تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
ناخن - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5)
+--- موضوع: ناخن (/showthread.php?tid=81149)



ناخن - lavazemkhanegi - 10-01-2024

دکوراسیون. ناخن. تجهیزات جانبی: طرح. برداشت از حساب کاربرد: پرش به محتوا دکوراسیون ناخن های کوتاه سوالات مشاوره تجهیزات جانبی چگونه از خدمات ناخن کسب درآمد کنیم. طرح کسب و کار: کسب و کار ناخن A تا Z * محاسبات از داده های میانگین روسی استفاده می کنند اکستنشن ناخن یک روش مانیکور محبوب است که نه تنها به بهبود ظاهر ناخن‌ها، بلکه تغییر شکل، افزایش طول و حتی اصلاح برخی از عیوب قابل توجه کمک می‌کند. برای اکستنشن ناخن استفاده می شود تکنولوژی ها و مواد مختلفی (به عنوان مثال ژل یا اکریلیک) .
 استایلیست ها می گویند ناخن های کشیده همیشه مرتبط خواهند بود. مد از نظر طول، شکل و رنگ تغییر می کند، اما ناخن های زیبا و مرتب همیشه در ترند باقی می مانند. علاوه بر این، مانیکور به اصطلاح شلاک، که با استفاده از همان پوشش روی ناخن ها انجام می شود، در حال حاضر محبوبیت خاصی دارد.
 تمام مزایای لاک ناخن و ژل مدلینگ را دارد. این ابزار به ناخن ها استحکام بیشتری می بخشد، بسیار بادوام تر از لاک معمولی است و به راحتی پاک می شود. هنگام برداشتن شلاک، مانند اکستنشن، نیازی به آسیب به صفحه ناخن خود نیست. شلاک حاوی مواد شیمیایی مضر نیست، بنابراین مانیکور ساخته شده با آن باعث ایجاد حساسیت یا تحریک پوست نمی شود. رنگ بندی این پوشش به اندازه لاک های معمولی متنوع است و روش استفاده از آن به زمان زیادی نیاز ندارد.
 مانیکور و پدیکور با شلاک، مانند لاک معمولی ، می توانید آن را خودتان در خانه انجام دهید، اما برای این کار باید تجهیزات و مواد مصرفی اضافی بخرید، بنابراین بیشتر مردم ترجیح می دهند چنین خدماتی را از صنعتگرانی که از قبل همه چیز مورد نیاز خود را دارند، جستجو کنند. و عالی است. تجربه. آیا می توان بدون سرمایه گذاری کلان از خدمات کاشت ناخن و شلاک درآمد کسب کرد؟ به طور کلی سودآوری چنین کسب و کاری بسیار بالاست.
 
[font='Arial', sans-serif]آموزش کاشت ناخن[/font]
مواد مصرفی نسبتا ارزان هستند، اما خدمات مانیکور و پدیکور در سالن های زیبایی بسیار گران هستند. با این حال، اگر ارائه چنین خدماتی را نه تنها به عنوان یک درآمد اضافی، بلکه به عنوان یک تجارت تمام عیار در نظر بگیرید، به سرمایه اولیه نیاز خواهید داشت. انتخاب دوره های اکستنشن ناخن اول از همه، پول برای آموزش لازم خواهد بود. پیدا کردن کلاس های مانیکور، پدیکور و کاشت ناخن در شهر شما دشوار نخواهد بود.
انتخاب تقریباً بی پایان است. خدمات مشابهی توسط استودیوهای زیبایی مختلف، دوره‌های آموزشی در مراکز آموزشی حرفه‌ای، مراکز آموزشی، موسسات تصویری، آکادمی‌های زیبایی و سایر سازمان‌ها ارائه می‌شود که دارای سطوح مختلف آموزشی، دوره‌های آموزشی و طیف وسیعی از قیمت‌ها هستند.
 
 در انتخاب دوره های مانیکور و اکستنشن ناخن به چه نکاتی باید توجه کرد تا از اتلاف وقت و هزینه خود پشیمان نشوید؟ کارشناسان توصیه می کنند که شروع به جمع آوری نظرات مختلف از افرادی کنید که قبلاً چنین آموزش هایی را گذرانده اند. شما می توانید چنین بررسی هایی را در انجمن های محلی بیابید، جایی که مردم به طور فعال برداشت های خود را به اشتراک می گذارند، استادان و دوره های مختلف را ستایش و انتقاد می کنند.
 اعتماد کورکورانه به نقدها، چه خوب و چه بد، ارزشش را ندارد. نظرات در مورد یک سازمان می تواند کاملاً متضاد باشد. فراموش نکنید که بسیاری از شرکت ها فعالانه از اینترنت برای تبلیغ خود و خدمات خود یا حذف رقبا استفاده می کنند.
