04-06-2025, 08:29 PM 
		
	
	
		مدیریت رخدادها در ServiceNow وظیفه ثبت، پیگیری و حل سریع مشکلات و اختلالات در سرویسهای IT را دارد تا کمترین تأثیر روی کسبوکار گذاشته شود.
	
	
	
	
	
| 
					سوال۲ خدمات فناوری itsm service now
				 | 
|  | 
| پیامهای داخل این موضوع | 
| سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط Mohammadamin - 25-05-2025, 02:52 PM RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط o.karvandi - 26-05-2025, 05:36 PM RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط morteza azizi - 01-06-2025, 12:03 PM RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط Mansour yaghooby - 02-06-2025, 05:08 PM RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط AminAzartash - 04-06-2025, 08:29 PM RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط davarzani - 05-06-2025, 11:17 PM RE: سوال۲ خدمات فناوری itsm service now - توسط davood.kogir chegini - 06-06-2025, 02:16 AM |