تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
معرفی سامانه Dina Help Desk - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: گفتگوی آزاد (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=5)
+--- موضوع: معرفی سامانه Dina Help Desk (/showthread.php?tid=76471)



معرفی سامانه Dina Help Desk - tabeshestila - 30-01-2023

معرفی سامانه Dina Help Desk 
نرم افزار Help Desk دنیا با توجه به الگوی ساختاری ITIL امکانات و ماژول های کاربردی خود می تواند به خوبی مشکلات موجود در شبکه را شناسایی و پشتیبانی کارمندان ، پرسنل و حتی نمایندگی ها و شعبات مختلف را آسانتر کند . این نرم افزار با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بر می دارد.

Help Desk دینا انتخاب هوشمندانه مدیران ارشد و مهندسین جامعه فناوری اطلاعات


وجود سطح کلانی از دستگاه ها ، کامپیوترها ، تجهیزات شبکه به همراه نیازمندی سازمان به مدیریت چرخه حیات آنها در سیستمی مدون و یکپارچه حقایقی از این دنیای جدید است که همیشه همراه کارشناسان و مدیران ارشد بود است که با ارائه یک سیستم یکپارچه Help Desk دینا می‌توانید بر بستر وب و موبایل آمار جامعی از موجودیت های یادشده را به همراه رضایت کاربران و مالکین آنها همیشه همراه داشته باشید.

ویژگی های منطبق با چارت سازمانی
سامانه Dina Help Desk به منظور دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و وفرایند های وابسته به تمامی موارد مذکور در حوزه فناوری اطلاعات طراحی و پیاده سازی شده است از این رو یکی از قابلیتهای کاربردی سامانه اجرا و پیاده سازی آن روی بستر چارت سازمانی و تنظیم گزارشات و عملیات سیستم منطبق بر حوزه اختیارات کاربران در سطوح و طبقه بندی های مختلف نظیر منطقه ، شعبه ، نمایندگی و... می باشد که با توجه به این قابلیت با خیالی آسوده از انحصار اطلاعات سازمانی خود در طبقات متنوع سازمانی میتوانید آن را مورد استفاده قرار دهید .

[تصویر:  help-desk-2-scaled-578x704.jpg]




فرآیند همکاری ما
ارائه ی دمو و جلسات پرزنت به صورت حضوری و آنلاین ، پشتیبانی و مشاوره قبل از خرید




[تصویر:  champio4.svg]
بهره مندی از سیستم واکشی چارت سازمانی منطبق بر ساختار اکتیودایرکتوری.


[تصویر:  spacecraft-3.svg]
بهره مندی از سیستم مدیریت و مونیتور مغایرت های سخت افزاری کامپیوتر ها.



[تصویر:  clients-img-6.png]
ثبت و مدیریت کاربران و مالکین سیستم تجهیزات.


[تصویر:  champio4.svg]
بهره مندی از فرم ساز هوشمند.


[تصویر:  spacecraft-3.svg]
بهره مندی از سیستم مدیریت فعالیت شرکت های پیمان کار و کاربران پیمانی.


 
بهره مندی از گزارش قطعات کامپیوتر ها نظیر RAM,VGA,CPU,H.D.D,Main Board.


[تصویر:  help-desk-3-scaled-578x704.jpg]

استانداردسازی فرایندها
یک مجموعه موفق همواره وام دار استفاده از تجربه ، تخصص و تکنیک هایی است که منطبق بر مطالعه و دانش به روز باشد. نرم افزار Help Deskدینا با توجه به الگوی ساختاری ITILامکانات و ماژول های کاربردی خود را با افتخار در این زمینه در اختیار متخصصان و فرهیختگان کشور قرار داده است تا بتوانند گام های موثری در راستای نیازمندی های خود بردارند.

ویژگی های کلیدی سامانه Help Desk دینا

سهولت در دسترسی و حل مشکلات در سریع ترین زمان ممکن همواره دغدغه مدیران موفق بوده است. نرم افزار Help Deskدینا تلاش نموده است تا با دردست داشتن تکنیک ها و تئوری های سودمند و مبتنی بر دانش فناوری اطلاعات، در این راستا قدم های موثر تری را جهت همراهی و ایجاد پشتوانه ی نرم افزاری برای کارشناسان و متخصصین کشورمان بردارد.

[تصویر:  spacecraft-3.svg]
سرعت در پردازش و تولید گزارشات
...
[تصویر:  clients-img-6.png]
کانورت و ایمپورت داده ها با چند کلیک ساده
...
[تصویر:  spacecraft-3.svg]
رعایت و به کار گیری راهکارهای ITIL
...
[تصویر:  clients-img-6.png]
ارتباط با سامانه های میزبان از طریق وب سرویس
...


سازگار با تمامی مرورگرهای رایج و پلتفرم های سخت افزاری
سامانه جامع Help Deskدینا با داشتن ظاهری جذاب و کاربر پسند همراه همیشگی شما در ارسال و بازبینی درخواست هایتان خواهد بود . با استفاده از این ابزار به راحتی در هر مکان و زمان قادر خواهیدبود درخواست های خود را ارسال ، بررسی و حتی ارجاع دهید که با توجه به سرعت عملکرد شما در رسیدگی به درخواست ها بسیار موثر خواهد بود.

[تصویر:  laptop.png]
سامانه Dina Help Desk که با نام نرم افزار Help Desk نیز شناخته می شود یکی از بهترین و کامل ترین مجموعه های نرم افزاری برای دسترسی به تمامی موجودیت های سازمانی نظیر کاربران ، دارایی ها، و مدیریت رخدادها و فرآیندهای وابسته در شبکه های سازمانی و اداری است. استفاده ارگان ها و سازمان ها از این نرم افزار باعث می شود که فرایندهای پشتیبانی و مدیریتی شبکه های رایانه ای آسان تر و بهتر از قبل انجام شود .