26-05-2025, 11:49 PM
(18-05-2025, 10:24 PM)o.karvandi نوشته است: 1- انواع الگوریتمهای یادگیری ماشین در لینکدین که برای تحلیل دادهها و ارائه خدمات استفاده میکند را نام ببرید؟
2- چند مورد از جنبههای اصلی نوآوری در خدماتلینکدین را نام ببرید.
3- در مدل کسب و کار لینکدین، این شرکت چند بخش مشتری دارد توضیح دهید.
4-ویژگیهای چارچوب ITIL در لینکدین را توضیح دهید.
1. مدل های رگرسیون و طبقه بندی _ الگوریتم های سیستم توصیه گر _ پردازش زبان طبیعی NLP _ خوشه بندی.
2. چارچوب های ITSM در لینکدین _ مانیتورینگ پیشرفته _ مدیریت حوادث _ اتوماسیون فرآیندها _ تحلیل داده ها و یادگیری ماشین _ تضمین تجربه کاربری _ نوآوری در خدمات.
3. لینکدین تحت چهار بخشمشتری عمل میکند
۱. حرفهایها (کاربران): اولین مورد شامل کاربران اینترنت است که میتوانند به صورت آنلاین بهسایت آن دسترسی داشته باشند و پروفایل
هایخود را ایجاد کنند.
۲. استخدام کنندگان: که به دنبال افرادی هستند که بیشترین پتانسیل، نوید و استعداد را نشان میدهند.
۳. تبلیغ کنندگان و بازاریابان: که مسئولیت رسیدن به تصمیم گیرندگان ارشد و همچنین مخاطبان ثروتمند را برعهده دارند.
۴. توسعه دهندگان شخص ثالث: درنهایت، یک جامعه توسعه دهنده وجود دارد که علاقه مند به توسعه و استقرار ابزارهای نرم افزاری با استفاده
از API های LinkedIn است.
4. زنجیره ارزش خدمات (Service Value Chain): این مفهوم به ایجاد، ارائه و بهبود مستمر خدمات کمک میکند.
اصول راهنما (Guiding Principles): این اصول به سازمان ها کمک میکنند تا تصمیمات بهتری بگیرند و فرآیندها را بهینه کنند.
مدل چهاربعدی (Four Dimensions Model): این مدل به بررسی جنبههای مختلف سازمان، فناوری، شرکا و فرآیندها میپردازد.