تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو

امتیاز موضوع:
  • 1 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت خطی
ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو
morteza kolouri آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 27
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#9
11-12-2023, 12:46 PM (آخرین ویرایش: 11-12-2023, 12:56 PM، توسط morteza kolouri.)
یز خدمت مشتری ایران خودرو یکی از مهم ترین خدمات آنلاینی است که این شرکت خودروسازی جهت استفاده مشتریان خود ارائه داده است. شرکت ایران خودرو در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین شرکت خودروسازی داخل کشور فعالیت داشته و اقدام به تولید و توزیع خودرو در میان مشتریان می کند. در گذشته افراد برای خرید خودرو از این شرکت باید به صورت حضوری به نمایندگی ها مراجعه کرده و درخواست شان را ثبت می کردند. در ادامه برای سایر مراحل مانند واریز وجه، انتخاب نوع و رنگ خودرو هم مجددا نیاز به مراجعه حضوری وجود داشت. اما اکنون با ایجاد سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو بسیاری از این مشکلات برطرف شده تا مراجعات حضوری به حداقل برسد. به این ترتیب، علاقه مندان به خرید خودروهای این شرکت می توانند به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق همین سامانه درخواست خریدشان را ثبت کنند. سپس امکان انجام پیگیری های لازم تا مرحله دریافت خودرو در این سایت برای کاربر فراهم است.

با توجه به این موضوع، آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از خدمات این شرکت و خرید محصولات آن دارند، باید با میز خدمت مشتریان ایران خودرو آشنایی کامل داشته و در صورت نیاز از ان استفاده کنند. دقت داشته باشید که برای استفاده از این سامانه نیاز به ثبت نام در آن وجود دارد. پس اگر تمایل به استفاده از خدمات اینترنتی مرتبط با شرکت ایران خودرو دارید، ابتدا نام نویسی تان را در سامانه میز خدمت مشتری انجام دهید. با توجه به این که سایت مذکور به تازگی ایجاد شده است، ممکن است برخی از کاربران شناخت زیادی از آن نداشته باشند. به همین دلیل، در این مطلب نحوه ورود به سایت میز خدمت به آدرس اینترنتی customer.ikco.ir را به صورت مفصل برای تان توضیح خواهیم داد. هم چنین روش نام نویسی در این سامانه را بیان می کنیم تا به راحتی نسبت به انجام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در آن اقدام نمایید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای این نسخه آن‌است که مشتریان دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند و تنها با یکبار مراجعه به وب‌سایت ایساکو می‌توانند بسیار ساده و ظرف چند ثانیه آیکون اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی همراه خود اضافه کرده و با کیفیت و سرعت مناسب، از سرویس‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به راحتی بهره‌مند شوند

خلافی رایگان، استعلام گارانتی، قیمت قطعات یدکی، امدادخودرو، نوبت‌ دهی نمایندگی، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیه ای و بسیاری خدمات خودرویی دیگر اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد

(02-12-2023, 06:30 PM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
۲_نحوه ی ثبت نام در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۳_مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۴_امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .

ج سوال 4 خلافی رایگان، استعلام گارانتی، قیمت قطعات یدکی، امدادخودرو، نوبت‌ دهی نمایندگی، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیه ای و بسیاری خدمات خودرویی دیگر اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد

(11-12-2023, 12:46 PM)morteza kolouri نوشته است: ج سوال 1 خدمت مشتری ایران خودرو یکی از مهم ترین خدمات آنلاینی است که این شرکت خودروسازی جهت استفاده مشتریان خود ارائه داده است. شرکت ایران خودرو در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین شرکت خودروسازی داخل کشور فعالیت داشته و اقدام به تولید و توزیع خودرو در میان مشتریان می کند. در گذشته افراد برای خرید خودرو از این شرکت باید به صورت حضوری به نمایندگی ها مراجعه کرده و درخواست شان را ثبت می کردند. در ادامه برای سایر مراحل مانند واریز وجه، انتخاب نوع و رنگ خودرو هم مجددا نیاز به مراجعه حضوری وجود داشت. اما اکنون با ایجاد سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو بسیاری از این مشکلات برطرف شده تا مراجعات حضوری به حداقل برسد. به این ترتیب، علاقه مندان به خرید خودروهای این شرکت می توانند به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق همین سامانه درخواست خریدشان را ثبت کنند. سپس امکان انجام پیگیری های لازم تا مرحله دریافت خودرو در این سایت برای کاربر فراهم است.

