06-12-2023, 11:29 AM
(آخرین ویرایش: 06-12-2023, 11:38 AM، توسط Ali Khodadadi.)
(02-12-2023, 06:30 PM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
۲_نحوه ی ثبت نام در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۳_مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۴_امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۱. به دلیل گسترش اینترنت بسیاری از خدمات هم اینترنتی شده اند شرکت ایران خودرو هم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان در جهت کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتری ایران خودرو را راه اندازی کرده است که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان این سایت را ه اندازی شده و به عنوان میز خدمت مشتری ایران خودرو نام گرفته است .
۲. برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی است شماری موبایل و کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنیم
۳. از مزایای ایساکو می توان به دسته بندیهای مختلف ،امکان جستجو ،استعلام خلافی خودرو ، استعلام قیمت ، نمایش نمایندگی ها و ... اشاره کرد
۴. نمایش مراکز خدمات نمایندگی نزدیک محل
سرویس در محل بدون مراجعه حضوری به نمایندگی
امکان اضافه کردن بیش از یک خودرو به اپلیکیشن
اپلیکیشن سازگار برای خدمت رسانی به افراد ناشنوا