 
 بنابراین، بسیاری از بررسی ها ممکن است درست نباشند. با این حال، با مرور انجمن‌هایی مانند این، اطلاعاتی در مورد پیشنهادهایی که در بازار منطقه‌ای شما برای خدماتی که به آن‌ها علاقه دارید در دسترس است، دریافت خواهید کرد. پیدا کردن وب‌سایت‌های آنها با آدرس، شماره تلفن و اطلاعات مربوط به خدماتی که ارائه می‌دهند کار دشواری نخواهد بود. بسیاری از وب سایت ها برنامه های آموزشی ارائه می دهند.
 ارزش دیدن را دارند توجه ویژه . این برنامه باید شامل کلاس های تئوری در مورد مانیکور و پدیکور و همچنین تمرین باشد. بخش تئوری شامل مروری بر فناوری های مانیکور، اصول بهداشتی، پوست و فیزیولوژی ناخن است.
 
نظریه را نادیده نگیرید. برخی از دوره ها با افتخار خود را "کوتاه مدت" می نامند و به دانشجویان خود قول می دهند که تمام ترفندهای کاشت ناخن و مانیکور را در عرض چند روز و به مقدار بسیار کم یاد بگیرند. علاوه بر این، برنامه آنها فقط شامل تمرینات عملی بدون تئوری است. وعده های وسوسه انگیز را باور نکنید و سعی کنید پول خود را پس انداز کنید. پس از تکمیل چنین آموزشی، شما یک متخصص خوب نخواهید شد.
 
 ببینید چه کسانی در دوره های مورد علاقه شما آموزش می بینند، این استادان چه تحصیلات و تجربه ای دارند، آیا در مسابقات مختلف شرکت می کنند و با چه نتایجی، هر چند وقت یک بار مهارت خود را ارتقا می دهند؟ ایده های آماده برای کسب و کار شما این فقط در نگاه اول است، کاشت ناخن، مانیکور و پدیکور یک چیز ساده به نظر می رسد که می توان آن را در مدت کوتاهی یاد گرفت و برای لذت کار کرد. فناوری ها در زمینه زیبایی نسبت به سایر زمینه ها با سرعت بیشتری در حال توسعه هستند. علاوه بر این، تغییر مد نیز تأثیر خود را دارد.
 
یک متخصص خوب باید همیشه از آخرین روندها آگاه باشد و به طور مداوم کیفیت کار خود را بهبود بخشد. به هر حال، زمانی که خودتان شروع به ارائه چنین خدماتی می کنید، این در مورد شما نیز صدق می کند. صنعتگران خوب بخش قابل توجهی از سود آنها صرف آموزش و ارتقای مهارت های آنها می شود. مطمئن شوید که آیا هزینه مواد مصرفی در قیمت دوره لحاظ شده است یا اینکه باید هزینه آنها را جداگانه پرداخت کنید. در نهایت، تعداد افراد را در گروهی که در حال حاضر استخدام در آن در حال انجام است، مشخص کنید. هر چه تعداد شاگردان بیشتر باشد، استاد فرصت بیشتری برای توجه کافی به هر یک از آنها دارد. بر این اساس، کیفیت آموزش نیز تغییر می کند. تعداد بهینه افراد در یک گروه مطالعه - 6-8. استخدام کمتر برای برگزارکنندگان دوره بی‌سود است و برای دانشجویان ناخوشایندتر است.
 
همچنین ارزش بررسی این را دارد که مدرسه یا دوره های مورد نظر شما چند سال اجرا کرده است. هر چه طولانی تر بهتر، اگرچه این معیار هنوز تعیین کننده نیست. استادانی که دوره‌های خود را باز می‌کنند، اغلب جوان هستند، اما دائماً مهارت‌های خود را بهبود می‌بخشند، نسبت به «قدیمی‌ها» که برنامه را در پرواز و بدون تغییر به دلیل زمان، می‌خوانند، دانش بسیار بیشتری ارائه می‌دهند. اینکه آیا ارزش توجه به چیدمان و فضای داخلی کلاس هایی که آموزش در آن برگزار می شود یا خیر، تصمیم شماست. به احتمال زیاد، این معیار نمی تواند تعیین کننده باشد، زیرا به هیچ وجه نشان دهنده سطح تحصیلات نیست. اما یک کلاس با فضای داخلی مجلل در مرکز شهر چند هزار روبل دیگر به هزینه آموزش است. اما اینکه در پایان دوره چه مدرکی دریافت خواهید کرد مهمترین سوالی است که باید به آن علاقه مند شوید.
 
اگر می خواهید مانیکور را به صورت حرفه ای انجام دهید، فقط دوره هایی را انتخاب کنید که در آنها مدرک استاندارد دولتی (گواهی نامه یا گواهینامه) ارائه می شود. برخی از موسسات آموزش مداوم نیز پس از اتمام دوره های خود به فارغ التحصیلان خود فرصت های شغلی ارائه می دهند.
