03-06-2025, 02:23 PM
[list=1]
[*]بانک پاسارگاد در سال ۱۳۸۳ تأسیس شد.
[*]شرکتهای زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد شامل:
[list]
[*]شرکت سرمایهگذاری پاسارگاد
[*]شرکت بیمه پاسارگاد
[*]شرکتهای تامین مالی و لیزینگ
[*]شرکتهای خدماتی و فناوری اطلاعات وابسته به گروه
[/list]
[*]ITSM در گروه مالی پاسارگاد به معنای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است که با هدف بهبود کیفیت خدمات IT، افزایش کارایی، و اطمینان از پاسخگویی به نیازهای سازمانی و مشتریان اجرا میشود.
[*]ابزارهای مورد استفاده در پیادهسازی ITSM در گروه مالی پاسارگاد معمولاً شامل نرمافزارهای مدیریت سرویس مانند:
[list]
[*]ServiceNow
[*]Jira Service Management
[*]نرمافزارهای داخلی و سفارشیسازی شده بر پایه ITIL
[/list]
[/list]
[*]بانک پاسارگاد در سال ۱۳۸۳ تأسیس شد.
[*]شرکتهای زیرمجموعه گروه مالی پاسارگاد شامل:
[list]
[*]شرکت سرمایهگذاری پاسارگاد
[*]شرکت بیمه پاسارگاد
[*]شرکتهای تامین مالی و لیزینگ
[*]شرکتهای خدماتی و فناوری اطلاعات وابسته به گروه
[/list]
[*]ITSM در گروه مالی پاسارگاد به معنای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات است که با هدف بهبود کیفیت خدمات IT، افزایش کارایی، و اطمینان از پاسخگویی به نیازهای سازمانی و مشتریان اجرا میشود.
[*]ابزارهای مورد استفاده در پیادهسازی ITSM در گروه مالی پاسارگاد معمولاً شامل نرمافزارهای مدیریت سرویس مانند:
[list]
[*]ServiceNow
[*]Jira Service Management
[*]نرمافزارهای داخلی و سفارشیسازی شده بر پایه ITIL
[/list]
[/list]