تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

سوال ۱ ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوال ۱ ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو
Amirreza alavi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 133
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#1
21-12-2023, 01:22 AM
۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   ارائه (2).pdf (اندازه: 707.24 KB / تعداد دفعات دریافت: 11)
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
21-12-2023, 11:35 AM
امروزه به لطف اینترنت و گسترش استفاده از آن بسیاری از خدمات در حال حرکت به سمت اینترنتی شدن هستند. اغلب کسب و کارها و بانک ها با راه اندازی سایت و سامانه به ارائه خدمات الکترونیک پرداخته اند. شرکت ایران خودرو نیز برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان خود در جهت کاهش مراجعات حضوری به راه اندازی سایت کاستومر مشتری ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir پرداخته است. شرکت ایران خودرو، بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو  customer.ikco.ir پرداخته است. این سایت در سال 1399 سال جهش تولید و در دوران شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.
ارسال‌ها
پاسخ
mohsenboostani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 135
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#3
21-12-2023, 11:49 AM
قرارداد-استعلامات-الحاقیه-تحویل حضوری خودرو-تغییر رنگ خودرو-سوابق ثبت نام
ارسال‌ها
پاسخ
Hassan آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 67
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#4
21-12-2023, 12:25 PM
هدف از راه اندازی این سامانه، کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شرکت ایران خودرو، دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات، افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه است. توجه داشته باشید که کلیه مشتریان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.
مشتریان ایران خودرو با مراجعه به این سایت قادر به انجام کلیه مراحل ثبت نام، پیگیری ثبت نام، تحویل خودرو و... هستند. از امکانات دیگر این سامانه می توان به مشاهده قیمت محصولات ایران خودرو، استعلام ثبت نام، سوابق پیامک های اطلاع رسانی و بررسی سوالات متداول مشتریان اشاره کرد.
ارسال‌ها
پاسخ
seyed zahramiremadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 86
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#5
21-12-2023, 01:18 PM
مروزه به لطف اینترنت و گسترش
استفاده از آن بسیاری از خدمات در
حال حرکت به سمت اینترنتی شدن
هستند.اغلب کسب و کارها و بانک
ها با راه اندازیسایتو سامانه به
ارائه خدمات الکترونیک پرداخته اند.
شرکتایران خودرونیز برای بهبود
خدمت رسانی به مشتریان خود در
جهت کاهش مراجعات حضوری به
راه اندازی سایت کاستومرمشتری
ایران خودروبه
نشانیcustomer.ikco.irپرداخته
است.
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
21-12-2023, 01:22 PM
(21-12-2023, 01:22 AM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .

امروزه به لطف اینترنت و گسترش استفاده از آن بسیاری از خدمات در حال حرکت به سمت اینترنتی شدن هستند. اغلب کسب و کارها و بانک ها با راه اندازی سایت و سامانه به ارائه خدمات الکترونیک پرداخته اند. شرکت ایران خودرو نیز برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان خود در جهت کاهش مراجعات حضوری به راه اندازی سایت کاستومر مشتری ایران خودرو به نشانی customer.ikco.ir پرداخته است. شرکت ایران خودرو، بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو  customer.ikco.ir پرداخته است. این سایت در سال 1399 سال جهش تولید و در دوران شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.
ارسال‌ها
پاسخ
MaryamBozorgi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 119
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
21-12-2023, 05:16 PM
هدف از راه اندازی این سامانه، کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شرکت ایران خودرو، دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات، افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه است. توجه داشته باشید که کلیه مشتریان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.
مشتریان ایران خودرو با مراجعه به این سایت قادر به انجام کلیه مراحل ثبت نام، پیگیری ثبت نام، تحویل خودرو و... هستند. از امکانات دیگر این سامانه می توان به مشاهده قیمت محصولات ایران خودرو، استعلام ثبت نام، سوابق پیامک های اطلاع رسانی و بررسی سوالات متداول مشتریان اشاره کرد.
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#8
21-12-2023, 06:26 PM
با اینترنتی شدن خدمات ، ایران خودرو برای کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتریان ایران خودرو راه اندازی کرده است
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen khazaei آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 169
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#9
21-12-2023, 11:06 PM
شرکت ایران خودرو، بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو customer.ikco.ir پرداخته است. این سایت در سال 1399 سال جهش تولید و در دوران شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این سامانه، کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شرکت ایران خودرو، دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات، افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه است. توجه داشته باشید که کلیه مشتریان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.
ارسال‌ها
پاسخ
mohammadrezaa13977@Gmail.com آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 31
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#10
22-12-2023, 05:03 AM
شرکت ایران خودرو، بزرگترین شرکت تولید کننده خودرو داخلی نیز در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان خود به معرفی سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو customer.ikco.ir پرداخته است. این سایت در سال 1399 سال جهش تولید و در دوران شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد.

هدف از راه اندازی این سامانه، کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شرکت ایران خودرو، دسترسی در هر ساعت از شبانه روز به این خدمات، افزایش سرعت دریافت خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه است. توجه داشته باشید که کلیه مشتریان برای استفاده از خدمات و امکانات این سایت می بایست در این سامانه ثبت نام کنند.
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال سوم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 11 751 28-12-2023, 01:43 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 9 542 28-12-2023, 01:41 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال دوم شرکت ارتباطات سیارهمراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 4 341 28-12-2023, 01:35 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال چهارم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 9 511 24-12-2023, 12:27 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا seyed zahramiremadi 12 680 24-12-2023, 12:21 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 598 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 478 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 532 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 565 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت MaryamBozorgi 9 500 23-12-2023, 11:27 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 23-05-2025، 03:15 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.