تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › مدیریت خدمات فناوری اطلاعات - پنجشنبه ها -ساعت 11 تا 14 v
« قبلی 1 2 3 بعدی »

سوال ۴ itsm service now

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوال ۴ itsm service now
Mohammadamin آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 72
موضوع‌ها: 34
تاریخ عضویت: Dec 2022
اعتبار: 0
#1
25-05-2025, 03:04 PM
یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟
ارسال‌ها
پاسخ
o.karvandi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 178
موضوع‌ها: 21
تاریخ عضویت: Mar 2022
اعتبار: 0
#2
26-05-2025, 05:42 PM
(25-05-2025, 03:04 PM)Mohammadamin نوشته است: یکی از مزایای استفاده از هوش مصنوعی در ServiceNow چیست؟

یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیش‌بینی‌کننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواست‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین، با بهینه‌سازی گردش‌کارها، بهره‌وری سازمان‌ها را افزایش داده و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
morteza azizi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 111
موضوع‌ها: 4
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#3
31-05-2025, 07:42 PM
یکی از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیش‌بینی‌کننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواست‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین، با بهینه‌سازی گردش‌کارها، بهره‌وری سازمان‌ها را افزایش داده و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
Mansour yaghooby آنلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 157
موضوع‌ها: 39
تاریخ عضویت: Oct 2022
اعتبار: 0
#4
02-06-2025, 05:17 PM
از مزایای مهم هوش مصنوعی در ServiceNow، اتوماسیون فرآیندهای IT است. این فناوری با استفاده از یادگیری ماشین و هوش پیش‌بینی‌کننده، مشکلات را قبل از وقوع شناسایی کرده و زمان پاسخگویی به درخواست‌ها را کاهش می‌دهد. همچنین، با بهینه‌سازی گردش‌کارها، بهره‌وری سازمان‌ها را افزایش داده و هزینه‌های عملیاتی را کاهش می‌دهد.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال ۱ شرکت آپ -مصطفی قربانپور Mostafa 6 66 24 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: Mansour yaghooby
  سوال ۲ شرکت آپ-مصطفی قربانپور Mostafa 6 89 25 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: Mansour yaghooby
  سوال ۴ شرکت آپ - مصطفی قربانپور Mostafa 6 63 27 دقیقه‌ی پیش
آخرین ارسال: Mansour yaghooby
  سوال چهار مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 8 131 5 ساعت پیش
آخرین ارسال: Hooman homapour
  سوال سه مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 7 118 5 ساعت پیش
آخرین ارسال: Hooman homapour
  سوال دو مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 7 113 5 ساعت پیش
آخرین ارسال: Hooman homapour
  سوال یک مدیریت خدمات IT شرکت بورس حسن احمد نیا شلمانی Ahmadnia 8 134 5 ساعت پیش
آخرین ارسال: Hooman homapour
  سوال 1 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 8 126 5 ساعت پیش
آخرین ارسال: Hooman homapour
  سوال 2 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 8 126 5 ساعت پیش
آخرین ارسال: Hooman homapour
  سوال 3 مدیریت خدمات IT شرکت فناپ حمیدرضا داورزنی davarzani 7 106 5 ساعت پیش
آخرین ارسال: Hooman homapour

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 04-06-2025، 07:30 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.