با توجه به این موضوع، آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از خدمات این شرکت و خرید محصولات آن دارند، باید با میز خدمت مشتریان ایران خودرو آشنایی کامل داشته و در صورت نیاز از ان استفاده کنند. دقت داشته باشید که برای استفاده از این سامانه نیاز به ثبت نام در آن وجود دارد. پس اگر تمایل به استفاده از خدمات اینترنتی مرتبط با شرکت ایران خودرو دارید، ابتدا نام نویسی تان را در سامانه میز خدمت مشتری انجام دهید. با توجه به این که سایت مذکور به تازگی ایجاد شده است، ممکن است برخی از کاربران شناخت زیادی از آن نداشته باشند. به همین دلیل، در این مطلب نحوه ورود به سایت میز خدمت به آدرس اینترنتی customer.ikco.ir را به صورت مفصل برای تان توضیح خواهیم داد. هم چنین روش نام نویسی در این سامانه را بیان می کنیم تا به راحتی نسبت به انجام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در آن اقدام نمایید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای این نسخه آن‌است که مشتریان دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند و تنها با یکبار مراجعه به وب‌سایت ایساکو می‌توانند بسیار ساده و ظرف چند ثانیه آیکون اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی همراه خود اضافه کرده و با کیفیت و سرعت مناسب، از سرویس‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به راحتی بهره‌مند شوند

خلافی رایگان، استعلام گارانتی، قیمت قطعات یدکی، امدادخودرو، نوبت‌ دهی نمایندگی، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیه ای و بسیاری خدمات خودرویی دیگر اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد

(02-12-2023, 06:30 PM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
۲_نحوه ی ثبت نام در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۳_مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۴_امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .

ج سوال 4 خلافی رایگان، استعلام گارانتی، قیمت قطعات یدکی، امدادخودرو، نوبت‌ دهی نمایندگی، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیه ای و بسیاری خدمات خودرویی دیگر اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


پیام‌های داخل این موضوع
ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط Amirreza alavi - 02-12-2023, 06:30 PM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط nadianazari - 03-12-2023, 12:13 AM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط seyed zahramiremadi - 04-12-2023, 11:49 PM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط Mohsen khazaei - 05-12-2023, 04:13 PM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط nadianazari - 05-12-2023, 09:42 PM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط Ali Khodadadi - 06-12-2023, 11:29 AM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط علی وحدتی - 10-12-2023, 03:35 PM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط nadianazari - 11-12-2023, 01:43 AM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط morteza kolouri - 11-12-2023, 12:46 PM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط MaryamBozorgi - 17-12-2023, 02:56 AM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط aminkhedri1 - 19-12-2023, 11:07 PM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط Amir Hosseininezhad - 21-12-2023, 11:23 PM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط Hassan - 22-12-2023, 06:05 AM
RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - توسط keshavarz9399 - 23-12-2023, 02:03 PM

موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال دوم شرکت ارتباطات سیارهمراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 4 508 28-12-2023, 01:35 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا seyed zahramiremadi 12 1,004 24-12-2023, 12:21 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 931 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 749 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 853 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 901 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت MaryamBozorgi 9 778 23-12-2023, 11:27 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت MaryamBozorgi 9 746 23-12-2023, 11:26 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 358 23-12-2023, 11:20 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 340 23-12-2023, 11:19 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 21-07-2025، 03:59 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.