منظورگسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونبک جلب رضایت هرچه بشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نماینمگی های شرکت را برای مشتریان اسان کرره بود.
منظور از گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونبک جلب رضایت هرچه بشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نماینمگی های شرکت را برای مشتریان اسان کرره بود.
(06-12-2023, 07:15 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟
اهداف و برنامه ها
برنامه های بلند مدت و اهداف کلان شرکت همراه خودرو سایپا به عنوان یک شرکت قدرتمند در حوزه توزیع قطعات یدکی، همسو با اهداف استراتژیک و کلان گروه در سال 1400 به شرح ذیل استقرار یافته تنظیم ، تداوم و تحقق آن در اولویت برنامه های مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفته است :
توسعه سبد محصولات در پلتفرم های متنوع داخلی و خارجی
توسعه فروش از طریق ورود به بازارهای جدید خارج از شبکه توزیع گروه
ورود به حوزه بازرگانی خارجی
ارتقای کیفیت محصولات و خدمات
تمرکز بر ارتقای رضایت مشتریان و ذینفعان
حمایت از تولید کنندگان و تامین کنندگان داخلی
درك و پاسخگويي به موقع نيازها و انتظارات مشتريان جهت ايجاد ارزش پايدار
همکاری با شرکای تجاری موفق و بهره گیری از دانش و فناوری نوین در حوزه فروش قطعات یدکی برند دوم خودرو سازی سایپا
حفظ سرمایه های انسانی، ارتقاء انگيزه، دانش و توانمنديهاي كاركنان و افزايش مشاركت و نوآوري
پايبندي به اصول مديريت دانش، تفکرات استراتژیک و فرآيندگرائی
كاهش هزينهها و اتلافها در كليه فرآيندها و توسعه زيرساختهاي سخت افزاري و نرم افزاري
پایبندی به حفظ محیط زیست از طریق سه اصل بازیافت، استفاده مجدد و کاهش مصرف منابع
وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راهاندازی شد.
گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک و جلب هرچه بیشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نمایندگی های شرکت را برای مشتریان آسان کرده بود
به منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرو، ترغيب مشتريان به استفاده از خدمات الكترونيك و همچنين ايجاد يك تجربه عالی در راستای جلب رضايت هرچه بيشتر مشتريان گروه خودروسازی سايپا پايه گذاری شده است
وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راهاندازی شد.
وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راهاندازی شد.
گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک
و ایجاد تجربه عالی در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان گروه خودرو سازی سایپا پایه گذاری شده است