تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: درس مدیریت ارتباط با مشتری ساعت 17 - سه شنبه (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=316)
+----- موضوع: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو (/showthread.php?tid=80514)

صفحه‌ها: 1 2


ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - Amirreza alavi - 02-12-2023

۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
۲_نحوه ی ثبت نام در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۳_مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۴_امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .


RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - nadianazari - 03-12-2023

۱_ به دلیل گسترش اینترنت ، بسیاری از خدمات هم اینترنتی شده اند . شرکت ایران خودرو هم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان در جهت کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتری ایران خودرو را راه اندازی کرده است که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان این سایت راه اندازی شده و به عنوان میز خدمت مشتری ایران خودرو نام گرفته است 
۲_ برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی است شماره موبایل و کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنیم
۳- از مزایای ایساکو می توان به دسته بندی های مختلف ، امکان جستجو ، استعلام خلافی خودرو ، استعلام قیمت ،نمایش نمایندگی ها و ....اشاره کرد
۴- نمایش مراکز خدمات نمایندگی نزدیک به محل 
سرویس در محل بدون مراجعه حضوری به نمایندگی 
امکان حضافه کردن بیش از یک خودرو به اپلیکیشن 
اپلیکیشن سازگار برای خدمت رسانی به افراد ناشنوا


RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - seyed zahramiremadi - 04-12-2023

(02-12-2023, 06:30 PM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
۲_نحوه ی ثبت نام در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۳_مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۴_امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .

1-شرکت ایران خودروبرای بهبودخدمت رسانی به مشتریان خود درجهت کاهش مراجعات حضوری به راه اندازی سایت کاستومرمشتری ایران خودرو پرداخته
2-شماره موبایل(کد معرف در صورت وجود)و کدتایید ارسال شده از طریق پیامک را وارد نمایید
3-دسته بندیهای مختلف، امکان جستجو، استعالم خالفی خودرو، اعالم قیمت، نمایش نمایندگی هاو...اشاره کرد
4-برای دریافت خدمات پس از فروش می باشدوبسیاری از خدماتی که پیش از این تنها با مراجعه مشتری به شبکه نمایندگی های مجازایران خودرو یا تماس تلفنی بامرکز تماس۰۹۶۴۴۰میسر بود هم اکنون از طریق اپلیکیشن ایساکو و تنها با چند کلیک، با سهولت بیشتر به صورت شبانه روزی در دسترس مشتریان قرار دارد وتمام قابلیتهای این نرم افزار رایگان بوده و خدمات دریافتی از آن پشتوانه و ضمانت شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو(ایساکو)را دارا میباشد


RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - Mohsen khazaei - 05-12-2023

۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
جواب:
به لطف اینترنت و گسترش استفاده از آن بسیاری از خدمات در حال حرکت به سمت اینترنتی شدن هستند اغلب کسب و کار ها و بانک ها با راه اندازی سایت و سامانه به ارئه خدمات الکترونیک پرداخته اند. شرکت ایران خودرو نیز برای بهبود خدمات رسانی به مشتریان خود در جهت کاهش مراجعات حضوری به راه اندازی سایت کاستمر مشتری ایران خودرو به نشانی customer.ir است

۲_نحوه ی ثبت نام در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
جواب:
برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی است شماره موبایل کد معرف در صورت وجود و کد تایید ارسال شده از طریق پیامک را وارد نمایید.

۳_مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
جواب:
از مزایای ایساکو به عنوان اپلیکیشن معملات خودرو می توان به دسته بندی های مختلف ، امکان جستجو ، استعلام خلافی خودرو ، اعلام قیمت ، نمایش نمایندگی ها و ... اشاره کرد.
۴_امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
جواب:
1- مراکز خدمات
2- امداد فوری
3- نوبت دهی
4- بدهی خودرو


RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - nadianazari - 05-12-2023

(02-12-2023, 06:30 PM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .

