تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه پیام نور › درس کسب و کار نوپا - بهار 1404
امیرمحمدشیرازی فصل پنج بخش دوم

امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امتیازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
امیرمحمدشیرازی فصل پنج بخش دوم
amirshirazi آفلاین
عضو جوان
**
ارسال‌ها: 1
موضوع‌ها: 1
تاریخ عضویت: May 2025
اعتبار: 0
#1
18-05-2025, 06:04 PM (آخرین ویرایش: 19-05-2025, 11:05 PM، توسط amirshirazi.)
۱.خط‌مشی استرداد چه نقشی در جلب اعتماد مشتریان و افزایش نرخ تبدیل در کسب‌وکارهای نوپا ایفا می‌کند؟

۲.کمیسیون تجارت فدرال (FTC) چگونه از حقوق مصرف‌کنندگان محافظت می‌کند؟

۳.چگونه یک خط‌مشی حمل‌ونقل شفاف و مشتری‌محور می‌تواند به افزایش رضایت مشتری باشد؟

۴.چگونه خط‌مشی شبکه‌های اجتماعی منسجم می‌تواند به مدیریت بحران‌های آنلاین و حفظ اعتبار برند یک توسعه کسب و کار نوپا کمک کند؟


فایل‌(های) پیوست شده
.pdf   (امیرمحمدشیرازی فصل پنجم (بخش دوم.pdf (اندازه: 470.3 KB / تعداد دفعات دریافت: 2)
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 20-07-2025، 01:21 AM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.