 
اگر عجله ندارید که فوراً "مطب خصوصی" خود را باز کنید، اما می خواهید ابتدا تجربه کسب کنید، به طوری که روی مشتریان خود آزمایش نکنید، بلکه تحت راهنمایی افراد بیشتری کار کنید. صنعتگر با تجربه . در نهایت، می توانید به عنوان الگو به موسسه آموزشی مورد علاقه خود بروید و خودتان ارزیابی کنید که معلمان چقدر به دانش آموزان خود آموزش می دهند. سالن مانیکور و پدیکور خود را افتتاح کنید ایده های آماده برای کسب و کار شما بنابراین، شما دوره ها را انتخاب کرده اید و دوره های آموزشی را گذرانده اید، مدرکی از فرم تعیین شده را دریافت کرده اید و حتی تجربه کاری در یک حرفه جدید دارید. اکنون می توانید به راه اندازی کسب و کار خود فکر کنید.
ابتدا در مورد رشته خود تصمیم بگیرید. بازار چنین خدماتی بیش از حد اشباع شده است. آموزش نسبتاً ارزان است، هیچ تجهیزات گران قیمتی مورد نیاز نیست، و تعداد افرادی که سعی در کسب درآمد از اکستنشن و مانیکور دارند هر سال در حال افزایش است. شما می توانید تنها یک ماده را در هر کار انتخاب و استفاده کنید. به عنوان مثال، اکریلیک. این ماده ارزان، پردازش آسان و همه کاره است. اما با این حال، استادی که بتواند با همه مواد به طور همزمان کار کند، ارجح تر است.
هر کدام از آنها مزایا و معایب خود را دارند. ناخن های ژل سطحی کاملا صاف را برای مدت طولانی حفظ می کنند، می درخشند و زرد نمی شوند. در طول فرآیند افزایش طول، ژل در هوا خشک نمی شود، به خوبی روی صفحه ناخن قرار می گیرد و به طور یکنواخت روی آن پخش می شود. ژل لاک زیر یک لامپ UV سفت می شود، بنابراین کار با آن نسبت به اکریلیک بیشتر طول می کشد. اما این ماده دارای معایبی نیز می باشد.
ساختار ژل شکننده تر از اکریلیک است. ژل را فقط به صورت مکانیکی می توانید از روی ناخن بردارید، یعنی با بریدن آن که منجر به نازک شدن ناخن می شود. هنگامی که ناخن ها اصلاح شدند، به طور کامل جایگزین می شوند. شما نمی توانید ناخن های ژلی را خودتان در خانه بردارید. بسته به اینکه از چه جهتی به آن نگاه کنید، این هم یک عیب و هم مزیت است: مشتری که به هر حال باید به تکنسین اکستنشن مراجعه کند تا ناخن‌های رشد کرده را تعمیر کند و دوباره پرداخت کند، یا تکنسینی که سود بیشتری کسب می‌کند. همان مشتری اکریلیک، بر خلاف ژل، کدرتر است و مات به جای براق است .
ناخن های اکریلیک به مرور زمان زرد می شوند. برای جلوگیری از این امر، در پایان عمل، یک ترکیب ویژه مبتنی بر ژل روی ناخن ها اعمال می شود. اکریلیک عالی است زیرا گزینه های بیشتری برای ایجاد طرح های مختلف ارائه می دهد. به عنوان مثال، تصاویر سه بعدی که در بین مشتریان بسیار محبوب هستند، فقط با این ماده ساخته می شوند. اکریلیک بسیار بادوام تر از ژل است، اما لاک اکریلیک را با مایع حاوی استون پاک نکنید، زیرا دومی اکریلیک را حل می کند. هنگام تثبیت ناخن های کشیده، اکریلیک با محلول خاصی حذف می شود، بنابراین نیازی به تماس با متخصص برای برداشتن آنها نیست.
 اما اکریلیک یک اشکال مهم دارد. اگر در ابتدا قصد دارید در خانه کار کنید یا فضایی را در سالن زیبایی اجاره کنید، باید در نظر داشته باشید که اکریلیک بوی بسیار قوی دارد. بعد از اینکه تصمیم گرفتید در کسب و کار خود تخصص داشته باشید یا نه، به این فکر کنید که از کجا مشتریان را دریافت خواهید کرد. سه گزینه برای کار وجود دارد: کار از خانه، اجاره فضایی در سالن یا باز کردن دفتر خود. ما امکان مراجعه به منزل مشتری را در نظر نمی گیریم، زیرا تجهیزات مورد نیاز برای ساخت و ساز بسیار سنگین است. علاوه بر این، برای راحتی کار، به مبلمان خاصی نیاز خواهید داشت که نمی توانید آنها را با خود ببرید. ایده های آماده برای کسب و کار شما به نظر می رسد اولین گزینه، کار از خانه (در خانه) جذاب ترین باشد.
