سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316) +----- موضوع: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو (/showthread.php?tid=80882) |
سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Hassan - 20-12-2023 سه مورد از مسئوليت هاي مديريت ارتباط با مشتريان ايرانخودرو را بنويسيد. RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - nadianazari - 20-12-2023 پایش تصویر ذهنی مشتریان انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات . توسعه خدمات و قابلیتهای مشتری پسند RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Ali Khodadadi - 21-12-2023 (20-12-2023, 12:41 PM)Hassan نوشته است: سه مورد از مسئوليت هاي مديريت ارتباط با مشتريان ايرانخودرو را بنويسيد. 1. پایش تصویر ذهنی مشتریان 2. انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات 3. توسعه خدمات و قابلیتهای مشتری پسند RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - seyed zahramiremadi - 21-12-2023 پایش تصویر ذهنی مشتریان انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات . توسعه خدمات و قابلیتهای مشتری پسند RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Mohsen khazaei - 21-12-2023 مرکز تماس شرکت ایران خودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰ در تمام ساعات شبانه روز پایگاه اطلاع رسانی ایران خودرو به نشانی www.ikcopress.ir رائه خدمات امدادی و سرویسهای دورهای در محل RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - MaryamBozorgi - 21-12-2023 پایش تصویر ذهنی مشتریان انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات . توسعه خدمات و قابلیتهای مشتری پسند RE: سوال اول مديريت ارتباط با مشتريان شركت ايرانخودرو - Amirreza alavi - 23-12-2023 پایش تصویر ذهنی مشتریان انجام نظرسنجی و جمع آوری اطلاعات . توسعه خدمات و قابلیتهای مشتری پسند |