تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
تاثیر دکوراسیون اداری بر روحیه کارکنان - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5)
+--- موضوع: تاثیر دکوراسیون اداری بر روحیه کارکنان (/showthread.php?tid=79405)



تاثیر دکوراسیون اداری بر روحیه کارکنان - officedecoration - 02-08-2023

امروزه از مهم ترین نکات در اداره ها، می توان به طراحی دکوراسیون اداری و مبلمان و میز اداری مدرن اشاره کرد. طراحی دکوراسیون اداری باعث افزایش راندمان کار پرسنل می شود. اگر طراحی دکوراسیون اداری خسته کننده و کسل باشد ، روحیه کارمندان و پرسنل نیز کسل و خسته کننده می شود.
این روزها صندلی اداری را باید یکی از مهم ترین عناصر در طراحی دکوراسیون داخلی بدانید. زیرا با کمک آن ها می توان به راحتی فضایی کاملا خلاقانه و نو را به وجود آورد. البته در این مسیر، پیشرفت تکنولوژی نیز بی تاثیر نبوده و باعث شده تا مدل های بسیار جسورانه ای مورد استفاده قرار گیرد. در واقع نه تنها از این عنصر به جهت متفاوت کردن فضا کمک میگیرند، بلکه کاربران برای برقراری ارتباطات درون سازمانی و افزایش میزان بهره وری هم به سراغ آن میروند. این روزها طراحان دکوراسیون داخلی از مبلمان اداری به عنوان عنصری برای ساخت محیطی شاد و سرزنده توام با آرامش خیال یاد می کنند   .
اگر می خواهید یک دکوراسیون اداری خاص و آرامش بخش را به کارکنان خود هدیه دهید و از طرفی محیطی متفاوت و جذاب را ایجاد نمایید، صندلی و مبلمان اداری مناسب را برگزینید.
در این مسئله هیچ شکی نیست که در اولین لحظه از ورود به یک محیط اداری، آن چیزی که توجهات را به سمت خود جلب می کند، مبلمان اداری و البته نحوه چیدمان آن است. در واقع شما باید صندلی و مبلمان اداری را همواره در راس توجهات بدانید زیرا بیشترین فضا از یک محیط را در اختیار دارند و از همین رو به عنوان عناصر مهم و اصلی در طراحی دکوراسیون داخلی شناخته می شوند.
مطمئنا در محیط کاری تان اولین چیزی که تعیین می کنید، جایگاه و چگونگی چینش مبلمان اداری است. اما نکاتی وجود دارد که در حین طراحی باید به آن توجه داشته باشید. این نکات عبارتند از:
میدانید که مبلمان اداری میتواند حجم بالایی از محیط کاری را اشغال کند. پس نحوه چیدمان آن از آن چیزی که فکر می کنید، پر اهمیت تر است! چیدمان مناسب کمک می کند تا دسترسی به بخش های مختلف اداره برای کارکنان آسان تر شود و از طرفی آزادی عمل بیشتری در حین انجام کارهای خود داشته باشند. به خاطر بسپارید؛ مبلمان اداری اگر متناسب با فضای کار خریداری شده باشد اما از چیدمان مناسبی برخوردار نباشد، نمیتواند کارآیی لازم را از خود نشان دهد.