جواب ۱ - به دلیل گسترش اینترنت بسیاری از خدمات هم اینترنتی شده اند شرکت ایران خودرو هم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان در جهت کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتری ایران خودرو را راه اندازی کرده است که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان این سایت را ه اندازی شده و به عنوان میز خدمت مشتری ایران خودرو نام گرفته است .

۲_ نحوه ثبت نام در در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید.
جواب ؛

 برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی استعماری موبایل و کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنیم

۳- مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید

از مزایای ایساکو می توان به دسته بندی‌های مختلف ،امکان جستجو ،استعلام خلافی خودرو ، استعلام قیمت ، نمایش نمایندگی ها و ... اشاره کرد

۴- امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید

نمایش مراکز خدمات نمایندگی نزدیک محل 
سرویس در محل بدون مراجعه حضوری به نمایندگی
امکان اضافه کردن بیش از یک خودرو به اپلیکیشن
اپلیکیشن سازگار برای خدمت رسانی به افراد ناشنوا


RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - Ali Khodadadi - 06-12-2023

(02-12-2023, 06:30 PM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
۲_نحوه ی ثبت نام در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۳_مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۴_امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .


۱. به دلیل گسترش اینترنت بسیاری از خدمات هم اینترنتی شده اند شرکت ایران خودرو هم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان در جهت کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتری ایران خودرو را راه اندازی کرده است که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان این سایت را ه اندازی شده و به عنوان میز خدمت مشتری ایران خودرو نام گرفته است .



۲. برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی است شماری موبایل و کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنیم



۳. از مزایای ایساکو می توان به دسته بندی‌های مختلف ،امکان جستجو ،استعلام خلافی خودرو ، استعلام قیمت ، نمایش نمایندگی ها و ... اشاره کرد



۴. نمایش مراکز خدمات نمایندگی نزدیک محل 

سرویس در محل بدون مراجعه حضوری به نمایندگی

امکان اضافه کردن بیش از یک خودرو به اپلیکیشن

اپلیکیشن سازگار برای خدمت رسانی به افراد ناشنوا


RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - علی وحدتی - 10-12-2023

۱_ به دلیل گسترش اینترنت ، بسیاری از خدمات هم اینترنتی شده اند . شرکت ایران خودرو هم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان در جهت کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتری ایران خودرو را راه اندازی کرده است که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان این سایت راه اندازی شده و به عنوان میز خدمت مشتری ایران خودرو نام گرفته است
۲_ برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی است شماره موبایل و کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنیم
۳- از مزایای ایساکو می توان به دسته بندی های مختلف ، امکان جستجو ، استعلام خلافی خودرو ، استعلام قیمت ،نمایش نمایندگی ها و ....اشاره کرد
۴- نمایش مراکز خدمات نمایندگی نزدیک به محل
سرویس در محل بدون مراجعه حضوری به نمایندگی
امکان حضافه کردن بیش از یک خودرو به اپلیکیشن
اپلیکیشن سازگار برای خدمت رسانی به افراد ناشنوا


RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - nadianazari - 11-12-2023

جواب ۱ 
به دلیل گسترش اینترنت بسیاری از خدمات هم اینترنتی شده اند ، شرکت ایران خودرو هم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان در جهت کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتریان ایران خودرو را راه اندازی کرده است که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان این سایت راه اندازی شده و به عنوان میز خدمت مشتری ایران خودرو نام گرفته است .

جواب ۲
برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی است شماره موبایل و کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنیم.