استاد در خانه می نشیند، وقت خود را برای سفر به سالن و بازگشت تلف نمی کند، برای اجاره مکان هزینه ای نمی پردازد و تقریباً در هر زمان، حتی در نامناسب ترین زمان، می تواند از مشتریان پذیرایی کند. اما به یاد داشته باشید، کار از خانه غیرقانونی است. این نقض مستقیم قوانین و الزامات تقریباً تمام نهادهای نظارتی از جمله SES و آتش نشانی و همچنین شرکت های خدماتی (Energosbyt، Vodokanal، مسکن و خدمات عمومی) است.
آیا حاضرید ریسک کنید و غیرقانونی کار کنید؟ سپس باید با همسایگان خود دوست شوید. به سختی می توانید افزایش تعداد "مهمانان" خود و هدف آنها را از آنها پنهان کنید. همسایه‌هایی که در نزدیک‌ترین پله‌ها به شما هستند ممکن است آن را دوست نداشته باشند. بوی نامطبوع موادی که استفاده می کنید می تواند باعث ناخوشایندتر شود. پس از اولین شکایت آنها، باید ثابت کنید که در خانه به فعالیت های تجاری غیرقانونی نمی پردازید و هم خانه های خود را مسموم نمی کنید. اطمینان از رعایت استانداردهای استریلیت و بهداشت در خانه دشوار است.
 فراموش نکنید که به وسایل مخصوص ضدعفونی و پیش استریل کردن و همچنین دستگاه های استریل کننده برای مانیکور و پدیکور نیاز خواهید داشت. در نهایت، لازم نیست برای جذب مشتری به ترافیک زیاد و سود قابل توجه متکی باشید. مردم فقط اگر بخواهند در پول خود صرفه جویی کنند حاضرند به سراغ یک دستفروش بروند. اکثر مشتریان ترجیح می دهند برای اطمینان به یک سالن زیبایی قانونی یا استودیو هنر ناخن بروند کار کارشناسی ارشد با کیفیت خوب و رعایت تمام قوانین ایمنی. اگر می خواهید سالن خود را باز کنید، پس آماده باشید که پول زیادی در آن سرمایه گذاری کنید.
 ما در مورد این گزینه با جزئیات بیشتر صحبت نمی کنیم. ما فقط الزامات SES را که برای چنین اشیایی اعمال می شود ذکر می کنیم. کابینت ها: لوازم آرایشی، پدیکور، ماساژ، سولاریوم، پیرسینگ، خالکوبی باید ج. های مجزا اتاق هنگام انجام خدمات مانیکور و پدیکور با هم، ترکیب آنها در یک دفتر مجزا مجاز است، مشروط بر اینکه یک محل کار مانیکور-پدیکور سازماندهی شده باشد. اتاق های پدیکور باید حداقل دو حمام پا با آب سرد و گرم و یک سینک جداگانه برای شستن دست داشته باشند. دوش گرفتن یک بار با درج یکبار مصرف مجاز است.
آرایشگاه ها باید دارای فضاهای مشترک، کمکی و خانگی (اتاق رختکن، اتاق استراحت و غذاخوری، حمام، اتاق انبار) و همچنین محل یا تجهیزات، محل نگهداری ضایعات و موهای کوتاه شده باشند. ترکیب اتاق غذاخوری با اتاق رختکن برای کارکنان، در صورتی که تعداد کارگران در یک شیفت کمتر از ده نفر باشد، و همچنین ترکیبی از لابی با یک اتاق رختکن برای بازدیدکنندگان و یک اتاق انتظار مجاز است. اتاق عمل تخت‌های برنزه باید مجهز به تهویه مکانیکی و خروجی باشد که سه تا چهار تهویه در ساعت ارائه می‌کند.
[font='Arial', sans-serif]آموزش کاشت ناخن[/font]
در مورد نصب مدل های مجهز به سیستم تهویه خود، مجاز است جریان هوای طبیعی را در اتاق سازماندهی کند. سازمان های دولتی ارائه دهنده خدمات آرایشگری و زیبایی باید به سیستم های تامین آب متمرکز از جمله آب گرم و فاضلاب مجهز باشند. ترکیب و منطقه اتاق های آرایشگری، آرایشی، مانیکور، پدیکور و ماساژ، سولاریوم (الزامات مناطق محل توسط دکتر ارشد بهداشت دولتی فدراسیون روسیه مورخ 01/27/2014 شماره 4 لغو شد).
اتاق مانیکور 4.5 متر مربع، اتاق پدیکور 4.5 متر مربع، اتاق کاشت ناخن 6.0 متر مربع. اتاق یا مکانی برای ضدعفونی ابزار، تمیز کردن قبل از استریل کردن و استریل کردن حداقل 6 متر مربع. اتاق استراحت و غذاخوری برای هر نفر 1.5 متر مربع، اما کمتر از 6 متر مربع در سالن های آرایشگاه تا 5 محل کار. بالا - حداقل 1.5 متر مربع برای هر کارمند. در همان زمان، ترکیب در یک اتاق مجاز است: اتاقی که برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است: اتاق انتظار، اتاق رختکن برای بازدیدکنندگان، دفتر مدیر.
