21-12-2023, 11:31 PM
قابلیت گزارش دهی یکی از ارزشمندترین ویژگیهای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که نمای کلی از عملکرد تجاری را ارائه میدهد. گزارش های CRM به اشکال مختلف ارائه میشود و توسط همه ذینفعان (تیم فروش، بازاریابی، سرمایه گذاران و غیره) استفاده میشود.
گزارشات نرم افزار CRM به مشاغل کمک میکند تا پیشرفت خود را در جهت اهداف خود پیگیری کنند، مشکلات را سریع تشخیص دهند، کارآمدتر عمل کنند و هوشمندانه بفروشند. گزارش کاریز فروش، عملکرد فروش، پیشبینی فروش، فعالیتها، گزارش پروندهها و گزارشهای سودآوری مهمترین موارد هستند
گزارشات نرم افزار CRM به مشاغل کمک میکند تا پیشرفت خود را در جهت اهداف خود پیگیری کنند، مشکلات را سریع تشخیص دهند، کارآمدتر عمل کنند و هوشمندانه بفروشند. گزارش کاریز فروش، عملکرد فروش، پیشبینی فروش، فعالیتها، گزارش پروندهها و گزارشهای سودآوری مهمترین موارد هستند