![]() |
اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316) +----- موضوع: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا (/showthread.php?tid=80597) صفحهها:
1
2
|
اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - seyed zahramiremadi - 06-12-2023 3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟ RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Ali Khodadadi - 07-12-2023 (06-12-2023, 07:15 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟ منظورگسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونبک جلب رضایت هرچه بشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نماینمگی های شرکت را برای مشتریان اسان کرره بود. RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - علی وحدتی - 10-12-2023 منظور از گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونبک جلب رضایت هرچه بشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نماینمگی های شرکت را برای مشتریان اسان کرره بود. RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - morteza kolouri - 11-12-2023 (06-12-2023, 07:15 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟برنامه های بلند مدت و اهداف کلان شرکت همراه خودرو سایپا به عنوان یک شرکت قدرتمند در حوزه توزیع قطعات یدکی، همسو با اهداف استراتژیک و کلان گروه در سال 1400 به شرح ذیل استقرار یافته تنظیم ، تداوم و تحقق آن در اولویت برنامه های مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفته است : توسعه سبد محصولات در پلتفرم های متنوع داخلی و خارجی توسعه فروش از طریق ورود به بازارهای جدید خارج از شبکه توزیع گروه ورود به حوزه بازرگانی خارجی ارتقای کیفیت محصولات و خدمات تمرکز بر ارتقای رضایت مشتریان و ذینفعان حمایت از تولید کنندگان و تامین کنندگان داخلی درك و پاسخگويي به موقع نيازها و انتظارات مشتريان جهت ايجاد ارزش پايدار همکاری با شرکای تجاری موفق و بهره گیری از دانش و فناوری نوین در حوزه فروش قطعات یدکی برند دوم خودرو سازی سایپا حفظ سرمایه های انسانی، ارتقاء انگيزه، دانش و توانمنديهاي كاركنان و افزايش مشاركت و نوآوري پايبندي به اصول مديريت دانش، تفکرات استراتژیک و فرآيندگرائی كاهش هزينهها و اتلافها در كليه فرآيندها و توسعه زيرساختهاي سخت افزاري و نرم افزاري پایبندی به حفظ محیط زیست از طریق سه اصل بازیافت، استفاده مجدد و کاهش مصرف منابع RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Mohsen khazaei - 12-12-2023 وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راهاندازی شد. RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - MaryamBozorgi - 17-12-2023 گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک و جلب هرچه بیشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نمایندگی های شرکت را برای مشتریان آسان کرده بود RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - mohsenboostani - 18-12-2023 به منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرو، ترغيب مشتريان به استفاده از خدمات الكترونيك و همچنين ايجاد يك تجربه عالی در راستای جلب رضايت هرچه بيشتر مشتريان گروه خودروسازی سايپا پايه گذاری شده است RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - aminkhedri1 - 19-12-2023 وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راهاندازی شد. RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - محمود محمدی - 19-12-2023 وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راهاندازی شد. RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - nadianazari - 20-12-2023 گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک و ایجاد تجربه عالی در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان گروه خودرو سازی سایپا پایه گذاری شده است |