اتاق مانیکور، اتاق پدیکور، اتاق اکستنشن ناخن؛ انبارهای عمومی، مواد ضد عفونی کننده، اتاق های نگهداری مواد شوینده، اتاقی برای سازماندهی ضد عفونی، برای پیش استریل کردن و استریل کردن ابزار. لطفا توجه داشته باشید: اگر اتاق ها را ترکیب کنید، مساحت کل آنها باید حداقل 9 متر مربع باشد. متر اشکال گزارش کار نگهداری شده در سالن زیبایی: گزارش نظارت بر عملیات هوا، استریل کننده بخار (اتوکلاو) فرم شماره 257/y، ثبت ثبت کیفیت درمان پیش از استریلیزاسیون به شماره 366/y، ورود.
برای تمیز کردن عمومی، ثبت نظارت بر غلظت محلول های کاری ضد عفونی کننده ها، ثبت نام و کنترل نصب باکتری کش اشعه ماوراء بنفش، ثبت دریافت و هزینه مواد ضد عفونی کننده برای اقدامات ضد عفونی در تأسیسات. در اتاق بهترین گزینه برای یک استاد کاشت ناخن تازه کار، اجاره یک سالن زیبایی روباز است . در این صورت باید اجاره پرداخت کنید، اما می توانید کاملاً قانونی کار کنید، بلافاصله مشتری (بازدید کنندگان سالن زیبایی) بگیرید و مهمتر از همه، کار سالن زیبایی را از داخل ببینید که به شما کمک می کند. هنگام افتتاح سالن خود در آینده از بسیاری از اشتباهات اجتناب کنید. قیمت اجاره یک سالن ناخن به طور مستقیم به محل آن بستگی دارد. بهتر است سالن در یک اتاق خواب بزرگ، نزدیک مکان های مختلف تفریحی و خرید (به عنوان مثال، یک مرکز خرید و سرگرمی) واقع شود. همچنین قیمت با توجه به شرایط منطقه تعیین می شود. البته ساختمانی که به خوبی نگهداری شود هزینه بیشتری خواهد داشت. می توانید سعی کنید در هزینه خود صرفه جویی کنید و اتاقی را اجاره کنید که نیاز به بازسازی دارد.
 انتخاب در اینجا به عهده شماست، اما سرمایه گذاری در بازسازی اتاقی که هنوز مالک آن نیستید، هنوز بهترین گزینه به نظر نمی رسد. بهتر است کمی بیشتر برای اجاره هزینه کنید و اتاقی را انتخاب کنید که به خوبی تعمیر شده باشد که بتوانید بلافاصله مشتریان را در آن پذیرایی کنید.
هنگام انتخاب اتاق برای اتاق مانیکور، فضای مورد نیاز را به درستی محاسبه کنید. حدود 7-10 متر مربع برای کار یک مانیکوریست مورد نیاز است. متر با مساحت کل شما همچنین به یک منطقه مجزا برای اتاق ابزار نیاز دارید. پس از یافتن فضاها، می توانید شروع به جستجو و خرید تجهیزات و لوازم مانیکور کنید. ساخت مبلمان به صورت سفارشی بیشترین سود را دارد و برای تجهیزات و مواد مصرفی با شرکت های عمده فروشی تماس بگیرید. در اینجا سوال تعیین کننده سازنده و قیمت است.
 حداقل مجموعه تجهیزات برای یک سالن مانیکور شامل یک میز مانیکور جمع و جور و راحت با کشوهایی برای ذخیره هر چیزی که نیاز دارید، یک لامپ برای ساختمان، صندلی های راحت برای مشتریان، صندلی پدیکور است. مواد مصرفی شامل انواع لاک ناخن، کرم دست، نوک، اکریلیک، برچسب های تزئینی و غیره است. همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، کارشناسان توصیه می کنند که کسب و کار کاشت ناخن خود را تنها در صورتی شروع کنید که قبلاً در این زمینه تجربه دارید. اگر قبلاً در یک سالن کار کرده اید و در همان فضا می پذیرید، احتمالاً مشتریانی خواهید داشت که برای اولین بار برای شما کار می کنند. اما هنوز بدون سرمایه گذاری تبلیغاتی کافی نیست.
همانطور که برخی کارشناسان توصیه می کنند، ارزش سرمایه گذاری در توسعه وب سایت خود را ندارد. یک استاد با نام واقعاً به یک وب سایت نیاز دارد، اما یک حرفه ای تازه کار می تواند بدون وب سایت انجام دهد. صفحات خود را در شبکه های اجتماعی ایجاد کنید تا بتوانید عکس های کار خود را پست کنید و به سوالات مشتریان احتمالی پاسخ دهید. کارت‌های ویزیت با مخاطبین خود را فراموش نکنید که می‌توانید به اولین مشتریان خود بدهید یا به‌عنوان بروشور پخش کنید. البته بهترین تبلیغات دنیا دهان به دهان است. مراقب شهرت خود باشید، کیفیت کار خود را مدام ارتقا دهید، فقط از بهترین مواد استفاده کنید، تعهدات خود را در قبال مشتریان انجام دهید و قطعا شما را به دوستان و آشنایان خود توصیه خواهند کرد. برای باز کردن کسب و کار کاشت ناخن خود به 300-400 هزار روبل نیاز دارید.
