تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
  • سردر
  • جستجو
  • فهرست اعضا
  • سالنامه
  • راهنما
درود مهمان گرامی! ورود ثبت‌نام
ورود
نام کاربری:
گذرواژه‌:
گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟
 
تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum › پردیس فناوری کیش › دانشگاه جامع علمی و کاربردی › **مرکز علمی و کاربردی کوشا** › درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه v
« قبلی 1 2 3 4

سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد

امتیاز موضوع:
  • 2 رأی - میانگین امتیازات: 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
حالت موضوعی
سوال دوم آسیاتک،امیرحسینی نژاد
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#1
19-12-2023, 07:55 AM
با مراجعه به نمودار CRM ثبت شکایات آسیاتک، نحوه ثبت شکایات توسط مشتریان آسیاتک را به طور خلاصه در 5 خط توضیح دهید.
ارسال‌ها
پاسخ
nadianazari آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 188
موضوع‌ها: 13
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#2
20-12-2023, 02:50 AM
با مراجعه حضوری یا تماس و یا ارسال پیامک و یا ایمیل و یا فرستادن نامه و یا فکس شکایت مشتری ثبت می شود و سپس با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی گرفته شده و شکایت توسط واحد ارتباط با مشتریان پیگیری می شود
ارسال‌ها
پاسخ
Ali Khodadadi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 187
موضوع‌ها: 12
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#3
20-12-2023, 10:33 AM
(19-12-2023, 07:55 AM)Amir Hosseininezhad نوشته است: با مراجعه به نمودار CRM ثبت شکایات آسیاتک، نحوه ثبت شکایات توسط مشتریان آسیاتک را به طور خلاصه در 5 خط توضیح دهید.

با مراجعه حضوری یا تماس و یا ارسال پیامک و یا ایمیل و یا فرستادن نامه و یا فکس شکایت مشتری ثبت می شود و سپس با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی گرفته شده و شکایت توسط واحد ارتباط با مشتریان پیگیری می شود.
ارسال‌ها
پاسخ
محمود محمدی آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 114
موضوع‌ها: 8
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#4
20-12-2023, 01:27 PM
با مراجعه حضوری یا تماس و یا ارسال پیامک و یا ایمیل و یا فرستادن نامه و یا فکس شکایت مشتری ثبت می شود و سپس با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی گرفته شده و شکایت توسط واحد ارتباط با مشتریان پیگیری می شود.
ارسال‌ها
پاسخ
Hassan آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 67
موضوع‌ها: 5
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#5
20-12-2023, 03:42 PM
از طريق ارسال پيامك ، تماس تلفني ، ايميل ، فكس و يا مراجعه حضوري شكايات را مي توان ثبت نمود. پس از آن با مشتري تماس گرفته شده و اطلاعات تكميلي دريافت مي شود و از سوي واحد ارتباط با مشتريان شكايات پيگيري ميگردند.
ارسال‌ها
پاسخ
MaryamBozorgi آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 119
موضوع‌ها: 10
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#6
20-12-2023, 04:28 PM
با توجه به نمودار سی ار ام ثبت شکایات اسیاتک به اینصورت است که با مراجعه حضوری یا تماس و یا ارسال پیامک و یا ایمیل و یا فرستادن نامه و یا فکس شکایت مشتری ثبت می شود و سپس با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی گرفته شده و شکایت توسط واحد ارتباط با مشتریان پیگیری می شود.
ارسال‌ها
پاسخ
Amir Hosseininezhad آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 195
موضوع‌ها: 15
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#7
21-12-2023, 10:03 PM
ثبت شکایت توسط کانال های ارتباطی توسط مشتری: ارسال پیامک به شماره 10001544 یا 50001544 یا 90001544، مراجعه حضوری به شرکت یا نمایشگاه ها،یا تماس با شماره 1544، ارسال نامه، ارسال ایمیل به آدرس info@asiatech.ir، یا مراجعه به قسمت ثبت شکایات در پنل کاربری ecare.asiatech.ir، یا مراجعه به قسمت ثبت شکایات در وب سایت آسیاتک، یا ارسال فکس. سپس توسط واحد ارتباط با مشتریان، با مشتری تماس گرفته می شود و اطلاعات تکمیلی از وی اخذ می شود. اگر شکایت قابل قبول نبود، به مشتری اطلاع رسانی می شود و به او توضیحات لازم داده می شود و از مشتری تشکر می شود. اگر شکایت قابل قبول بود، توسط واحد ارتباط با مشتریان، جهت شیوه و مدت زمان لازم برای رفع شکایت به مشتری پاسخ داده می شود.
ارسال‌ها
پاسخ
Mohsen khazaei آفلاین
عضو عادی
***
ارسال‌ها: 169
موضوع‌ها: 9
تاریخ عضویت: Dec 2023
اعتبار: 0
#8
21-12-2023, 10:59 PM
عمده تخلفات در ۳حوزه

