02-06-2025, 05:08 PM 
(آخرین ویرایش: 02-06-2025, 05:09 PM،  توسط Mansour yaghooby.)
		
	
	
		مدیریت رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد.
رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد.
	
	
	
	
رخدادها در ServiceNow به سازمانها کمک میکند تا مشکلات و اختلالات IT را بهطور خودکار شناسایی، ثبت، دستهبندی و حل کنند. این سیستم با گردشکارهای دیجیتال و یادگیری ماشین، فرآیند مدیریت رخدادها را بهینهسازی کرده و زمان بازیابی سرویسها را کاهش میدهد.

 
 

 
