تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4 بعدی »

CRM در موسسات آموزشی(سوال 1)

صفحه‌ها (2): « قبلی 1 2
امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
CRM در موسسات آموزشی(سوال 1)
Mohsen khazaei آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 169
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#11
21-12-2023, 11:34 PM
بهبود کیفیت آموزش با راه‌اندازی نرم افزار CRM برای آموزشگاه ها و موسسات

استفاده از نرم افزار CRM برای آموزشگاه ها می‌تواند در بهبود کیفیت آموزش و بهترین استفاده از منابع موجود کمک کند. برای مثال، با استفاده از نرم افزار CRM، می‌توانید مشتریان خود را به طور جداگانه به شکل دقیق‌تری دنبال کنید و با تحلیل داده‌های جمع‌آوری شده از آن‌ها، به بهترین راهکارها برای بهبود آموزش برسید. همچنین، با استفاده از نرم افزار CRM، می‌توانید به طور دقیق‌تری رفتارها و نیازهای دانش‌آموزان خود را بررسی کنید و خدمات آموزشی غنی‌تری به آن‌ها ارائه دهید.

حال که با هدف و غایت نرم افزار CRM برای آموزشگاه ها و موسسات آموزشی آشنا شدیم، به معرفی برخی از مزایای استفاده از نرم افزار CRM در این مراکز می‌پردازیم.

مدیریت اطلاعات دانش‌آموزان به کمک نرم افزار CRM

با استفاده از نرم افزار CRM، می‌توان به راحتی اطلاعات دانش‌آموزان و دانشجوها را ثبت کرده و بهبود داد. برای مثال، می‌توان برای هر دانش‌آموز یک صفحه اختصاصی ایجاد کرد و در آن، اطلاعات شخصی، پیشینه تحصیلی، مهارت‌های فردی و سایر اطلاعات مربوط به او را ثبت کرد. در ادامه، می‌توان با استفاده از این اطلاعات، بهبود کیفیت آموزش داده شده به دانش‌آموزان را نیز مدیریت کرد.
ارسال‌ها
پاسخ
mohammadrezaa13977@Gmail.com آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 31
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#12
22-12-2023, 05:24 AM
۱. مدیریت داده های مشتری
۲. مدیریت تیم
۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه
۳. اتوماسیون
۵. داشبورد یا میز کار
۶. حذف خطا
۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر
وب سایت ارسال‌ها
پاسخ
Hassan آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 67
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#13
22-12-2023, 05:31 AM
مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »
صفحه‌ها (2): « قبلی 1 2


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال سوم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 11 1,042 28-12-2023, 01:43 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 9 805 28-12-2023, 01:41 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال دوم شرکت ارتباطات سیارهمراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 4 502 28-12-2023, 01:35 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال چهارم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 9 745 24-12-2023, 12:27 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 905 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 737 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 813 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 869 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 6 647 23-12-2023, 11:23 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 353 23-12-2023, 11:20 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 19-07-2025، 01:20 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.