تماس رایگان با شماره ۹۰۰۰۰۰۰۰ سپس برای خرید adsl عدد ۱ ، خرید وایرلس عدد ۲ ،و ..... سپس مشتری با کارشناس صحبت کرده و سپس ارائه پاسخ به مشتری و اطلاعات برای شیوه و مدت زمان لازم خرید ، اعزام نیروی فنی به منزل مشتری ،و نصب
(19-12-2023, 07:59 AM)Amir Hosseininezhad نوشته است: CRM نحوه خرید مشتریان خانگی و سازمانی در آسیاتک را به طور خلاصه در 5 خط توضیح دهید.
تماس رایگان با شماره ۹۰۰۰۰۰۰۰ سپس برای خرید adsl عدد ۱ ، خرید وایرلس عدد ۲ ،و ..... سپس مشتری با کارشناس صحبت کرده و سپس ارائه پاسخ به مشتری و اطلاعات برای شیوه و مدت زمان لازم خرید ، اعزام نیروی فنی به منزل مشتری ،و نصب
تماس رایگان با شماره ۹۰۰۰۰۰۰۰ سپس برای خرید adsl عدد ۱ ، خرید وایرلس عدد ۲ ،و ..... سپس مشتری با کارشناس صحبت کرده و سپس ارائه پاسخ به مشتری و اطلاعات برای شیوه و مدت زمان لازم خرید ، اعزام نیروی فنی به منزل مشتری ،و نصب
با مراجعه به آدرس ecare.asiatech.ir از قسمت ثبت نام کاربران جديد جهت ثبت نام سرويس اقدام نماييد و یا اینکه با تلفن ۱۵۴۴ بخش فروش و یا با عاملین فروش مجاز شرکت تماس بگیرید.
با توجه به نمودار سی ار ام در این زمینه ابتدا تماس رایگان با شماره ۹۰۰۰۰۰۰۰
سپس برای خرید adsl عدد ۱ ،
خرید وایرلس عدد ۲ ،
و ..... سپس مشتری با کارشناس صحبت کرده و سپس ارائه پاسخ به مشتری و اطلاعات برای شیوه و مدت زمان لازم خرید ، اعزام نیروی فنی به منزل مشتری ،و نصب
نحوه خرید مشتریان خانگی و سازمانی در آسیاتک: تماس رایگان با شماره 90000000 و زدن کلید3 برای خرید سرویس جدید. سپس برای خرید خدمت یا اینترنت مربوطه، کلید مربوطه زده شود. سپس مشتری با کارشناس مربوطه هر بخش صحبت می کند و سوالات خود را می پرسد. اگر مشتری قصد ادامه تکمیل فرایند خرید را داشت، ارائه پاسخ به مشتری و توضیح شیوه و مدت زمان لازم برای خرید و نصب اینترنت و تجهیزات آن صورت می گیرد. سپس اعزام نیروی فنی و متخصص به منزل مشتری برای نصب تجهیزات و Config مناسب اینترنت صورت می گیرد. سپس، تماس با مشتری مبنی بر این که آیا نصب تجهیزات و Config اینترنت به درستی انجام شده است و مشتری از اینترنت خود راضی است؟
يا همان (Asymmetric Digital Subscriber Line) فناوری است كه برای برقراری اینترنت پرسرعت و بدون قطعی، طراحی و در اختيار كاربران خانگی و اداری قرار گرفته است. با بهرهگيری از اين فناوری كاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از يک خط تلفن، به صورت دائم و با سرعتی بالا به اينترنت متصل شوند. خدمات اینترنت پرسرعت آسیاتک، در کلیه مناطق مخابراتی ۳۱ استان کشور با بهترین کیفیت و سرعت ارائه میشود و افتخار میکنیم که با بیش از ۱۸ سال تجربه و بهرهگیری از بهروزترین تجهیزات و فناوریها و پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، دارای بیشترین رضایت مشترکین در حوزه اینترنت پرسرعت خانگی هستیم.
در توضیح +ADSL2 باید اشاره کرده که در این فناوری از فضای خالی سيمهای مسی تلفن استفاده میشود. بدين ترتيب كه سيم مسی تلفن همانند لوله است كه هنگام استفاده از تلفن برای مكالمههای صوتی، تنها قسمت اندكی از فضای آن به كار گرفته میشود، درنتیجه به سادگی می توان از فضای خالی آن برای انتقال دادهها بهره گرفت. همچنین در این فناوری كاربران نيازی به استفاده از تجهيزات خاص و پيچيده ندارند و تنها با يک مودم ADSL و يک تفكيکكننده (splitter) می توانند به سادگی از آن استفاده کنند.