان این سایت را ه اندازی شده و به عنوان میز خدمت مشتری ایران خودرو نام گرفته است .
۲_ نحوه ثبت نام در در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید.
جواب ؛

برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی استعماری موبایل و کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنیم
۳- مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید

از مزایای ایساکو می توان به دسته بندی‌های مختلف ،امکان جستجو ،استعلام خلافی خودرو ، استعلام قیمت ، نمایش نمایندگی ها و ... اشاره کرد
۴- امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید

نمایش مراکز خدمات نمایندگی نزدیک محل
سرویس در محل بدون مراجعه حضوری به نمایندگی
امکان اضافه کردن بیش از یک خودرو به اپلیکیشن
اپلیکیشن سازگار برای خدمت رسانی به افراد ناشنوا
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#12
21-12-2023, 11:23 PM
در 4 قسمت سوال جداگانه، این سوالات را حل کردم.
ارسال‌ها
پاسخ
Hassan آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 67
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#13
22-12-2023, 06:05 AM
1-شرکت ایران خودروبرای بهبودخدمت رسانی به مشتریان خود درجهت کاهش مراجعات حضوری به راه اندازی سایت کاستومرمشتری ایران خودرو پرداخته
2-شماره موبایل(کد معرف در صورت وجود)و کدتایید ارسال شده از طریق پیامک را وارد نمایید
3-دسته بندیهای مختلف، امکان جستجو، استعالم خالفی خودرو، اعالم قیمت، نمایش نمایندگی هاو...اشاره کرد
4-برای دریافت خدمات پس از فروش می باشدوبسیاری از خدماتی که پیش از این تنها با مراجعه مشتری به شبکه نمایندگی های مجازایران خودرو یا تماس تلفنی بامرکز تماس۰۹۶۴۴۰میسر بود هم اکنون از طریق اپلیکیشن ایساکو و تنها با چند کلیک، با سهولت بیشتر به صورت شبانه روزی در دسترس مشتریان قرار دارد وتمام قابلیتهای این نرم افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو)را دارا میباشد
ارسال‌ها
پاسخ
keshavarz9399 آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 138
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: Jul 2021
اعتبار: 0
#14
23-12-2023, 02:03 PM
۱ - به دلیل گسترش اینترنت بسیاری از خدمات هم اینترنتی شده اند شرکت ایران خودرو هم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان در جهت کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتری ایران خودرو را راه اندازی کرده است که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان این سایت را ه اندازی شده و به عنوان میز خدمت مشتری ایران خودرو نام گرفته است .
۲_ برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی استعماری موبایل و کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنیم
۳- از مزایای ایساکو می توان به دسته بندی‌های مختلف ،امکان جستجو ،استعلام خلافی خودرو ، استعلام قیمت ، نمایش نمایندگی ها و ... اشاره کرد
۴-نمایش مراکز خدمات نمایندگی نزدیک محل سرویس در محل بدون مراجعه حضوری به نمایندگی امکان اضافه کردن بیش از یک خودرو به اپلیکیشن
اپلیکیشن سازگار برای خدمت رسانی به افراد ناشنوا
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): « قبلی 1 2


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال دوم شرکت ارتباطات سیارهمراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 4 341 28-12-2023, 01:35 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا seyed zahramiremadi 12 680 24-12-2023, 12:21 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 598 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 477 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 532 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 564 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت MaryamBozorgi 9 499 23-12-2023, 11:27 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت MaryamBozorgi 9 449 23-12-2023, 11:26 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 227 23-12-2023, 11:20 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 224 23-12-2023, 11:19 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 22-05-2025، 08:39 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.