تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316)
+----- موضوع: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو (/showthread.php?tid=80882)



سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Hassan - 20-12-2023

سه مورد از مسئوليت هاي مديريت ارتباط با مشتريان ايرانخودرو را بنويسيد.


RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - nadianazari - 20-12-2023

پایش تصویر ذهنی مشتریان 
انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات .
توسعه خدمات و قابلیت‌های مشتری پسند


RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Ali Khodadadi - 21-12-2023

(20-12-2023, 12:41 PM)Hassan نوشته است: سه مورد از مسئوليت هاي مديريت ارتباط با مشتريان ايرانخودرو را بنويسيد.

1. پایش تصویر ذهنی مشتریان 
2. انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات
3. توسعه خدمات و قابلیت‌های مشتری پسند


RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - seyed zahramiremadi - 21-12-2023

پایش تصویر ذهنی مشتریان
انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات .
توسعه خدمات و قابلیت‌های مشتری پسند


RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Mohsen khazaei - 21-12-2023

مرکز تماس شرکت ایران خودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰ در تمام ساعات شبانه روز
پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو به نشانی www.ikcopress.ir
رائه خدمات امدادی و سرویس‌های دوره‌ای در محل


RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - MaryamBozorgi - 21-12-2023

پایش تصویر ذهنی مشتریان
انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات .
توسعه خدمات و قابلیت‌های مشتری پسند


RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Amirreza alavi - 23-12-2023

پایش تصویر ذهنی مشتریان
انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات .
توسعه خدمات و قابلیت‌های مشتری پسند