جواب ۳ 
دسته بندی های مختلف 
امکان جستجو
استعلام خلافی خودرو 
استعلام قیمت 
نمایش نمایندگی ها

جواب ۴ 
نمایش مراکز خدمات نمایندگی نزدیک محل
سرویس در محل بدون مراجعه حضوری به نمایندگی 
امکان اضافه کردن بیش از خودرو به اپلیکیشن 
اپلیکیشن سازگار برای رسانی برای افراد ناشنوا


RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - morteza kolouri - 11-12-2023

یز خدمت مشتری ایران خودرو یکی از مهم ترین خدمات آنلاینی است که این شرکت خودروسازی جهت استفاده مشتریان خود ارائه داده است. شرکت ایران خودرو در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین شرکت خودروسازی داخل کشور فعالیت داشته و اقدام به تولید و توزیع خودرو در میان مشتریان می کند. در گذشته افراد برای خرید خودرو از این شرکت باید به صورت حضوری به نمایندگی ها مراجعه کرده و درخواست شان را ثبت می کردند. در ادامه برای سایر مراحل مانند واریز وجه، انتخاب نوع و رنگ خودرو هم مجددا نیاز به مراجعه حضوری وجود داشت. اما اکنون با ایجاد سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو بسیاری از این مشکلات برطرف شده تا مراجعات حضوری به حداقل برسد. به این ترتیب، علاقه مندان به خرید خودروهای این شرکت می توانند به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق همین سامانه درخواست خریدشان را ثبت کنند. سپس امکان انجام پیگیری های لازم تا مرحله دریافت خودرو در این سایت برای کاربر فراهم است.

با توجه به این موضوع، آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از خدمات این شرکت و خرید محصولات آن دارند، باید با میز خدمت مشتریان ایران خودرو آشنایی کامل داشته و در صورت نیاز از ان استفاده کنند. دقت داشته باشید که برای استفاده از این سامانه نیاز به ثبت نام در آن وجود دارد. پس اگر تمایل به استفاده از خدمات اینترنتی مرتبط با شرکت ایران خودرو دارید، ابتدا نام نویسی تان را در سامانه میز خدمت مشتری انجام دهید. با توجه به این که سایت مذکور به تازگی ایجاد شده است، ممکن است برخی از کاربران شناخت زیادی از آن نداشته باشند. به همین دلیل، در این مطلب نحوه ورود به سایت میز خدمت به آدرس اینترنتی customer.ikco.ir را به صورت مفصل برای تان توضیح خواهیم داد. هم چنین روش نام نویسی در این سامانه را بیان می کنیم تا به راحتی نسبت به انجام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در آن اقدام نمایید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای این نسخه آن‌است که مشتریان دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند و تنها با یکبار مراجعه به وب‌سایت ایساکو می‌توانند بسیار ساده و ظرف چند ثانیه آیکون اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی همراه خود اضافه کرده و با کیفیت و سرعت مناسب، از سرویس‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به راحتی بهره‌مند شوند

خلافی رایگان، استعلام گارانتی، قیمت قطعات یدکی، امدادخودرو، نوبت‌ دهی نمایندگی، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیه ای و بسیاری خدمات خودرویی دیگر اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد

(02-12-2023, 06:30 PM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
۲_نحوه ی ثبت نام در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۳_مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۴_امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .

ج سوال 4 خلافی رایگان، استعلام گارانتی، قیمت قطعات یدکی، امدادخودرو، نوبت‌ دهی نمایندگی، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیه ای و بسیاری خدمات خودرویی دیگر اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد

(11-12-2023, 12:46 PM)morteza kolouri نوشته است: ج سوال 1 خدمت مشتری ایران خودرو یکی از مهم ترین خدمات آنلاینی است که این شرکت خودروسازی جهت استفاده مشتریان خود ارائه داده است. شرکت ایران خودرو در حال حاضر به عنوان بزرگ ترین شرکت خودروسازی داخل کشور فعالیت داشته و اقدام به تولید و توزیع خودرو در میان مشتریان می کند. در گذشته افراد برای خرید خودرو از این شرکت باید به صورت حضوری به نمایندگی ها مراجعه کرده و درخواست شان را ثبت می کردند. در ادامه برای سایر مراحل مانند واریز وجه، انتخاب نوع و رنگ خودرو هم مجددا نیاز به مراجعه حضوری وجود داشت. اما اکنون با ایجاد سایت میز خدمت مشتری ایران خودرو بسیاری از این مشکلات برطرف شده تا مراجعات حضوری به حداقل برسد. به این ترتیب، علاقه مندان به خرید خودروهای این شرکت می توانند به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، از طریق همین سامانه درخواست خریدشان را ثبت کنند. سپس امکان انجام پیگیری های لازم تا مرحله دریافت خودرو در این سایت برای کاربر فراهم است.

