تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum
سوال اول-اکالا - نسخه‌ی قابل چاپ

+- تالار گفتگوی کیش تک/ kishtech forum (http://forum.kishtech.ir)
+-- انجمن: پردیس فناوری کیش (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: دانشگاه جامع علمی و کاربردی (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=7)
+---- انجمن: **مرکز علمی و کاربردی کوشا** (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=42)
+----- انجمن: پیاده سازی مدل های تجارت الکترونیکی - ترم اول 1401 - ساعت 16-20 (پنجشنبه ها) (http://forum.kishtech.ir/forumdisplay.php?fid=285)
+----- موضوع: سوال اول-اکالا (/showthread.php?tid=74523)

صفحه‌ها: 1 2 3


سوال اول-اکالا - Zahra-hosseini - 04-12-2022

§5مورد از استراتژی های فروشگاهی را نام برده و یک مورد را کامل شرح دهید:


RE: 1.پنج مورد از استراتژی های فروشگاهی را نام برده و یک مورد را کامل شرح دهید: - ahmadfathi - 04-12-2022

جواب سوال اول 


خدمات مشتریان-برنامه ریزی کالا-بازاریابی و فروش-مکان یابی-واحد مالی. خدمات مشتریان:مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی که مجموعه انجام میدهد تا تجربه خرید را دلپذیرتر کند و باعث افزایش ارزش کاال یا خدمات برای مشتری شده و درنهایت به پیشرفت مجموعه می انجامد.


RE: 1.پنج مورد از استراتژی های فروشگاهی را نام برده و یک مورد را کامل شرح دهید: - Samareh fathollahipour - 04-12-2022

خدمات مشتریان-برنامه ریزی کالا-بازاریابی و فروش-مکان یابی-واحد مالی. خدمات مشتریان:مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی که مجموعه انجام میدهد تا تجربه خرید را دلپذیرتر کند و باعث افزایش ارزش کاال یا خدمات برای مشتری شده و درنهایت به پیشرفت مجموعه می انجامد.


RE: 1.پنج مورد از استراتژی های فروشگاهی را نام برده و یک مورد را کامل شرح دهید: - Alireza.D - 05-12-2022

خدمات مشتریان-
برنامه ریزی کالا-بازاریابی و فروش-
مکان یابی-
واحد مالی.
 خدمات مشتریان:مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی که مجموعه انجام میدهد تا تجربه خرید را دلپذیرتر کند و باعث افزایش ارزش کاال یا خدمات برای مشتری شده و درنهایت به پیشرفت مجموعه می انجامد.


RE: 1.پنج مورد از استراتژی های فروشگاهی را نام برده و یک مورد را کامل شرح دهید: - حمید حسنلو - 06-12-2022

خدمات مشتریان-
برنامه ریزی کالا-بازاریابی و فروش-
مکان یابی-
واحد مالی.
 خدمات مشتریان:مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی که مجموعه انجام میدهد تا تجربه خرید را دلپذیرتر کند و باعث افزایش ارزش کاال یا خدمات برای مشتری شده و درنهایت به پیشرفت مجموعه می انجامد.


RE: 1.پنج مورد از استراتژی های فروشگاهی را نام برده و یک مورد را کامل شرح دهید: - s.moradinejad - 07-12-2022

خدمات مشتریان-برنامه ریزی کالا-بازاریابی و فروش-مکان یابی-واحد مالی. خدمات مشتریان:مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی که مجموعه انجام میدهد تا تجربه خرید را دلپذیرتر کند و باعث افزایش ارزش کاال یا خدمات برای مشتری شده و درنهایت به پیشرفت مجموعه می انجامد.



RE: 1.پنج مورد از استراتژی های فروشگاهی را نام برده و یک مورد را کامل شرح دهید: - keshavarz mirzamohamadi - 09-12-2022

جواب سوال اول


خدمات مشتریان-برنامه ریزی کالا-بازاریابی و فروش-مکان یابی-واحد مالی. خدمات مشتریان:مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی که مجموعه انجام میدهد تا تجربه خرید را دلپذیرتر کند و باعث افزایش ارزش کاال یا خدمات برای مشتری شده و درنهایت به پیشرفت مجموعه می انجامد.


RE: 1.پنج مورد از استراتژی های فروشگاهی را نام برده و یک مورد را کامل شرح دهید: - fatemeh.banaei - 09-12-2022

خدمات مشتریان-برنامه ریزی کالا-بازاریابی و فروش-مکان یابی-واحد مالی. خدمات مشتریان:مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی که مجموعه انجام میدهد تا تجربه خرید را دلپذیرتر کند و باعث افزایش ارزش کاال یا خدمات برای مشتری شده و درنهایت به پیشرفت مجموعه می انجامد.


RE: سوال اول-اکالا - محمدامین خان بان زاده - 22-12-2022

خدمات مشتریان-
برنامه ریزی کالا-بازاریابی و فروش-
مکان یابی-
واحد مالی.
خدمات مشتریان:مجموعه فعالیت ها و برنامه هایی که مجموعه انجام میدهد تا تجربه خرید را دلپذیرتر کند و باعث افزایش ارزش کاال یا خدمات برای مشتری شده و درنهایت به پیشرفت مجموعه می انجامد.


RE: سوال اول-اکالا - Faramarz salamati - 23-12-2022

خدمت به مشتریان
برنامه ریزی کالا بازاریابی فروش 
مکان یابی
واحد مالی 
خدمت مشتریان: مجموعه فعالیت هاوبرنامه هایی که مجموعه انجام می‌دهد تا تجربه خرید را دلپذیرتر کند وبا عث افزایش ارزش کالا یا
خدمات برای مشتری شده ونهایت به پیشرفت مجموعه می انجامد