 این پول صرف آموزش، خرید لوازم مصرفی و تجهیزات و همچنین استخدام محل کار در سالن زیبایی می شود. این تجارت خود ماهیت فصلی مشخصی ندارد. با این حال، در آستانه تعطیلات مختلف، تقاضا برای چنین خدماتی به طور قابل توجهی افزایش می یابد. علاوه بر این، خدمات کاشت ناخن و مانیکور " خدمات طولانی پشت " به ویژه در بهار و تابستان مورد تقاضا هستند (لباس ها و صندل های شانه ای سبک بر روی دست ها و ناخن ها تمرکز می کنند، بنابراین باید به خوبی مرتب شوند). عامل خطر اصلی در این تجارت، رقابت روزافزون است.
بسیاری از استادکاران به طور غیرقانونی کار می کنند و در هزینه اجاره، اغوا کردن، اغوای مشتریان و کاهش قیمت عمومی در بازار چنین خدماتی صرفه جویی می کنند. برای رسیدن به موفقیت، کارشناسان به مبتدیان این تجارت توصیه می کنند قوانین زیر را رعایت کنند: فراموش نکنید که تمرین روزانه باید بتواند با تئوری ترکیب شود.
 کار خود و طرح پیشنهادی را انتقادی تر ارزیابی کنید، این به شما انگیزه می دهد تا مهارت های خود را توسعه دهید، آموزش های تخصصی در زمینه فناوری و طراحی ناخن دریافت کنید.
این سرمایه‌گذاری‌ها سود زیادی خواهند داشت. کار روی اکستنشن ناخن کاملا یکنواخت و معمولی است. برای اینکه از کارتان خسته نشوید، خلاقیت را در آن بیاورید. مجموعه محدودی از طرح‌ها را بی‌پایان کپی نکنید. موارد جدیدی را با الهام از کار مانیکوریست ها و پدیکوریست های مشهور جهان ارائه دهید. فراموش نکنید که کار شما نه تنها سرگرمی است و نه آنقدر که تجارت شما، منبع درآمد شماست. با شروع به کار برای خود، دیگر یک صنعتگر نیستید، کارآفرینی می شوید که باید درآمد و هزینه های شما را برنامه ریزی و بودجه بندی کند، بازاریاب و تبلیغ کننده برای فروش خدمات خود، خریدار، حسابدار و در آینده باشید.
، کاملا ممکن است، رهبر. بر این اساس لازم است که بر این نقش های اما جدید برای شما مسلط شوید. 251 نفر امروز به این تجارت نگاه می کنند. در طول 30 روز، این تجارت 83279 بار مورد علاقه قرار گرفت. ماشین حساب سودآوری برای این تجارت به روز محبوب تر می شود استودیو خدمات ناخن جایگزینی عالی برای یک سالن زیبایی بزرگ است که به عنوان یک تجارت زیبایی روز . افراد بیشتری هستند که می خواهند پول خود را برای افتتاح چنین مینی سالن سرمایه گذاری کنند. اما صرف میز و استخدام استاد برای خدمات ناخن با کیفیت کافی نیست. افتتاح یک مرکز خدمات ناخن در یک محیط بسیار رقابتی مستلزم یک رویکرد جدی برای حل همه مسائل و نکات ظریف است. مراقبت از ناخن چه نقشی در صنعت زیبایی دارد؟ بازار مدرن صنعت زیبایی به سرعت در حال توسعه است.
یکی از محبوب ترین فعالیت ها خدمات ناخن است. امروزه نه تنها زنان، بلکه مردان نیز به ظاهر و مراقبت از دستان خود توجه کافی دارند. اصل کار سالن های ناخن مانند سالن های زیبایی بزرگ است. تفاوت فقط در تخصص محدود است. اغلب، استادان سابق، که عملاً تمام تفاوت های ظریف این حرفه را مطالعه کرده اند، صاحب سالن های با مشخصات باریک می شوند. راه اندازی کسب و کار مناسب می تواند یک استودیوی تخصصی ناخن را کاملاً رقابتی کند. این موضوع بارها توسط نمونه هایی از رویه جهانی تأیید شده است.
در بسیاری از کشورها، مینی آرایشگاه های ناخن وجود دارند و سود کامل را به همراه دارند، که در آن بیش از 10 شغل برای مانیکور و پدیکور وجود ندارد. متخصصان تمایل دارند چنین سالن هایی را با قهوه خانه ها شناسایی کنند. به عنوان مثال، یک فنجان قهوه با کیفیت بالا را می توان در یک رستوران بزرگ سفارش داد، اما خبره های واقعی یک کافه کوچک را ترجیح می دهند که نه تنها طیف گسترده ای از انواع قهوه را ارائه می دهد، بلکه دستور العمل هایی را برای تهیه آن با اسرار و افزودنی های مارک خود ارائه می دهد.