با توجه به این موضوع، آن دسته از افرادی که تمایل به استفاده از خدمات این شرکت و خرید محصولات آن دارند، باید با میز خدمت مشتریان ایران خودرو آشنایی کامل داشته و در صورت نیاز از ان استفاده کنند. دقت داشته باشید که برای استفاده از این سامانه نیاز به ثبت نام در آن وجود دارد. پس اگر تمایل به استفاده از خدمات اینترنتی مرتبط با شرکت ایران خودرو دارید، ابتدا نام نویسی تان را در سامانه میز خدمت مشتری انجام دهید. با توجه به این که سایت مذکور به تازگی ایجاد شده است، ممکن است برخی از کاربران شناخت زیادی از آن نداشته باشند. به همین دلیل، در این مطلب نحوه ورود به سایت میز خدمت به آدرس اینترنتی customer.ikco.ir را به صورت مفصل برای تان توضیح خواهیم داد. هم چنین روش نام نویسی در این سامانه را بیان می کنیم تا به راحتی نسبت به انجام ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در آن اقدام نمایید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای این نسخه آن‌است که مشتریان دیگر نیازی به نصب اپلیکیشن ندارند و تنها با یکبار مراجعه به وب‌سایت ایساکو می‌توانند بسیار ساده و ظرف چند ثانیه آیکون اپلیکیشن ایساکو را بر روی گوشی همراه خود اضافه کرده و با کیفیت و سرعت مناسب، از سرویس‌های خدمات پس از فروش ایران‌خودرو به راحتی بهره‌مند شوند

خلافی رایگان، استعلام گارانتی، قیمت قطعات یدکی، امدادخودرو، نوبت‌ دهی نمایندگی، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیه ای و بسیاری خدمات خودرویی دیگر اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد

(02-12-2023, 06:30 PM)Amirreza alavi نوشته است: ۱_میز خدمت مشتری ایران خودرو را بطور خلاصه توضیح دهید .
۲_نحوه ی ثبت نام در اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۳_مزایای اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .
۴_امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ایساکو را توضیح دهید .

ج سوال 4 خلافی رایگان، استعلام گارانتی، قیمت قطعات یدکی، امدادخودرو، نوبت‌ دهی نمایندگی، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، پارک حاشیه ای و بسیاری خدمات خودرویی دیگر اپلیکیشن ایساکو درگاه نوین ارتباط مشتریان ایران خودرو، برای دریافت خدمات پس از فروش می باشد



RE: ارائه ... شرکت ایران خودرو و اپلیکیشن ایساکو - MaryamBozorgi - 17-12-2023

۱ - به دلیل گسترش اینترنت بسیاری از خدمات هم اینترنتی شده اند شرکت ایران خودرو هم برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان در جهت کاهش مراجعات حضوری سایت کاستومر مشتری ایران خودرو را راه اندازی کرده است که در راستای تسهیل خدمت رسانی به مشتریان این سایت را ه اندازی شده و به عنوان میز خدمت مشتری ایران خودرو نام گرفته است .
۲_ برای ثبت نام در این اپلیکیشن کافی است شماره موبایل و کد تأیید ارسال شده از طریق پیامک را وارد کنیم
۳- از مزایای ایساکو می توان به دسته بندی‌های مختلف ،امکان جستجو ،استعلام خلافی خودرو ، استعلام قیمت ، نمایش نمایندگی ها و ... اشاره کرد
۴- نمایش مراکز خدمات نمایندگی نزدیک محل
سرویس در محل بدون مراجعه حضوری به نمایندگی
امکان اضافه کردن بیش از یک خودرو به اپلیکیشن
اپلیکیشن سازگار برای خدمت رسانی به افراد ناشنوا