![]() |
CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316) +----- موضوع: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) (/showthread.php?tid=80825) صفحهها:
1
2
|
CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - mohsenboostani - 18-12-2023 سوال1- مزایای CRM در مراکز آموزشی را نام ببرید سوال2- 2نرم افزار CRM درمراکز آموزشی نام ببرید؟ (اپلیکشن) RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - nadianazari - 18-12-2023 جواب ۲ مدیار دیدار RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - seyed zahramiremadi - 19-12-2023 1- مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر- 2- تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - Ali Khodadadi - 19-12-2023 (18-12-2023, 04:09 PM)mohsenboostani نوشته است: سوال1- مزایای CRM در مراکز آموزشی را نام ببرید ۱) ۱. مدیریت داده های مشتری ۲. مدیریت تیم ۳. ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه ۳. اتوماسیون ۵. داشبورد یا میز کار ۶. حذف خطا ۷. بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر ۲) دیدار و مدیار RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - aminkhedri1 - 19-12-2023 1- مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر- 2- تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - محمود محمدی - 19-12-2023 1- مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر- 2- تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - Amir Hosseininezhad - 20-12-2023 در بازار رقابتی آموزش، امروزه فقط جذب فرصت های ورودی از طریق مارکتینگ مسئله نیست، بلکه نگهداشت و افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان برای بهره بردن از سایر دوره های آموزشی برای آموزشگاه ها و مراکز آموزشی فارغ از حوزه فعالیت مسئله مهمی است. با استفاده از CRM می توانید فرآیند های مشخصی برای همکاران و مدرسان خود در ارتباط با دانش آموختگان تعریف کنید و یک ارتباط شخصی سازی شده با آن ها ایجاد کنید تا به موسسه آموزشی شما وفادار باشند. یکی از موارد قابل توجه در افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان، بررسی گزارشات دلایل ترک دوره یا عدم تمایل به ثبت نام در دوره های بعد می باشد. در صورتی که فرآیند بازاریابی مجدد روی دانش آموختگان فعلی صورت گیرد، امکان گزارش گیری دقیق روی CRM برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای آموزشی فراهم خواهد شد. RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - m.iravani - 20-12-2023 1- مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر- 2- تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر (18-12-2023, 04:09 PM)mohsenboostani نوشته است: سوال1- مزایای CRM در مراکز آموزشی را نام ببرید RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - Amirreza alavi - 21-12-2023 1- مدیریت داده های مشتری-مدیریت تیم-ارائه گزارش و ارزیابی میزان پیشرفت موسسه-اتوماسیون-داشبورد یا میز کار-حذف خطا-بازاریابی و خدمات پشتیبانی مؤثر- 2- تعامل بامشتریان-حذف خطا-میزکارحرفه ای-بازاریابی وپشتیبانی موثر-گزارش های بینظیر-مدیریت موثر مدیار دیدار RE: CRM در موسسات آموزشی(سوال2) - Ali Khodadadi - 21-12-2023 (18-12-2023, 04:09 PM)mohsenboostani نوشته است: سوال1- مزایای CRM در مراکز آموزشی را نام ببرید در بازار رقابتی آموزش، امروزه فقط جذب فرصت های ورودی از طریق مارکتینگ مسئله نیست، بلکه نگهداشت و افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان برای بهره بردن از سایر دوره های آموزشی برای آموزشگاه ها و مراکز آموزشی فارغ از حوزه فعالیت مسئله مهمی است. با استفاده از CRM می توانید فرآیند های مشخصی برای همکاران و مدرسان خود در ارتباط با دانش آموختگان تعریف کنید و یک ارتباط شخصی سازی شده با آن ها ایجاد کنید تا به موسسه آموزشی شما وفادار باشند. یکی از موارد قابل توجه در افزایش نرخ بازگشت دانش آموختگان، بررسی گزارشات دلایل ترک دوره یا عدم تمایل به ثبت نام در دوره های بعد می باشد. در صورتی که فرآیند بازاریابی مجدد روی دانش آموختگان فعلی صورت گیرد، امکان گزارش گیری دقیق روی CRM برای بهبود کیفیت خدمات و محتوای آموزشی فراهم خواهد شد. |