 
 ویژگی ها، مزایا و معایب کسب و کار خدمات ناخن چیست؟ هر تاجری که قرار است در یک تجارت جدید برای خود سرمایه گذاری کند، همیشه با تمام مزایا، ویژگی ها و معایب آن آشنا می شود. فواید مراقبت از ناخن: در مدرنیته تجارت؛ در ثبات تقاضا؛ در سرمایه گذاری های اولیه کوچک؛ در امکان ارائه انواع خدمات اضافی. در امکان ارائه خدمات در استودیو، دفتر، در منزل. سطح بالای رقابت؛ وابستگی زیاد به حرفه ای بودن استاد، زیرا سطح پایین می تواند منجر به از دست دادن مشتریان و آسیب به شهرت شود. افزایش تقاضا برای خدمات در آستانه تعطیلات. قیمت های جذاب برای خدمات مینی سالن ها به هجوم مشتریان کمک می کند و تبلیغات که به درستی اجرا می شوند تأثیر سیاست قیمت گذاری را افزایش می دهند. مشتریان این گونه سالن ها افرادی هستند که در این سالن به دلیل اینکه فاصله چندانی با منزل آنها ندارد، بیشترین راحتی را دارند.
در این صورت، تبلیغات سالن نیاز به هزینه های زیادی ندارد، کافی است دفترچه ها را در صندوق های پستی واقع در ساختمان های مسکونی منطقه توزیع کنید. هم صاحب سالن و هم مدیر می توانند به عنوان یک الگو عمل کنند. پس از همه، آنها بیشتر به حداکثر رساندن پتانسیل متخصصان سالن، منحصر به فرد بودن و مهارت آنها علاقه مند هستند. با افتتاح یک سالن ناخن کوچک در یک منطقه نسبتاً شلوغ، می توانید روی یک جریان ثابت از مشتریان حساب کنید. یک گام مناسب ارائه یک سرویس سریع است که شامل مراقبت کامل از دست، صرف حداقل زمان می شود. راه اندازی استودیو خدمات ناخن نیز مفید است زیرا نیازی به هزینه های زیادی برای تجهیزات ندارد. بهتر است با قرار دادن سه ایستگاه کاری در کابین شروع کنید.
 معایب آرایشگاه ناخن چیست؟ بیشتر اوقات ، مشتری نه به خود سالن ، بلکه به استادی که در آن کار می کند عادت می کند. اگر یک کارمند واجد شرایط با مشتریان معمولی سالن را ترک کند، صاحب یک سالن ناخن در معرض خطر از دست دادن برخی از مشتریان است. نگهداری ناخن ارتباط مستقیمی با رعایت استانداردهای بهداشتی و اپیدمیولوژیکی دارد. هر کارآفرین در این صنعت خدمات می داند که حفظ نظم و انضباط برای کارکنان چقدر مهم است و تخلف از آنها چه عواقبی می تواند داشته باشد. به خطر انداختن شهرت تجاری خود به دلیل بی مسئولیتی کسی منطقی نیست.
سطح رقابت در بازار خدمات ناخن بسیار بالا است. به روز رسانی مداوم طیف خدمات، معرفی نوآوری ها، پیروی از روند مد ، خرید مواد با کیفیت بالا و البته سطح بالای حرفه ای استادان سالن. چگونه یک کسب و کار خدمات ناخن راه اندازی کنیم پس از اینکه با اطمینان تصمیم به افتتاح یک استودیوی خدمات ناخن گرفتید، باید بلافاصله یک طرح تجاری دقیق تهیه کنید. سعی کنید هیچ جزئیاتی را از دست ندهید و تمام اجزای این کیس را تا حد امکان به دقت ذکر کنید. هرچه برنامه ای که می نویسید بهتر و کامل تر باشد، دستیابی به هدف مورد نظر سریع تر و آسان تر خواهد بود. فراموش نکنید که جهت مانیکور با سطح بالایی از رقابت مشخص می شود.