بر اساس آخرین آماری که از سازمان تنظیم مقررات موجود منتشر شده است:

اینترنت ثابت: شکایت‌های مربوط به حوزه اینترنت در پنج بخش پشتیبانی، مالی، مشکلات مربوط به قرارداد، کیفیت سرویس و عدم ارائه خدمات دسته‌بندی می‌شوند که بیشترین شکایت درباره این شرکتها به مشکلات قرارداد شامل عدم جمع‌آوری سرویس و کیفیت سرعت اینترنت پرسرعت اختصاص دارد.
اینترنت تلفن همراه: در حوزه اینترنت اپراتورهای تلفن همراه، بیشترین شکایت مشترکین از اپراتور همراه اول مربوط به بسته‌های اینترنتی و عدم اطلاع مشترکین از فعال‌سازی بسته، در اپراتور ایرانسل مربوط به کیفیت سرویس و سرعت پائین ارسال و دریافت دیتا و در اپراتور رایتل مربوط به بسته‌های اینترنتی و تفاوت حجم استفاده شده با هزینه در نظر گرفته شده، بوده است.

اپراتورهای تلفن همراه: بیشترین شکایت از اپراتورهای تلفن همراه درباره عدم آنتن‌دهی، قبض و صورتحساب بوده و در شرکت ایرانسل و رایتل نیز بیشترین شکایت درباره ترابردپذیری و عدم امکان برگشت به اپراتور قبلی ثبت شده است.

از چه تخلفاتی شکایت کنیم؟

همان گونه که اشاره شد تخلفات متنوعی موجود است که مشترکان با آن دست و پنجه نرم می کنند، در اینجا به چند مورد از تخلفات رایج اشاره و حق قانونی هر مشترک برای شکایت تبیین می شود.

عدم جمع‌آوری سرویس: مشترکان اینترنت َADSLمی توانند در صورت نارضایتی از خدمات، شرکت سرویس دهنده خود را تعویض کنند و از اپراتور دیگری خدمات دریافت کنند. لازمه این قضیه جمع آوری سرویس از خط تلفن مشترک از سوی شرکت فعلی است تا مشترک بتواند شرکت مورد پسند خود را بر خط تلفن خود جایگزین کند. اما این مسئله برای خیلی از مشترکان به این سادگی ها نیست چراکه برخی شرکتهای ADSL برای از دست نرفتن مشتری خود با ترفندهای مختلف خلف وعده و امروز و فردا می کنند و از خالی کردن خط مشتری طفره می روند و اسباب آزار مشترکان را فراهم می کنند.
ارسال‌ها
پاسخ
« قدیمی‌تر | جدیدتر »


موضوع‌های مشابه…
موضوع نویسنده پاسخ بازدید آخرین ارسال
  سوال سوم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 11 753 28-12-2023, 01:43 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال سوم مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 9 543 28-12-2023, 01:41 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال دوم شرکت ارتباطات سیارهمراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 4 342 28-12-2023, 01:35 PM
آخرین ارسال: اسد اله یارمحمدی
  سوال چهارم سازمان تامین اجتماعی m.iravani 9 513 24-12-2023, 12:27 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال چهارم اپلیکیشن ترب محمود محمدی 12 605 24-12-2023, 12:17 AM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 9 486 23-12-2023, 11:43 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال دوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 10 532 23-12-2023, 11:42 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم اپلیکیشن همراه من aminkhedri1 11 567 23-12-2023, 11:39 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو Hassan 6 429 23-12-2023, 11:23 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi
  سوال سوم شرکت ارتباطات سیار همراه اول mohammadrezaa13977@Gmail.com 2 229 23-12-2023, 11:20 PM
آخرین ارسال: Amirreza alavi

  • مشاهده‌ی نسخه‌ی قابل چاپ
پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان
  • تیم انجمن
  • صفحه‌ی تماس
  • تالار کیش تک / kishtech forum
  • بازگشت به بالا
  • بایگانی
  • نشانه‌گذاری تمامی انجمن‌ها به عنوان خوانده شده
  • پیوند سایتی RSS
زمان کنونی: 23-05-2025، 02:58 PM Persian Translation by MyBBIran.com - Ver: 6.5
Powered by MyBB, © 2002-2025 MyBB Group.