21-12-2023, 10:03 PM
ثبت شکایت توسط کانال های ارتباطی توسط مشتری: ارسال پیامک به شماره 10001544 یا 50001544 یا 90001544، مراجعه حضوری به شرکت یا نمایشگاه ها،یا تماس با شماره 1544، ارسال نامه، ارسال ایمیل به آدرس info@asiatech.ir، یا مراجعه به قسمت ثبت شکایات در پنل کاربری ecare.asiatech.ir، یا مراجعه به قسمت ثبت شکایات در وب سایت آسیاتک، یا ارسال فکس. سپس توسط واحد ارتباط با مشتریان، با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی از وی اخذ می شود. اگر شکایت قابل قبول نبود، به مشتری اطلاع رسانی می شود و به او توضیحات لازم داده می شود و از مشتری تشکر می شود. اگر شکایت قابل قبول بود، توسط واحد ارتباط با مشتریان، جهت شیوه و مدت زمان لازم برای رفع شکایت به مشتری پاسخ داده می شود.