(25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟
یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد.
یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد.
از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیشبینیکننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواستها را کاهش میدهد. همچنین، با بهینهسازی گردشکارها، بهرهوری سازمانها را افزایش داده و هزینههای عملیاتی را کاهش میدهد.