تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316)
+----- موضوع: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا (/showthread.php?tid=80597)

صفحه‌ها: 1 2


اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - seyed zahramiremadi - 06-12-2023

3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Ali Khodadadi - 07-12-2023

(06-12-2023, 07:15 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟

منظورگسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونبک جلب رضایت هرچه بشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نماینمگی های شرکت را برای مشتریان اسان کرره بود.


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - علی وحدتی - 10-12-2023

منظور از گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونبک جلب رضایت هرچه بشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نماینمگی های شرکت را برای مشتریان اسان کرره بود.


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - morteza kolouri - 11-12-2023

(06-12-2023, 07:15 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 3-هدف ازنرم افزارمشتریان سایپا چیست؟
اهداف و برنامه ها
برنامه های بلند مدت و اهداف کلان شرکت همراه خودرو سایپا به عنوان یک شرکت قدرتمند در حوزه توزیع قطعات یدکی، همسو با اهداف استراتژیک و کلان گروه در سال 1400 به شرح ذیل استقرار یافته تنظیم ، تداوم و تحقق آن در اولویت برنامه های مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفته است :

توسعه سبد محصولات در پلتفرم‌ های متنوع داخلی و خارجی
توسعه فروش از طریق ورود به بازارهای جدید خارج از شبکه توزیع گروه
ورود به حوزه بازرگانی خارجی 
ارتقای کیفیت محصولات و خدمات 
تمرکز بر ارتقای رضایت مشتریان و ذینفعان
حمایت از تولید کنندگان و تامین کنندگان داخلی
درك و پاسخگويي به موقع نيازها و انتظارات مشتريان جهت ايجاد ارزش پايدار
همکاری با شرکای تجاری موفق و بهره گیری از  دانش و فناوری نوین در حوزه فروش قطعات یدکی برند دوم خودرو سازی سایپا
حفظ سرمایه های انسانی، ارتقاء انگيزه، دانش و توانمندي­هاي كاركنان و افزايش مشاركت و نوآوري
پايبندي به اصول مديريت دانش، تفکرات استراتژیک و فرآيندگرائی
كاهش هزينه­ها و اتلافها در كليه فرآيندها و توسعه زيرساختهاي سخت افزاري و نرم افزاري
پایبندی به حفظ محیط زیست از طریق سه اصل بازیافت، استفاده مجدد و کاهش مصرف منابع


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Mohsen khazaei - 12-12-2023

وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راه‌اندازی شد.


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - MaryamBozorgi - 17-12-2023

گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک و جلب هرچه بیشتر مشتریان پایه گذاری شده نسخه های اول فقط اطلاع رسانی و یافتن نمایندگی های شرکت را برای مشتریان آسان کرده بود


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - mohsenboostani - 18-12-2023

به منظور گسترش سطح ارائه خدمات خودرو، ترغيب مشتريان به استفاده از خدمات الكترونيك و همچنين ايجاد يك تجربه عالی در راستای جلب رضايت هرچه بيشتر مشتريان گروه خودروسازی سايپا پايه گذاری شده است


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - aminkhedri1 - 19-12-2023

وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راه‌اندازی شد.


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - محمود محمدی - 19-12-2023

وبایل اپلیکیشن سایپا به عنوان یکی از مهمترین کانال‌های ارتباطی مشتریان گروه خودروسازی سایپا است که با هدف تسهیل و تسریع در ارائه خدمات به مشتریان در سال 1400 راه‌اندازی شد.


RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - nadianazari - 20-12-2023

گسترش سطح ارائه خدمات خودرو و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات الکترونیک 
و ایجاد تجربه عالی در راستای جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان گروه خودرو سازی سایپا پایه گذاری شده است