تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا

صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا
seyed zahramiremadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 86
موضوع‌ها: 7
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#1
06-12-2023, 07:15 PM
3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
07-12-2023, 01:48 PM
(06-12-2023, 07:15 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟

منظورگسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونبک جلب رضایت هرچه بشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نماینمگی های شرکت را برای مشتریان اسان کرره بود.
ارسال‌ها
پاسخ
علی وحدتی آفلاین
A.Vahdati
***
ارسال‌ها: 116
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2021
اعتبار: 0
#3
10-12-2023, 03:30 PM
منظور از گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونبک جلب رضایت هرچه بشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نماینمگی های شرکت را برای مشتریان اسان کرره بود.
ارسال‌ها
پاسخ
morteza kolouri آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 27
موضوع‌ها: 6
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#4
11-12-2023, 01:03 PM
(06-12-2023, 07:15 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟
اهداف و برنامه ها
برنامه های بلند مدت و اهداف کلان شرکت همراه خودرو سایپا به عنوان یک شرکت قدرتمند در حوزه توزیع قطعات یدکی، همسو با اهداف استراتژیک و کلان گروه در سال 1400 به شرح ذیل استقرار یافته تنظیم ، تداوم و تحقق آن در اولویت برنامه های مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفته است :

توسعه سبد محصولات در پلتفرم‌ های متنوع داخلی و خارجی
توسعه فروش از طریق ورود به بازارهای جدید خارج از شبکه توزیع گروه
ورود به حوزه بازرگانی خارجی 
ارتقای کیفیت محصولات و خدمات 
تمرکز بر ارتقای رضایت مشتریان و ذینفعان
حمایت از تولید کنندگان و تامین کنندگان داخلی
درك و پاسخگويي به موقع نيازها و انتظارات مشتريان جهت ايجاد ارزش پايدار
همکاری با شرکای تجاری موفق و بهره گیری از  دانش و فناوری نوین در حوزه فروش قطعات یدکی برند دوم خودرو سازی سایپا
حفظ سرمایه های انسانی، ارتقاء انگيزه، دانش و توانمندي­هاي كاركنان و افزايش مشاركت و نوآوري
پايبندي به اصول مديريت دانش، تفکرات استراتژیک و فرآيندگرائی
كاهش هزينه­ها و اتلافها در كليه فرآيندها و توسعه زيرساختهاي سخت افزاري و نرم افزاري
پایبندی به حفظ محیط زیست از طریق سه اصل بازیافت، استفاده مجدد و کاهش مصرف منابع
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen khazaei آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 169
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#5
12-12-2023, 07:11 PM
وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راه‌اندازی شد.
ارسال‌ها
پاسخ
MaryamBozorgi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 119
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
17-12-2023, 02:45 AM
گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک و جلب هرچه بیشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نمایندگی های شرکت را برای مشتریان آسان کرده بود
ارسال‌ها
پاسخ
mohsenboostani آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 135
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
18-12-2023, 05:38 PM
به منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرو، ترغيب مشتريان به استفاده از خدمات الكترونيك و همچنين ايجاد يك تجربه عالی در راستای جلب رضايت هرچه بيشتر مشتريان گروه خودروسازی سايپا پايه گذاری شده است
ارسال‌ها
پاسخ
aminkhedri1 آفلاین
عضو فعال
****
ارسال‌ها: 263
موضوع‌ها: 44
تاریخ عضویت: Apr 2022
اعتبار: 0
#8
19-12-2023, 10:55 PM
وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راه‌اندازی شد.
ارسال‌ها
پاسخ
محمود محمدی آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 114
موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#9
19-12-2023, 11:02 PM
وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راه‌اندازی شد.
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#10
20-12-2023, 12:54 AM
گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک 
و ایجاد تجربه عالی در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان گروه خودرو سازی سایپا پایه گذاری شده است
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): 1 2 بعدی »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا seyed zahramiremadi 12 687 24-12-2023, 12:21 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 612 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 489 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 536 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 570 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت MaryamBozorgi 9 514 23-12-2023, 11:27 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت MaryamBozorgi 9 457 23-12-2023, 11:26 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 231 23-12-2023, 11:20 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 227 23-12-2023, 11:19 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  اپلیکیشن مایکت مدیریت ارتباط با مشتری MaryamBozorgi 6 350 23-12-2023, 05:17 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 25-05-2025، 08:50 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.