انجام یک تحلیل کامل بازار برای انتخاب استراتژی مناسب برای ارتقای خدمات سالن ناخن ضروری است. توجه ویژه ای شود باید به مسائل مالی . اجاره اتاق و خرید تجهیزات برای استودیو خدمات ناخن تنها پس از محاسبه تمام هزینه ها امکان پذیر است و سود احتمالی نتیجه مثبت خواهد داشت. به محض حل تمام مسائل سازمانی، سعی کنید بلافاصله فعالیت های خود را رسمی کنید. به عنوان یک کارآفرین انفرادی یا یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت نام کنید، در اداره مالیات ثبت نام کنید و کلیه مجوزهای لازم را از SES و سازمان آتش نشانی دریافت کنید. پس از آن می توانید نسبت به انتخاب کارکنان آتلیه خدمات ناخن اقدام کنید. نحوه ثبت بهترین کسب و کار در صنعت خدمات ناخن
 
می توانید با پرداخت هزینه ایالتی 800 روبل در مرکز چند منظوره خدمات عمومی یا در اداره مالیات ثبت نام کنید. مرحله بعدی انتخاب سیستم مالیاتی است. هنگام باز کردن یک استودیو خدمات ناخن، می توانید یکی از 3 گزینه را انتخاب کنید: USN، سیستم ثبت اختراع و UTII. سیستم مالیاتی ساده پایه مالیاتی 6% از درآمد استودیو را در نظر می گیرد. UTII دارای یک پایه مالیاتی ثابت است که جنبه مثبت این سیستم است. سیستم ثبت اختراع پرداخت حق ثبت اختراع را برای مدت زمان معین از 1 ماه تا 1 سال فراهم می کند.
هنگام انتخاب یک سیستم مالیاتی، منطقه ای که در آن برنامه ریزی شده برای افتتاح استودیو خدمات ناخن، نقدی یا غیر نقدی بودن پرداخت های انجام شده و برخی عوامل دیگر در نظر گرفته می شود. لازم است همه گزینه ها را از قبل تجزیه و تحلیل کنید و سودآورترین را انتخاب کنید. دو مدرک مهم دیگر مورد نیاز برای ثبت نام هنگام افتتاح استودیو خدمات ناخن عبارتند از: نتیجه گیری سرویس بهداشتی-اپیدمیولوژیک مبنی بر رعایت تمام استانداردهای لازم؛ نتیجه گیری سازمان آتش نشانی در مورد رعایت تمام استانداردهای ایمنی آتش نشانی (اگر قصد دارید دفتری را در یک مرکز خرید اجاره کنید، این نتیجه گیری لازم نیست). لازم است ابتدا تمامی الزامات SanPiN 2.1.2 مطالعه شود.
2631-10 "الزامات بهداشتی و اپیدمیولوژیکی برای مکان، سازمان، تجهیزات، نگهداری و نحوه عملکرد سازمان های عمومی ارائه دهنده خدمات آرایشگری و آرایشی" و اجرای آنها را بررسی کنید. توالی روش استریل کردن ابزار باید به وضوح بیان شود و همچنین باید به دفع لامپ های فلورسنت توجه شود. مهم است که هر کارمند استودیو خدمات ناخن دارای پرونده پزشکی باشد. چه مقدار پول برای راه اندازی یک کسب و کار خدمات ناخن نیاز است؟ هر سالن ناخن سفارشی برای افتتاح به سرمایه اولیه خود نیاز دارد. ارائه چنین رقمی که برای سالن های مختلف معمول است دشوار است. همه چیز به منطقه، سطح تقاضای خدمات، حرفه ای بودن کارمندان و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. شما می توانید یک مینی استودیو را تنها با چند هزار روبل و میل زیادی به کار و پیشرفت باز کنید. سرمایه گذاری اولیه به طور مستقیم به مقیاس استودیو برنامه ریزی شده، محدوده خدمات ارائه شده، تعداد مشاغل و غیره بستگی دارد.
به عنوان مثال، برای باز کردن یک سالن کوچک برای 3-4 محل کار، به حدود 50 هزار روبل برای اجاره محل، حدود 100 هزار روبل برای خرید تجهیزات و مبلمان و حدود 20 هزار روبل برای خرید مواد مصرفی نیاز دارید. اسناد به هزینه های قابل توجهی نیاز ندارند. چگونه یک اتاق برای سالن ناخن پیدا کنیم؟ اولین قدم تعیین محدوده فعالیت مورد نظر است. برای مبتدیان، شروع کار از خانه مفیدتر است. این فرصتی را فراهم می کند که به تدریج تجربه و مشتریان منظم را به دست آورید تا مهارت ها و مهارت ها را بهبود بخشند تا به توسعه بیشتر در سطح جهانی ادامه دهند. اجاره محل در هر منطقه متفاوت است، اما در هر صورت، مکان در مرکز معتبرتر است.
اگرچه آنها گران تر هستند، اما بدیهی است که مشتریان بالقوه بیشتری در آنجا وجود دارند. یک اتاق با مساحت حدود 20 متر مربع برای یک استودیو خدمات ناخن کوچک مورد نیاز است. شما نباید اتاقی را اجاره کنید که سالن های دیگری با گرایش مشابه در نزدیکی آن قرار دارند. بهترین گزینه مکانی با ترافیک بالا و حداقل رقابت خواهد بود. اگر تمایل به رقابت وجود دارد، باید مستقیماً اقدام کنید: یک استودیوی خدمات ناخن در کنار یک سالن خوب با تعداد زیادی بازدیدکننده باز کنید. شما باید تمام خدمات، قیمت ها و سطح حرفه ای استادان آن سالن را با دقت مطالعه کنید.