![]() |
اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - نسخهی قابل چاپ +- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir) +-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7) +---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42) +----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316) +----- موضوع: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا (/showthread.php?tid=80595) صفحهها:
1
2
|
اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - seyed zahramiremadi - 06-12-2023 1-مزایای سایت سایپاچیست؟ RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Ali Khodadadi - 07-12-2023 (06-12-2023, 07:11 PM)seyed zahramiremadi نوشته است: 1-مزایای سایت سایپاچیست؟ 1. پشتیبانی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی. 2. ریسپانسیو بودن سایت. 3. داشتن اپلیکیشن نسخه اندروید و ios. 4. دارا بودن فرم نظرسنجی مشتریان. RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - علی وحدتی - 10-12-2023 1. پشتیبانی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی. 2. ریسپانسیو بودن سایت. 3. داشتن اپلیکیشن نسخه اندروید و ios. 4. دارا بودن فرم نظرسنجی مشتریان. RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Mohsen khazaei - 12-12-2023 1- پشتیبانی از سه زبان فارسی - عربی - انگلیسی 2- ریسپانسیو بودن سایت 3- داشتن اپلیکیشن نسخه اندرویو IOS 4- دارا بودن فرم نظر سنجی مشتریان RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - MaryamBozorgi - 17-12-2023 پشتیبانی از یه زبان عربی انگلیسی و فارسی ریسپانسیو و پاسخگو بودن سایت داشتن اپلیکیشن نسخه اندروید ios دارا بودن فرم نظر سنجی مشتریان RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - mohsenboostani - 18-12-2023 آگاهی از شرایط ثبت نام سایپا در سامانه خودرو RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - aminkhedri1 - 19-12-2023 پشتیبانی از یه زبان عربی انگلیسی و فارسی ریسپانسیو و پاسخگو بودن سایت داشتن اپلیکیشن نسخه اندروید ios دارا بودن فرم نظر سنجی مشتریان RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - محمود محمدی - 19-12-2023 1. پشتیبانی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی. 2. ریسپانسیو بودن سایت. 3. داشتن اپلیکیشن نسخه اندروید و ios. 4. دارا بودن فرم نظرسنجی مشتریان. RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - nadianazari - 20-12-2023 رسپانسیو بودن سایت داشتن اپلیکیشن اندروید و ios پشتیبانی به سه زبان دارای فرم نظر سنجی RE: اپلیکیشن تلفن همراه مشتربان سایپا - Amir Hosseininezhad - 20-12-2023 پشتیبانی به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی، ریسپانسیو بودن سایت، داشتن اپلیکیشن نسخه اندروید و IOS، دارا بودن فرم نظرسنجی مشتریان امداد خودرو: امدادرسانی آنلاین:عالوه برمشاهده موقعیت امدادگر، درخواست امداد راهم ثبت می کند. ردیابی امدادگر: وضعیت درخواست ونام امدادگر ،خریداشتراک امدادی، عیب یابی: باانتخاب هرسوال، راه حل حل مشکلات محصول داده می شود. کمک به خرید خودرو: قیمت محصولات نشان داده می شود، لیست قیمت های محصولات،بخشنامه فروش محصولات، شرایط فروش محصولات کامل توضیح داده می شود و امکان خرید به صورت اینترنتی نیز وجود دارد. در بخش امور مشتریان، درخواست ها وشکایات مشتریان به صورت آنلاین ثبت و پیگیری می شود. کانال ارتباطی با مشتری ایجاد می شود و به منظور ارائه خدمات بهتر، با نظرسنجی های مختلف، نظرات مشتریان ارزیابی می شود. نوبت دهی اینترنتی برای خرید خودرو، امکان استعالم سند، آدرس نمایندگی ها، آدرس پایگاه های امدادخودرو به منظور تعمیرات خودرو، سوابق بیمه خودرو، احرازاصالت قطعه، وضعیت ثبت نام در آن نشان داده می شود. محصولات درحال تولید و تولیدشده نمایش داده می شوند. برای هرمحصول: دفترچه راهنما،کاتالوگ،شرایط گارانتی،مشخصات کلی نمایش داده می شود. |